Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Krawiectwo i Przerabianie Ubrań > Jak uszyć torbę na zakupy?
Jak uszyć torbę na zakupy?

Jak uszyć torbę na zakupy?

, specjalista Tipy.pl
 1.2/5 (113 ocen)
Oceń 
Coraz częściej mówi się o ekologicznych torbach wielokrotnego użytku, w których należy nosić zakupy. Jednak nie zawsze wyglądają one elegancko i nie zawsze mamy je przy sobie. Mam jednak na to rozwiązanie. Spróbuj uszyć torbę na zakupy według własnego pomysłu. Nie wymaga to dużo wysiłku a z efektów pracy z pewnością będziesz zadowolona.
Płótno w 2 kolorach, Nici, Mocna taśma o szerokości około 6 cm
1
Z płótna wytnij 3 prostokąty. Dwa z nich o wymiarach 45 x 50 cm, jeden 45 x 60. Mniejszy prostokąt posłuży nam jako dno torby. Doskonale wygląda połączenie dwóch materiałów w kontrastowych kolorach.
2
Prace rozpocznij od zszycia boków torby z dnem. Złóż materiał prawa stroną do środka i przeszyj wzdłuż boków o długości 45 cm. Górne brzegi torby podwiń na 1 cm i zaprasuj. Czynność powtórz jeszcze raz i podwójną zakładkę przeszyj wzdłuż jej wewnętrznej krawędzi.
3
Taśmę potnij na odpowiednie kawałki. Najpierw zmierz odpowiednią dla ciebie długość ramion torebki. Przyszyj je zaczynając od miejsca połączenia dna z bokami. To samo zrób na drugim boku. Następne kawałki taśmy naszyj na boki torby, aby zakryć końce doszytych pasków i szew łączący boki z dnem.
4
Złóż torbę prawą stroną materiału do środka i przeszyj boki z marginesem 1,5 cm. Szwy rozprasuj. Nie przekręcaj jednak torby na prawą stronę.
5
szycie torby
Ułóż torbę tak, aby szew boczny znalazł się na środku a z zszytych końców utworzył się trójkąt. Narysuj linie prostopadłą od szwu bocznego w odległości ok. 5 cm od wierzchołka i przeszyj wzdłuż niej torbę. Nadmiar materiału odetnij. W ten sposób utworzysz płaskie dno.
6
Przewróć torbę na prawa stronę. I już możesz iść pod zakupy.
Jak namalować drzewo na ścianie?
Jak zrobić podkładkę pod kubek?
Jak ozdobić lampę folią do złoceń?
Jak zrobić bałwanka z pomponów?
 1.2/5 (113 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Masz dość już swojego zwykłego stolika? Chcesz nadać mu charakteru, zmienić go na piękny designerski stolik, który nie...
Jak ozdobić stół motywem kwiatowym?
Masz dość już swojego zwykłego stolika? Chcesz nadać...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub