Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Inne projekty i wyroby > Jak narysować portret krok po kroku?
Jak narysować portret krok po kroku?

Jak narysować portret krok po kroku?

, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (65 ocen)
Oceń 
Rysowanie to sztuka, w której – tak jak w każdej innej dziedzinie – liczy się talent. Nie jest on jednak najważniejszy, ponieważ także tej umiejętności można się nauczyć. Narysowanie pierwszego portretu jest dla wielu osób wielkim wyzwaniem. Okazuje się jednak, że nie jest to wcale takie trudne, gdy wiemy jak prawidłowo się do tego zabrać. Kurs rysunku krok po kroku znajdziesz poniżej. Przekonaj się jakie cuda może zdziałać odrobina wiedzy w połączeniu z niewielką ilością praktyki.
1
rysowanie portretu - krok 1
OCZY

Zacznij od narysowania linii odzwierciedlającej górną linię rzęs. Zwróć baczną uwagę na to jak jest ona szeroka i w jaki sposób się zakrzywia.
2
rysowanie portretu - krok 2
Narysuj pojedyncze rzęsy i powoli zacznij koncentrować się na dolnej linii. Zaznacz również linię powiek. Uważaj na to, które linie tworzą kształt oka, a które jedynie je otaczają.
3
rysowanie portretu - krok 3
Dokończ obie dolne linie. Pamiętaj, że odległość między nimi określa grubość dolnej powieki, powinna więc być niewielka – w przeciwnym razie skóra pod okiem będzie wydawać się gruba i nienaturalna.
4
rysowanie portretu - krok 4
Wzdłuż dolnej powieki narysuj drobne rzęsy i wycieniuj oko rozcierając ołówek bokiem lub opuszką palca. Narysuj również kontur tęczówki i rozmaż go po obu stronach. Zaznacz na rysunku kanalik łzowy.
5
rysowanie portretu - krok 5
Na środku tęczówki narysuj źrenicę w tak ciemnym kolorze, jak tylko dasz radę. Jeżeli chcesz zaznaczyć „błysk w oku”, nie rysuj nic w tym miejscu tęczówki. Lekko zaznacz kontury błysku. Nie staraj się cieniować tęczówki, a następnie wymazywać miejsc, w których chcesz zaznaczyć błysk. Ten manewr nigdy nie przyniesie zadowalających efektów.
Jak malować szkło?
Porady dla majsterkowiczów
Jak zrobić świeczkę w domu?
Na czym polega technika decoupage?
strona 1 z 5następna >
Przeczytaj teraz: Jak narysować nietoperza?
 4.5/5 (65 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

gunsnroses - 2014-06-23
z tego co słyszałam to nie rozciera się palcem ;)
alicja - 2013-09-02
wow super lekcja rysowania .
daria16rog - 2013-05-08
W gruncie rzeczy to nie jest takie proste.
Twoja córka naoglądała się bajek o żabce, która po pocałunku zamienia się w przystojnego królewicza i teraz chodzi i...
Jak narysować żabę?
Twoja córka naoglądała się bajek o żabce, która po pocałunku zamienia się w przystojnego...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub