Tutaj jesteś: Zwierzęta > Psy > Zdrowie Psów > Co zrobić kiedy pies nie trzyma moczu?
Co zrobić kiedy pies nie trzyma moczu?

Co zrobić kiedy pies nie trzyma moczu?

, specjalista Tipy.pl
 1.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Kiedy nasz pies ma problemy z utrzymaniem moczu jest to dla nas nie lada kłopot. Po pierwsze dlatego, że ciągle musimy biegać i sprzątać za naszym pupilem, a po drugie wszędzie czuć ten okropny zapach moczu. Jak temu zaradzić?
1
Najczęściej przyczyny nietrzymania moczu u psów związane są z anomaliami anatomicznymi w obrębie cewki moczowej, gruczołu krokowego, pochwy czy pęcherza. Najlepiej udać się do weterynarza. Pomoże nam on stwierdzić z którym przypadkiem mamy do czynienia.
Weterynarz może zalecić przeprowadzenie operacji, podczas której wady w budowie narządów zostaną skorygowane.
2
U starszych psów problem nietrzymania moczu jest częstym przypadkiem i nie jest to niczym niecodziennym. Takiemu psu można pomóc podając różne środki farmakologiczne. O przepisanie ich możemy poprosić lekarza weterynarii.
3
Problem nietrzymania moczu występuje też często u suk wysterylizowanych - takim sukom pomoże wówczas systematyczne podawanie hormonów.
4
Zacznijmy od nauczenia naszego psa sygnalizowania potrzeby wyjścia na dwór a znacznie ułatwi nam to dopilnowanie naszego pupila.
5
Często naszym psom zdarza się popuścić w domu, także dlatego, że po prostu są zbyt rzadko wypuszczane. Najlepiej będzie jak ustalimy stałe godziny w których nasz pies będzie wypuszczany, wtedy podobne sytuacje nie powinny się zdarzać.
Jak wytresować psa?
Jak nauczyć psa komendy
Co zrobić w przypadku urazu pazura u psa?
Jak oduczyć psa kopania dołów?
 1.7/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub