Tutaj jesteś: Ślub i Wesele > Zaręczyny > Oświadczyny > Jak się zaręczyć?
Jak się zaręczyć?

Jak się zaręczyć?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (218 ocen)
Oceń 
Zaręczyny to coś więcej niż zaplanowanie oświadczyn oraz zakup pierścionka zaręczynowego. Wcześniejsze planowanie zaręczyn może pomóc przenieść związek na wyższy szczebel bez poczucia niepewności oraz strachu. Poniżej przedstawiam przewodnik, z którym powinna zapoznać się każda osoba, chcąca zrobić poważny krok na przód w swoim związku.
1

Ocena związku

Pierwszą rzeczą jaką należy zrobić jest ustalenie czy jesteście gotowi do zaręczyn. Czy jesteście już na tyle dojrzali aby wejść w związek małżeński (wiek ten jest inny dla każdego człowieka)? Czy chcecie żyć razem i dzielić ze sobą wszystkie problemy? Na te pytania powinna odpowiedzieć każda osoba.

2

Rozmowy o małżeństwie

Zanim wręczysz swojej ulubienicy pierścionek i złożycie obietnicę zamążpójścia powinniście porozmawiać na temat zobowiązań wynikających z małżeństwa takich jak problemy finansowe, prace domowe oraz omówić stosunki rodzinne. Dzięki temu będziecie mogli lepiej siebie zrozumieć, poznać swoje oczekiwania, preferencje i uniknąć późniejszych nieporozumień.

Jest to również okres kiedy młody człowiek może chcieć przedyskutować swoje plany z ojcem narzeczonej oraz poprosić go o rękę córki. Tradycja ta może ci się wydawać nieco przestarzała jednak jest wyrazem szacunku i uznania dla ojca dziewczyny.

Jak zmierzyć rozmiar pierścionka zaręczynowego?
Pomysł na romantyczne oświadczyny
Jak rozpoznać, że mężczyzna jest gotowy na małżeństwo?
Pomysł na oświadczyny
strona 1 z 3następna >
 4/5 (218 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

melpomene - 2010-10-28
nie chciałabym łączyć zaręczyn z urodzinami świętami czy innymi dniami, które już coś znacza, wolałabym by jakiś zwykły dzień stał się niezwykły przez owe wydarzenie :)
Zanim dostanie się prawo jazdy to trzeba nauczyć się jeździć oraz opanować przepisy ruchu drogowego. Jest to bardzo...
4 umiejętności, które należy opanować przed ślubem
Zanim dostanie się prawo jazdy to trzeba nauczyć się...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub