Tutaj jesteś: Imprezy i Rozrywka > Imprezy > Studniówki > Jak zrobić manicure hybrydowy?
Jak zrobić manicure hybrydowy?

Jak zrobić manicure hybrydowy?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Jeśli męczy cię ciągłe zmywanie odpryskujących po dwóch dniach lakierów idealną alternatywą dla ciebie będzie lakier hybrydowy tzw. lakierożel. Pozostanie on na twoich paznokciach w nienaruszonym stanie od dwóch tygodni do nawet miesiąca. Możesz kupić go w salonie kosmetycznym lub wykonać sama w domu, inwestując w mały zestaw.
lampa UV, lakier hybrydowy, żel bazowy, żel nawierzchniowy lub nabłyszczający, pędzelek do żelu, oliwkę do skórek, bloczek lub polerkę, pilniczek, cleaner, waciki
1
Dezynfekujemy dłonie płynem do dezynfekcji i nanosimy na skórki płyn do ich usuwania. Pozostawiamy na dwie minuty.
2
Usuwamy skórki patyczkiem i w razie potrzeby odcinamy za pomocą cążek.
3
Paznokcie przemywamy odtłuszczającym cleanerem i matujemy bloczkiem do tego przeznaczonym bądź polerką. Pilniczkiem nadajemy ostateczny kształt paznokciom.
4
Na paznokcie aplikujemy za pomocą pędzelka żel bazowy i wkładamy do lampy UV na dwie minuty. Możemy pominąć ten krok jeżeli boimy się zbyt grubej warstwy manicure.
5
Na bazę nakładamy pierwszą warstwę lakieru hybrydowego i utwardzamy w lampie przez dwie minuty. Jeżeli lakier prześwituje, nanosimy drugą warstwę utwardzając ją również dwie minuty w lampie UV.
6
Płytkę paznokcia pokrywamy ostatnią warstwą, żelem nabłyszczającym lub nawierzchniowym. Nie jest to konieczne, ale dzięki temu wydłużymy trwałość manicure a paznokcie będą nabłyszczone. Żel utrwalamy w lampie UV przez trzy minuty.
7
Na koniec wszystkie paznokcie przemywamy płynem do przemywania masy żelowej (cleaner) i nanosimy oliwkę na skórki.
Jak wybrać kształt paznokci?
Jak malować paznokcie?
Jak zrobić tipsy żelowe?
Jak używać stempelków do paznokci?
Ostrzeżenia
  • Uważaj, aby podczas aplikacji żelów oraz lakieru hybrydowego nie pomalować skórek!
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Zdobienie paznokci wbrew pozorom nie jest wcale takie trudne. Nie musisz iść do salonu kosmetycznego, możesz to zrobić...
Jak ozdobić paznokcie?
Zdobienie paznokci wbrew pozorom nie jest wcale takie trudne. Nie musisz iść do salonu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub