Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Kuchnia Światowa i Regionalna > Kuchnia chińska > Jak zrobić chińskie pierożki?
Jak zrobić chińskie pierożki?

Jak zrobić chińskie pierożki?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Pierożki... ruskie, polskie, żydowskie, węgierskie – kochamy je w każdym wydaniu. Jednak szczególnie apetyczne są pierożki po chińsku. Ich lepienie wymaga trochę pracy, ale efekt wart jest każdej poświęconej na ich przygotowanie minuty. To prosty i smaczny pomysł na oryginalny i zdrowy obiad. Poniżej dowiesz się jak zrobić chińskie pierożki, jak przygotować do nich farsz i podać je w wersji gotowanej lub smażonej. Zaczinami?
7
chińskie pierożki - krok 7
W analogiczny sposób przygotuj pozostałe pierożki. Układaj je obok siebie na posypanej mąką stolnicy. Pierożki możesz ugotować w garnku z wrzącą wodą lub na parze.
8
chińskie pierożki - krok 8
Innym, również bardzo smacznym sposobem, jest usmażenie pierożków. W tym celu na nieprzywierającej patelni rozgrzej 1 łyżkę oleju (taka porcja tłuszczu wystarczy na każde 5 pierożków). Na gorącym oleju ułóż pierwsze 5 pierożków, ale w taki sposób, by nie stykały się ze sobą.
9
chińskie pierożki - krok 9
Smaż je na średnim ogniu do czasu, aż od spodu zrobią się złote (czyli przez około 1 minutę). Dodaj ½ szklanki wody i doprowadź ją do wrzenia.
10
chińskie pierożki - krok 10
Gdy woda zacznie wrzeć, przykryj patelnię pokrywką i podsmażaj pierożki na małym ogniu przez 7-8 minut lub do czasu, aż woda wyparuje. Na koniec rozprowadź kolejną łyżkę oleju bo brzegach patelni. Podkręć ogień na średni i całkowicie odparuj resztki wody. Podsmażaj pierożki do czasu, aż ich złoty spód zrobi się chrupiący, czyli przez kolejną minutę.
11
chińskie pierożki - krok 11
Zdejmij pierwszą porcję pierożków z patelni, a następne pięć podsmażaj na kolejnej rozgrzanej łyżce tłuszczu. Pierożki chińskie będą najlepiej smakować ze specjalnym sosem.
Jak zrobić omlet tamago?
Jak zrobić czebureki  z mięsem mielonym?
Jak zrobić żeberka w piekarniku?
Jak zrobić gołąbki z ryżem i mięsem?
< poprzedniastrona 2 z 2
Przeczytaj teraz: Jak jeść pałeczkami?
 5/5 (1 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

<p>Roladki przygotowane z wieprzowiny (rzadziej z wołowiny) i nadziewane różnymi farszami, są bardzo popularnym daniem...
Jak zrobić roladki wieprzowe z pieczarkami?
Roladki przygotowane z wieprzowiny (rzadziej z wołowiny...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub