Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Okna, drzwi i ściany > Jak zrobić zasłonkę z płyt CD?
Jak zrobić zasłonkę z płyt CD?

Jak zrobić zasłonkę z płyt CD?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Taką zasłonę zrobisz ze starych płyt CD oraz spinaczy biurowych. Do ich wykonania będziesz potrzebować jeszcze wiertarki oraz kawałka drewnianej deseczki.
płyty CD, spinacze biurowe, wiertarka, drewniana deseczka
1
Robienie zasłonki z płyt CD
Określ wielkość przyszłej zasłony a następnie ułóż płyty w taki sposób jak mają być później ułożone. Wybierz te płyty w których trzeba będzie zrobić po 4 otwory i odłóż je na kupkę. Płyty w których trzeba zrobić po 3 i 2 otwory odłóż na bok. W jednej płycie - tej znajdującej się na samym dole będzie trzeba zrobić tylko jedną dziurkę. Zaznacz położenie każdego otworu a następnie zrób dziurki przy pomocy wiertarki. Możesz wywiercić otwory w kilku płytach na raz. Aby nic nie uszkodzić warto podłożyć pod płytę kawałek drewna.
2
Robienie zasłonki z płyt CD 2
Połącz płyty za pomocą spinaczy lub małych kółeczek biżuteryjnych. Najpierw zrób z nich pionowe łańcuchy a następnie połącz je w poprzek.
3
Robienie zasłonki z płyt CD 3
Przymocuj zasłonę do karnisza za pomocą żabek (przypnij je do spinaczy umieszczonych w górnych dziurkach płyt z górnego rzędu). Gotowe!
Jak tanio odświeżyć mieszkanie?
Jak odnowić lustro?
Jak udekorować dom na Święta Bożego Narodzenia?
Składanie serwetek - Czapka Biskupa
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Wykonaj niesamowite ozdoby na drzwi przy użyciu przeźroczystego papieru samoprzylepnego i białej farby. Możesz łatwo je...
Jak ozdobić drzwi wewnętrzne?
Wykonaj niesamowite ozdoby na drzwi przy użyciu przeźroczystego...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub