Tutaj jesteś: Zwierzęta > Psy > Zdrowie Psów > Co zrobić kiedy pies nie trzyma moczu?
Co zrobić kiedy pies nie trzyma moczu?

Co zrobić kiedy pies nie trzyma moczu?

, specjalista Tipy.pl
 1.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Kiedy nasz pies ma problemy z utrzymaniem moczu jest to dla nas nie lada kłopot. Po pierwsze dlatego, że ciągle musimy biegać i sprzątać za naszym pupilem, a po drugie wszędzie czuć ten okropny zapach moczu. Jak temu zaradzić?
1
Najczęściej przyczyny nietrzymania moczu u psów związane są z anomaliami anatomicznymi w obrębie cewki moczowej, gruczołu krokowego, pochwy czy pęcherza. Najlepiej udać się do weterynarza. Pomoże nam on stwierdzić z którym przypadkiem mamy do czynienia.
Weterynarz może zalecić przeprowadzenie operacji, podczas której wady w budowie narządów zostaną skorygowane.
2
U starszych psów problem nietrzymania moczu jest częstym przypadkiem i nie jest to niczym niecodziennym. Takiemu psu można pomóc podając różne środki farmakologiczne. O przepisanie ich możemy poprosić lekarza weterynarii.
3
Problem nietrzymania moczu występuje też często u suk wysterylizowanych - takim sukom pomoże wówczas systematyczne podawanie hormonów.
4
Zacznijmy od nauczenia naszego psa sygnalizowania potrzeby wyjścia na dwór a znacznie ułatwi nam to dopilnowanie naszego pupila.
5
Często naszym psom zdarza się popuścić w domu, także dlatego, że po prostu są zbyt rzadko wypuszczane. Najlepiej będzie jak ustalimy stałe godziny w których nasz pies będzie wypuszczany, wtedy podobne sytuacje nie powinny się zdarzać.
Jak wytresować psa?
Jak postępować w przypadku zadławienia psa?
Jak oduczyć psa kopania dołów?
Jak rozdzielić walczące psy?
 1.7/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Rozdzielenie dwóch walczących psów może być niebezpieczne. Skuteczność zależy też od Twojego wzrostu, siły i...
Jak rozdzielić walczące psy?
Rozdzielenie dwóch walczących psów może być niebezpieczne. Skuteczność zależy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub