Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > Jak dbać o siwe włosy?

Jak dbać o siwe włosy?

, specjalista Tipy.pl
 3/5 (2 ocen)
Oceń 
Siwe włosy są symbolem osób w podeszłym wieku, nic więc dziwnego, że kolor ten znacznie nas postarza. Nie musisz się jednak tym martwić. Istnieje wiele preparatów, które dadzą nam możliwość zmiany takiego koloru lub, jeśli chcesz uwydatnią jego piękno. Poniżej znajdziesz wskazówki jak dbać o siwe włosy i jak ukryć pierwsze oznaki starzenia.
1
Siwe włosy powstają w skutek zahamowania produkcji barwnika – melaniny, w mieszkach włosowych. Włosy staja się wówczas przezroczyste, pozbawione jakiegokolwiek koloru. Z pewnością zauważyłaś, że są one znacznie bardziej twarde od pozostałych włosów, trudno się układają i inaczej reagują na nakładane farby. Jeśli pojawiają się w dużych ilościach, często przybierają nieładny żółtawy odcień. Wymagają, więc specjalnej pielęgnacji.
2
Gdy na Twojej głowie pojawią się pierwsze, pojedyncze siwe włosy nie wpadaj od razu w panikę. Możesz je bez trudu ukryć stosując łagodny preparat tonujący. Zakryje on pierwsze oznaki starzenia i dodatkowo odświeży twój naturalny kolor włosów.
3
Gdy zauważysz coraz więcej siwych włosów na głowie, wypróbuj pasemka. Kobiety o włosach blond bez trudu ukryją siwe włosy wśród pasemek o różnych odcieniach. Kobiety ciemnowłose maja nieco gorzej. Mogą całkowicie zmienić kolor swoich włosów przy pomocy mocniejszych preparatów koloryzujących – warto wypróbować nowe fascynujące odcienie lub też zrobić pasemka, które ukryją siwe włosy i nie będą się zanadto wyróżniać.
Jak myć włosy nie używając szamponu?
Jak zapuścić długie włosy?
Jak dbać o włosy rozjaśniane?
Jak zrobić maseczkę z awokado na włosy?
strona 1 z 2następna >
 3/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

sheltie - 2010-04-03
Mlode kobiety niestety tez maja siwe wlosy... Zwlaszcza po lecie robia sie rozne dziwne rzeczy, promienie UV w polaczeniu z kosmetykami, zla dieta, wyzwalaja wolne rodniki a te uwalniaja kolejne i zachodzi taka lawinowa reakcja, ktora zachamowuje synteze melaniny (albo powoduje rozklad tej tworzacej sie). Moja mama walczy zaciekle z siwizna wilu lat- zawsze po wakacjach jej sie zwieksza, a ostatnio to walczy bez przerwy ... :((
Domowe sposoby na prostatę
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub