Tutaj jesteś: Internet > W Sieci > Serwisy społecznościowe > Jak zdobyć zombiedolce za darmo?
Jak zdobyć zombiedolce za darmo?

Jak zdobyć zombiedolce za darmo?

Stopień trudności: łatwe, Czas: 65 min
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Świat wg Zombie jest najpopularniejszą grą na NK i liczy już sobie ponad 13 mln graczy. Walutą lokalną w grze są zombiedolce, które można kupić za eurogąbki lub za normalną gotówkę. Gra niewątpliwie w krótkim czasie stała się hitem graczy w najróżniejszym wieku. Opisze poniżej jak grać i łatwo zdobywać zombiedolce bez inwestowania prawdziwej gotówki. Zapewne zadania, które stworzyli twórcy gry nie należą do łatwych ale każde można pominąć za zombiedolce. A te nie łatwo zdobyć... oto kilka dobrych sprawdzonych sposobów:
komputer dostęp do internetu
1
Jednym z najlepszych sposobów jest założenie fikcyjnego konta na NK (konto to posłuży nam wyłącznie do gry). Następnie uruchamiamy grę Świat wg Zombie. Na dole okna z gra wyskoczy nam opcja dołącz do grupy - po kliknięciu w nią od razu przeniesie nas w nowej karcie na forum tej gry. Jednym z tematów jest "poszukuję sąsiadów" i dodajemy tam post o treści "poszukuję sąsiadów jestem aktywnym graczem". Gwarantuję ze odzew będzie bardzo duży (dlatego robimy to na koncie fikcyjnym gdyż nie wiemy kogo przyjmujemy do znajomych).
2
Akceptujemy wszelkie zaproszenia do znajomych, każda osoba to potencjalnie nowy sąsiad w grze (im więcej tym lepiej). Grę zaczynamy od wyspy ojczystej następnie budujemy pomosty i przechodzimy na kolejne. Tu bardzo ważna rola sąsiadów ponieważ zawsze można poprosić o potrzebne materiały do odblokowania następnej wyspy w grze.
3
Zombiedolce można zebrać wymieniając kolekcje: szmaragdowa = 3 zombiedolce i halloweenowa = 5 zombiedolców. Kolekcie te można zdobyć odkrywając Zimowe Wyspy i wycinając na nich największe elementy np. drzewa i głazy. Na Zimowych Wyspach zbieramy kolekcje halloweenowe natomiast na Strasznych i Letnich kolekcje szmaragdowe. Jest to jeden z łatwiejszych sposobów.
4
Kolejnym sposobem jest dostanie się na wyspę "Omega" i dokończenie budowli "Babilonu" w którym możemy sami robić zombiedolce używając potraw gotowanych przez kucharzy w grze i bardzo cennej roślinie o nazwie "Zolian". Będzie jej sporo w drodze na "Omegę". Pod żadnym pozorem nie sprzedajemy tej rośliny.
5
A najłatwiejszym lecz bardzo czasochłonnym sposobem jest zakup zombiedolców za eurogabki (waluta lokalna na portalu NK). Żeby eurogąbek nie kupować za gotówkę wchodzimy w portfel na nk i klikamy w odnośnik "jak zdobyć eurogąbki za darmo". Zostaniemy przeniesieni do strony z ankietami, które wypełniamy i po ok 12 godz. eurogąbki wpływają na nasze konto i możemy kupić zombiedolce.
Jak zamieścić ogłoszenie w Internecie?
Jak znaleźć chłopaka w 7 dni?
Jak kupować na Grouponie? Zakupy grupowe - zasady.
Jak usunąć Windows Messenger?
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Internet ma wiele zalet pod warunkiem, że potrafimy go dobrze wykorzystać. Niestety większość z nas nie zastanawia się...
10 zalet korzystania z Internetu
Internet ma wiele zalet pod warunkiem, że potrafimy go...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub