Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Choinka > Jak zrobić papierowe gwiazdki na choinkę?
Jak zrobić papierowe gwiazdki na choinkę?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Te gwizdki są stosunkowo proste do zrobienia. Na początku sposób wiązania sznurka może się wydawać nieco skomplikowany ale jak już się zacznie to będzie to dla każdego oczywiste.
karton, szary papier pakowy, klej, nożyczki, dziurkacz, sznurek sizalowy
1
Gwiazdka 1
Najlepiej wyglądają gwiazdy 12 ramienne jednak możesz zrobić prostsze gwiazdy - 10-cio i 8-mio ramienne. Aby narysować gwiazdę 12 ramienną zacznij od gwiazdy 6-cio ramiennej (dwa trójkąty równoboczne) a następnie przyłóż do niej drugą gwiazdę 6cio ramienną pod kątem 45 stopni. Jak już narysujesz gwiazdę to ją wytnij z kartonu (np. z kartonu po płatkach kukurydzianych).
2
Gwiazda 2
Jeśli po któreś stronie gwiazdy jest kolorowy nadruk to naklej na niego szary papier pakowy.
3
Gwiazda 3
Przytnij szary papier wokół boków gwiazdy a następnie pomaluj ją z obydwu stron na wybrany kolor.
4
Gwiazda 4
Na każdym ramieniu gwiazdy zrób dziurkę za pomocą dziurkacza.
5
Gwiazda 5
Utnij około 180 cm sznurka i przeciągnij go do połowy przez górną dziurkę (na godzinie 12). Część sznurka znajdującą się z dołu zwiń i zwiąż aby ci póki co nie przeszkadzała. Pozostałą część sznurka przeciągnij przez dziurkę na godzinie 5 a następnie dołem przez dziurkę na godzinie 10.
6
Gwiazda 6
Po każdym przeciągnięciu przez dziurkę dociągaj sznurek do końca aby był napięty. Kontynuuj przeplatanie w analogiczny sposób. Jak dojdziesz znów do dziurki na godzinie 12 to będziesz w połowie pracy.
7
Gwiazda 7
Teraz powtórz przeplatanie używając drugiej połówki sznurka. Zacznij od przeciągnięcia sznurka górą przez dziurkę na godzinie 5 a następnie dołem przez dziurkę na godzinie 10 itd. aż dojdziesz do dziurki na godzinie 12. Zwiąż obydwa końce sznurka na godzinie 12 - jedna pętelka przy samej dziurce i kolejna około 5-7 cm wyżej, aby zrobić zawieszkę.
8
Gwiazdka na choinkę
Dodaj jakąś ładną ozdóbkę na dole gwiazdy (przywiąż ją do dziurki na godzinie 6) i gotowe!
Jak zrobić ozdoby na choinkę z papieru i filcu?
Jak zrobić gwiazdę na czubek choinki?
Jak zrobić gołębia z papieru?
Jak zrobić ozdoby choinkowe z papieru?
 5/5 (1 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Z papieru możemy wykonać wiele niesamowitych ozdób choinkowych - w tym również bombki. Wzorów są setki, jednak poniżej...
Jak zrobić bombki z papieru?
Z papieru możemy wykonać wiele niesamowitych ozdób choinkowych - w tym również bombki...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub