Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Kosmetyki > Maseczki Domowe > Jakie są właściwości kosmetyczne ogórka?
Jakie są właściwości kosmetyczne ogórka?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Uwielbiasz potrawy z dodatkiem ogórka ale nigdy nie myślałaś o tym aby zrobić z niego kosmetyk? To błąd! Ogórek to często wykorzystywane w kosmetyce warzywo. Przeczytaj artykuł i dowiedz się dlaczego nasza skóra tak lubi kosmetyki z ogórka i jak zrobić je samodzielnie w domu!
1
Ogórek doskonale smakuje nie tylko w sałatce i na kanapce!

Nasza skóra również się w nim rozsmakowała. Nie bez powodu tak chętnie wykorzystywany jest w kosmetyce. Na sklepowych półkach znajdziemy m.in. kremy, toniki, maseczki i inne produkty z ekstraktami z ogórka zielonego. Również na bannerach reklamowych wielu salonów SPA widzimy plasterki ogórka na oczach modelki.
2
Jak ogórek działa na naszą skórę i za sprawą czego tak się dzieje?

Ogórek składa się z bardzo dużej ilości wody i dzięki temu doskonale nawilża naszą skórę. Mało tego - jego odczyn pH jest taki sam jak odczyn pH skóry. Ogórek zawarty w kosmetykach perfekcyjnie wygładza i zmiękcza nasz naskórek.
Z pewnością znajdziemy go w składzie wielu kosmetyków oczyszczających skórę jednak nie powinno go zabraknąć także w kosmetykach tonizujących.
3
Dla jakiej skóry ogórek jest najlepszy?

Warto dodać, że ogórek jest na tyle uniwersalnym dodatkiem do kosmetyków, że większość z nich nadaje się zarówno do cery trądzikowej a także suchej czy nawet z nadmiarem wydzielającego się sebum. Ekstrakty z ogórka delikatnie ściągają skórę i nadają jej promiennego, świeżego wyglądu.
Jakie właściwości ma szpinak?
Jak zrobić zakwas buraczany na anemię?
Jak zrobić odżywczą maseczkę do twarzy?
Lecznicze właściwości bratka
strona 1 z 2następna >
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Owsianka oczyszcza zatkane pory zaś przeciwzapalne właściwości cebuli pomagają wyleczyć trądzik. Z poniższego przepisu...
Jak zrobić maseczkę z cebuli i owsianki?
Owsianka oczyszcza zatkane pory zaś przeciwzapalne właściwości...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub