Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Drinki, Napoje, Koktajle, Alkohole > Kawa > Jak zrobić cafe latte?
Jak zrobić cafe latte?

Jak zrobić cafe latte?

, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (4 ocen)
Oceń 
Jesteś fanem kawy i najchętniej byś ją pił cały dzień? Poniżej znajdziesz świetne rozwiązanie, jak za jednym zamachem zrobić sobie kawy na cały dzień.
1 litr mleka w butelce plastikowej, 8 łyżeczek kawy rozpuszczalnej (po 2 łyżeczki na szklankę mleka), Cukier proporcjonalnie do smaku, Ekstrakt waniliowy – opcjonalnie, Lejek
1
Z butelki litrowej odlej szklankę mleka i schowaj do lodówki. Chodzi o to aby zrobić w butelce miejsce na resztę składników.
2
Do garnka odlej następną szklankę mleka, wsyp tam również 8 łyżeczek kawy rozpuszczalnej, cukier i zagotuj wszystko na gazie. Mieszaj aż wszystkie składniki się dokładnie rozpuszczą.
3
Uzyskany syrop kawowy wlej do butelki z mlekiem używając lejka.
4
Spłucz resztki syropu odlanym wcześniej mlekiem.
5
Zakręć butelkę i energicznie nią potrząśnij, tak aby wszystkie składniki się dokładnie wymieszały. Im dłużej będziesz wstrząsać butelką tym więcej piany uzyskasz.
6
Kawę możesz przechowywać w lodówce, jeśli chcesz pić zimną lub w pokojowej temperaturze, tuż obok biurka, aby mieć ją cały dzień pod ręką.
Jak zrobić kawę z cynamonem?
Jak spienić mleko?
Jak zrobić czekoladę do picia?
Jak zrobić kawę po wiedeńsku?
Wskazówki
  • Możesz dodać do kawy odrobinę waniliowego ekstraktu jeśli chcesz odmienić nieco smak, albo też możesz dodać kilka łyżek kakao do gotowania syropu.
 4.5/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Wspaniałym uzupełnieniem do naszej porannej kawy jest odrobina pysznego spienionego mleka, ale nie każdy chce lub może...
Jak spienić mleko do kawy?
Wspaniałym uzupełnieniem do naszej porannej kawy jest odrobina pysznego spienionego...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub