Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Oświetlenie > Jak oświetlić łazienkę?
Jak oświetlić łazienkę?

Jak oświetlić łazienkę?

, specjalista Tipy.pl
 2.4/5 (251 ocen)
Oceń 
Planujesz oświetlenie łazienki jednak brakuje ci pomysłu? Jeśli tak, poniżej znajdziesz kilka wskazówek oraz zasad, których należy się trzymać aby uzyskać perfekcyjne oświetlenie łazienki.
1
Oświetlenie łazienki - oświetlenie wbudowane w lustro
Oświetlenie lustra nad umywalką jest niezwykle ważne. Wiele osób popełnia błąd umieszczając to oświetlenie nad lustrem - powoduje to powstanie na naszej twarzy cienia, co bardzo utrudnia nam codzienne czynności jak robienie makijażu czy golenie się. Dobrym rozwiązaniem jest zamieszczenie kinkietów lub opraw liniowych po obydwu stronach lustra dzięki czemu twarz jest bardzo dobrze oświetlona z każdej strony. W tym przypadku lampy powinny być zainstalowane na wysokości wzroku.
2
Oświetlenie w łazience zamontowane nad lustrem
Często z uwagi na wielkość i umieszczenie lustra oświetlenie rozmieszczone po bokach może okazać się niepraktyczne (zamontowanie oświetlenia bezpośrednio na lustrze zwiększa koszty i wymaga większego planowania). W takim przypadku oświetlenie musi być nad lustrem. Wówczas oświetlenie powinno znajdować się na wysokości 2 m od ziemi (co najmniej 150 watów). Idealna rozpiętość powinna wynosić 60 cm (jedna obudowa długa na 60 cm lub 2-3 rozmieszczone na odcinku 60 cm) - dzięki temu światło będzie równomiernie padało na włosy i twarz.
Jak zrobić lampę solarną ze słoika?
Jak malować ściany w łazience?
Jak zaaranżować samodzielnie wnętrza?
Jak zrobić stojak na dokumenty z papierowej wikliny?
strona 1 z 3następna >
 2.4/5 (251 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

emicount - 2013-01-05
Wykorzystalam sposób drugi! Pozdrawiam.
Jak upiększyć łazienkę?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub