Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Florystyka > Jak zrobić bukiet z cukierków?
Jak zrobić bukiet z cukierków?

Jak zrobić bukiet z cukierków?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (10 ocen)
Oceń 
Kobiety uwielbiają dostawać kwiaty i słodycze, jeśli połączymy te dwie rzeczy powstanie kompozycja doskonała – cukierkowy bukiet. Wygląda niesamowicie i będzie miłym zaskoczeniem dla osoby, której chcecie sprawić radość. Zachwyci każdą kobietę bez względu na wiek, możecie podarować go dziewczynie, żonie, córce, mamie, a nawet babci. Poniżej znajdziecie instrukcje, które pomogą wam wykonać przepiękną cukierkową wiązankę.
1
Bukiet z cukierków 1
Do wykonania bukietu będziesz potrzebować około 9 sztucznych kwiatków (możesz wykonać je sama np. tulipany z papieru). Kwiatki te nie są konieczne, jednak bukiet dzięki nim będzie ładnie wyglądać nawet wówczas gdy zabraknie w nim cukierków.
2
Bukiet z cukierków 2
Z organzy wytnij prostokąty o wymiarach 10x20 cm. Każdy prostokąt złóż wzdłuż i zawiń w niego cukierka.
3
Bukiet z cukierków 3
Zwiąż koniec organzy cienkim drucikiem.
4
Bukiet z cukierków 4
Przymocuj do końca cukierka drucik florystyczny.
5
Bukiet z cukierków 5
Z zielonej krepy lub taśmy florystycznej wytnij pasek o szerokości 1 cm szerokości i długości 20 cm. Jeśli jest to pasek z krepy to tnij go w poprzek fali. Nałóż na jeden koniec klej i przyklej go tuż nad miejscem w którym znajduje się drut, owiń i przyklej drugi koniec.
6
Bukiet z cukierków 6
Z zielonej organzy utnij 30 cm pasek i obwiąż nim dolną część cukierka oraz drucik. W taki sposób wykonaj około 5 cukierkowych róż.
7
Bukiet z cukierków 7
Zrób kilka tzw wypełniaczy. Aby zrobić jeden wypełniacz będziesz potrzebować kwadratu zielonej organzy o tymiarach 10 x 10 cm oraz wykałaczki. Złóż kwadrat po obydwu przekątnych i przyklej w rogu do końca wykałaczki. Zrób około 12 wypełniaczy.
Jak zrobić kokardę?
Jak zrobić naturalny odświeżacz powietrza?
Jaki prezent zrobić mamie na Dzień Matki?
Jak zaskoczyć mamę śniadaniem na Dzień Matki?
strona 1 z 2następna >
 3.9/5 (10 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Jutka_92 - 2013-07-16
Prosty sposób na oryginalny prezent.
grazyna2 - 2013-04-04
Bardzo ciekawy pomysł.
W tym roku swojej mamie z okazji Dnia Matki podaruj bukiet inny niż wszystkie. Bukiet owocowy. Zrób go z ulubionych...
Jak zrobić owocowy bukiet na Dzień Matki?
W tym roku swojej mamie z okazji Dnia Matki podaruj bukiet...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub