Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Robienie biżuterii > Jak zrobić kolczyki z piór?
Jak zrobić kolczyki z piór?

Jak zrobić kolczyki z piór?

Stopień trudności: łatwe, Czas: 10 min
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
W tym artykule zaprezentuję jak zrobić łatwe kolczyki z piór na każdą okazję. Wykonanie tych kolczyków nie jest kosztowne, nie zabiera wiele czasu i jest łatwe. A wygląd biżuterii jest niesamowity.
- cztery pióra (dowolnego koloru), - cztery łapaczki, - dwie szpilki jubilerskie, - dwie perły, - dwa koraliki (mniejsze od pereł), - dwa bigle, - szczypce jubilerskie, - dwa oczka o kolorze srebrnym.
1
Na początku weź do ręki jedno pióro i na jego koniec załóż łapaczkę i ją zaciśnij. Tak samo zrób z drugim piórem. Weź do ręki oczko i załóż na nie te dwie łapaczki z piórami, ale nie dociskaj jeszcze oczka.
2
Teraz załóż na oczko szpilkę (z tej strony, od której masz pętelkę) i dociśnij dokładnie oczko. W tym momencie nadszedł czas na koraliki. Najpierw załóż na szpilkę perłę, a potem mniejszego koralika.
3
To już prawie koniec. Weź do ręki szczypce jubilerskie i zrób nimi z końcówki szpilki pętelkę (ale jeszcze do końca jej nie dociskaj). Dopiero teraz załóż na nią bigla i dokładnie pętelkę dociśnij. Kolczyk gotowy!
Jak zrobić masywną kolię z kryształków?
Jak zrobić naszyjnik z muliny?
Jak zrobić naszyjnik ze skorupki orzecha?
Jak zrobić fajny naszyjnik?
Wskazówki
- Potrzebne rzeczy możesz kupić w koralikarniach lub internecie. - Kolory koralików dobieraj odpowiednio do koloru piór.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Czy chcesz przy odrobinie zabawy wykonać w domu stylowy naszyjnik? Jeśli podoba ci się ten widoczny na zdjęciu,...
Jak zrobić stylowy naszyjnik?
Czy chcesz przy odrobinie zabawy wykonać w domu stylowy naszyjnik? Jeśli podoba ci...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub