Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Fitness > Ćwiczenia > Jak ćwiczyć bez sprzętu w domu i w podróży?
Jak ćwiczyć bez sprzętu w domu i w podróży?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Nie potrzebujesz ekstra sprzętu do ćwiczeń, by codziennie móc dbać o kondycję i szczupłą sylwetkę. Opisany poniżej zestaw ćwiczeń możesz wykonywać wszędzie: w domu, na plaży, w hotelu. Za hantle posłużą ci dwie małe butelki wody mineralne. Zrób tyle powtórzeń każdego z ćwiczeń na ile starczy ci czasu i sił. Przekonaj się jakie to proste.
1
Rozgrzewka

Żeby przygotować mięśnie do treningu, zrób małą rozgrzewkę. Zacznij od zatoczenia głową 8 małych kółek w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara. Wykonaj również 8 ruchów okrężnych każdego z ramion (trzymaj ręce prosto), nadgarstków i każdej z nóg (zegnij je w kolanach i poruszaj w kierunku na zewnątrz bioder). Powtórz całą sekwencję, ale tym razem obracaj poszczególne części ciała przeciwnie do kierunku wskazówek zegara (również po 8 razy).
2
ćwiczenia w domu - krok 1
Ćwiczenie 1

Przez 3 minuty rób pajacyki. Pamiętaj, że gdy unosisz ręce do góry, muszą być one proste. Z Przy każdym podskoku unieś je jak najbliżej uszu.
3
ćwiczenia w domu - krok 2
Ćwiczenie 2

(A) Oprzyj dłonie o ścianę i wyprostuj ręce nachylając ciało pod kątem. Zrób wykrok do przodu prawą stopą.
(B) Szybko zmień stopy, jednocześnie przemieszczając lewą stopę do przodu, a prawą w tył. Powtarzaj tę sekwencję przez 3 minuty.
4
ćwiczenia w domu - krok 3
Ćwiczenie 3

(A) Unieś ciało do góry tak jakbyś robiła pompkę. Nogi wyprostuj całkowicie lub ugnij w kolanach (damska wersja pompki).
(B) Obróć się w lewo, tak by stopy znajdowały się jedna na drugiej, a całe ciało tworzyło linię prostą. Weź wdech jednocześnie unosząc lewą rękę do góry. Opuść rękę i wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz to samo na drugą stronę.
Jak ujędrnić skórę brzucha?
Jak skakać na skakance?
Jak ćwiczyć na piłce gimnastycznej?
Jak ujędrnić ramiona ćwicząc 15 minut dziennie?
strona 1 z 2następna >
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Hula hop nieodłącznie kojarzy nam się z czasami dzieciństwa. Niewiele z nas zdaje sobie jednak sprawę z tego, że jest...
Jak ćwiczyć z hula hop?
Hula hop nieodłącznie kojarzy nam się z czasami dzieciństwa. Niewiele z nas zdaje...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub