Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak zrobić jajko wielkanocne - karczocha z cekinami?
Jak zrobić jajko wielkanocne - karczocha z cekinami?

, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Poniżej przedstawiam sposób ozdobienia cekinami styropianowego jajka. Takie jajka możesz podarować przyjaciołom i rodzinie z okazji Wielkanocy. Nie są trudne do zrobienia, choć ich wykonanie może ci zabrać dłuższą chwilę. Będą stanowiły wspaniałą dekorację wielkanocnego stołu, tuż obok zajączków i baranków. Możesz ich również użyć do ozdobienia świątecznego stroika lub włożyć do koszyczka razem ze święconką. Oto wskazówki jak ozdobić styropianowe jajko cekinami.
styropianowe jajko (do kupienia tutaj), cekiny (do kupienia tutaj), szpilki, wstążka atlasowa (do kupienia tutaj), nożyczki.
1
kurs
Zaczynamy od przymocowania cekinów przy użyciu szpilek. Szpilki wbijamy do samego końca. Pierwszy cekin wbijamy w sam czubek jajka następne pod nim dookoła, starając się nie zostawiać przerw. W ten sposób dekorujemy jajko gdzieś do polowy.
2
kurs1
Resztę przyozdobimy wstążką. Wstążkę tniemy na kilku-centymetrowe kawałki, takiej długości aby po zgięciu rogów do jej środka nie zostało za dużo, ani nie brakło. Zaginamy od rogu do środka wstążki, z jednej i drugiej strony. Mocujemy do jajka przy pomocy szpilek na bokach; wierzchołek wstążki możemy podkleić od spodu lekko klejem aby ładniej się układało - również wbijamy szpilkę ale nie do końca bo będziemy ją wyciągać. I tak jeden obok drugiego dookoła jajka.
3
Następną linie wstążki wbijamy tak aby złożony róg znajdował się pomiędzy jedną ,a drugą z wcześniejszego rzędu oraz lekko na nie nachodziły, i znów dookoła . Zachowując ta samą zasadę robimy kolejną linie, aż do końca jajka.
Na końcu gdy zostanie nam już tylko mały pusty kwadracik mocujemy kwadratowy kawałek wstążki za pomocą szpilek lub kleju jako wykończenie .
Gotowe.
Jak zrobić kurczaczki z jajek styropianowych?
Jak zrobić oryginalne ozdoby wielkanocne?
Jak zrobić roladki z szynki ze szparagami?
Jak zrobić szynkę glazurowaną (brzoskwiniową)?
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

domin1504 - 2013-04-16
Polecam bardzo ładnie to wygląda tylko jest z tym dość dużo roboty ale efekt ładny nie licząc bolących palców :)
Dekoracje wielkanocne są niezwykle urocze. Te wszystkie kolorowe kurczaczki, baranki, zajączki i pisanki sprawiają, że...
Jak zrobić dekorację wielkanocną – zajączek?
Dekoracje wielkanocne są niezwykle urocze. Te wszystkie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub