Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Florystyka > Jak zrobić bukiet z cukierków?
Jak zrobić bukiet z cukierków?

Jak zrobić bukiet z cukierków?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (10 ocen)
Oceń 
Kobiety uwielbiają dostawać kwiaty i słodycze, jeśli połączymy te dwie rzeczy powstanie kompozycja doskonała – cukierkowy bukiet. Wygląda niesamowicie i będzie miłym zaskoczeniem dla osoby, której chcecie sprawić radość. Zachwyci każdą kobietę bez względu na wiek, możecie podarować go dziewczynie, żonie, córce, mamie, a nawet babci. Poniżej znajdziecie instrukcje, które pomogą wam wykonać przepiękną cukierkową wiązankę.
1
Bukiet z cukierków 1
Do wykonania bukietu będziesz potrzebować około 9 sztucznych kwiatków (możesz wykonać je sama np. tulipany z papieru). Kwiatki te nie są konieczne, jednak bukiet dzięki nim będzie ładnie wyglądać nawet wówczas gdy zabraknie w nim cukierków.
2
Bukiet z cukierków 2
Z organzy wytnij prostokąty o wymiarach 10x20 cm. Każdy prostokąt złóż wzdłuż i zawiń w niego cukierka.
3
Bukiet z cukierków 3
Zwiąż koniec organzy cienkim drucikiem.
4
Bukiet z cukierków 4
Przymocuj do końca cukierka drucik florystyczny.
5
Bukiet z cukierków 5
Z zielonej krepy lub taśmy florystycznej wytnij pasek o szerokości 1 cm szerokości i długości 20 cm. Jeśli jest to pasek z krepy to tnij go w poprzek fali. Nałóż na jeden koniec klej i przyklej go tuż nad miejscem w którym znajduje się drut, owiń i przyklej drugi koniec.
6
Bukiet z cukierków 6
Z zielonej organzy utnij 30 cm pasek i obwiąż nim dolną część cukierka oraz drucik. W taki sposób wykonaj około 5 cukierkowych róż.
7
Bukiet z cukierków 7
Zrób kilka tzw wypełniaczy. Aby zrobić jeden wypełniacz będziesz potrzebować kwadratu zielonej organzy o tymiarach 10 x 10 cm oraz wykałaczki. Złóż kwadrat po obydwu przekątnych i przyklej w rogu do końca wykałaczki. Zrób około 12 wypełniaczy.
Jak zrobić kokardę?
Jak zrobić mydło?
Jak zrobić piwonie z bibuły?
Jak zrobić owocowy bukiet na Dzień Matki?
strona 1 z 2następna >
 3.9/5 (10 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Jutka_92 - 2013-07-16
Prosty sposób na oryginalny prezent.
grazyna2 - 2013-04-04
Bardzo ciekawy pomysł.
Dzień Matki tuż tuż, a Ty wciąż nie masz pomysłu na prezent? Nie martw się na zapas. Mam dla Ciebie idealną propozycję....
Jak zrobić domowy peeling do ciała dla mamy?
Dzień Matki tuż tuż, a Ty wciąż nie masz pomysłu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub