Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Drinki, Napoje, Koktajle, Alkohole > Kawa > Jak zrobić cafe latte?
Jak zrobić cafe latte?

Jak zrobić cafe latte?

, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (4 ocen)
Oceń 
Jesteś fanem kawy i najchętniej byś ją pił cały dzień? Poniżej znajdziesz świetne rozwiązanie, jak za jednym zamachem zrobić sobie kawy na cały dzień.
1 litr mleka w butelce plastikowej, 8 łyżeczek kawy rozpuszczalnej (po 2 łyżeczki na szklankę mleka), Cukier proporcjonalnie do smaku, Ekstrakt waniliowy – opcjonalnie, Lejek
1
Z butelki litrowej odlej szklankę mleka i schowaj do lodówki. Chodzi o to aby zrobić w butelce miejsce na resztę składników.
2
Do garnka odlej następną szklankę mleka, wsyp tam również 8 łyżeczek kawy rozpuszczalnej, cukier i zagotuj wszystko na gazie. Mieszaj aż wszystkie składniki się dokładnie rozpuszczą.
3
Uzyskany syrop kawowy wlej do butelki z mlekiem używając lejka.
4
Spłucz resztki syropu odlanym wcześniej mlekiem.
5
Zakręć butelkę i energicznie nią potrząśnij, tak aby wszystkie składniki się dokładnie wymieszały. Im dłużej będziesz wstrząsać butelką tym więcej piany uzyskasz.
6
Kawę możesz przechowywać w lodówce, jeśli chcesz pić zimną lub w pokojowej temperaturze, tuż obok biurka, aby mieć ją cały dzień pod ręką.
Wpływ kofeiny na organizm człowieka
Jak zrobić kawę z cynamonem?
Jak spienić mleko?
Jak zrobić kawę po wiedeńsku?
Wskazówki
  • Możesz dodać do kawy odrobinę waniliowego ekstraktu jeśli chcesz odmienić nieco smak, albo też możesz dodać kilka łyżek kakao do gotowania syropu.
 4.5/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Dyniowe latte? A cóż to takiego? To twoja nowa ulubiona kawa. Ma prawdziwy aromat i smak dyni, ponieważ wykonana jest z...
Jak zrobić dyniowe latte?
Dyniowe latte? A cóż to takiego? To twoja nowa ulubiona kawa. Ma prawdziwy aromat i...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub