Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Kosmetyki > Maseczki Domowe > Jakie są właściwości kosmetyczne ogórka?
Jakie są właściwości kosmetyczne ogórka?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Uwielbiasz potrawy z dodatkiem ogórka ale nigdy nie myślałaś o tym aby zrobić z niego kosmetyk? To błąd! Ogórek to często wykorzystywane w kosmetyce warzywo. Przeczytaj artykuł i dowiedz się dlaczego nasza skóra tak lubi kosmetyki z ogórka i jak zrobić je samodzielnie w domu!
1
Ogórek doskonale smakuje nie tylko w sałatce i na kanapce!

Nasza skóra również się w nim rozsmakowała. Nie bez powodu tak chętnie wykorzystywany jest w kosmetyce. Na sklepowych półkach znajdziemy m.in. kremy, toniki, maseczki i inne produkty z ekstraktami z ogórka zielonego. Również na bannerach reklamowych wielu salonów SPA widzimy plasterki ogórka na oczach modelki.
2
Jak ogórek działa na naszą skórę i za sprawą czego tak się dzieje?

Ogórek składa się z bardzo dużej ilości wody i dzięki temu doskonale nawilża naszą skórę. Mało tego - jego odczyn pH jest taki sam jak odczyn pH skóry. Ogórek zawarty w kosmetykach perfekcyjnie wygładza i zmiękcza nasz naskórek.
Z pewnością znajdziemy go w składzie wielu kosmetyków oczyszczających skórę jednak nie powinno go zabraknąć także w kosmetykach tonizujących.
3
Dla jakiej skóry ogórek jest najlepszy?

Warto dodać, że ogórek jest na tyle uniwersalnym dodatkiem do kosmetyków, że większość z nich nadaje się zarówno do cery trądzikowej a także suchej czy nawet z nadmiarem wydzielającego się sebum. Ekstrakty z ogórka delikatnie ściągają skórę i nadają jej promiennego, świeżego wyglądu.
Jakie właściwości mają winogrona?
Jak zrobić maseczkę z glinki?
Jak zrobić odżywczą maseczkę do twarzy?
Jak zrobić sobie maseczkę?
strona 1 z 2następna >
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Siemię lniane, czyli nasiona lnu to popularny, choć wciąż niedoceniany środek zielarski, który zawiera wiele...
Jakie są właściwości siemienia lnianego?
Siemię lniane, czyli nasiona lnu to popularny, choć...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub