Tutaj jesteś: Dziecko > Nastolatki > Randki i Seks > Jak poznać, że to miłość?

Jak poznać, że to miłość?

Stopień trudności: bardzo trudne
, specjalista Tipy.pl
 4.7/5 (250 ocen)
Oceń 
 1 z 4 
Często stawiamy sobie pytanie “czy to co czuję to właśnie jest miłość?”. Odpowiedź jednak nie jest taka prosta. Uczucie miłości może być niczym więcej, jak zwyczajnym zauroczeniem drugą osobą. Wiele osób bardzo szybko się zakochuje i równie szybko odkochuje. Inni natomiast mają z tym nie lada problem. Jest im bardzo trudno zafascynować się nawet najwspanialszą osobą pod słońcem.
 4.7/5 (250 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (15)

Ula - 2013-08-07
Wiecie co? Mam 60 lat . Jako młoda dziewczyna byłam wiele razy bardzo zakochana i za każdym razem zupełnie pewna, że to jest ten jedyny. Później przychodziły rozczarowania. Być może z drugiej strony też. W tych miłościach była też rozpacz i myśli samobójcze. Aż nadszedł czas, że zjawił się On, który też miał przykre doświadczenia. Dzisiaj jesteśmy rodzicami dwóch wspaniałych synów, mamy wnuczki, a co najważniejsze...jesteśmy ze sobą już 37 lat. Czytając te wszystkie rady, pobiegłam do mego lubego i zapytałam: Czy chcesz być ze mną? A on po prostu odpowiedział: "tak", co wcale nie znaczy, że wszystko jest takie różowe. Nie mogę go zmobilizować do remontu mieszkania, czy postawienia jakiejkolwiek altanki na działce, o której bardzo marzę i on o tym dobrze wie. I co?
kicia - 2013-03-06
Jest chłopak który baaaaardzo mi sie podoba, a teraz już wiem że to tylko pożądanie :) Czy będzie z tego miłość to się okaże :)
natka200 - 2012-08-20
Miłość od pierwszego wejrzenia, marze o tym
anonim - 2012-01-06
każdy z nas jak spotka tą jedyną osobę bez znaczenia na wiek będzie od razu wiedział że to miłość ze tylko z ta osoba moze zyc dla niej oddac zycie i byc gotowym dla tej osoby na wszystko aby jedynie moc byc szczesliwym bo przy tej osbie wszystko jest latwiejsze..nie ma na to zadnej definicji to po prostu sie wie, czuje..bez tego jest trudno zyc..
anonim? - 2011-12-30
Jeśli podobanie się jest miłością to cóż- miłość nie istnieje.
{PinkaXDD - 2011-09-16
Ja mam 13 lat i podoba mi aię kolega z klasy i nie wiem czy sięnie zakochałam bo ja ciągle o nim śnie!
demotex - 2011-08-16
Mam 15 lat i poznałem pewną dziewczynę, spotykamy się może 1 miesiąc, zakochałem się w niej od 2 spotkania.
Jest dużo prawdy w tych pod punkcikach.
Karcia kocham cię !!!
martusia - 2011-03-27
ja mam 20 lat i spotykam sie z chłopakiem o 3 lata starszym. nie miałam wczesniej chłopaka. Spotykałam sie wcześniej z wieloma chłopakami lecz to sie konczyło po paru miesiącach nigdy nie byłam tak naprawde zakochana. Myśle ze dojrzałam do miłości ale wiem ze poprostu nie nadeszła jeszcze ta chwila. czekam cierpliwie na swojego wybranka. pozdro
SeKsOmAn - 2010-05-19
temat dla mnie koffam
Nastolatka - 2010-05-06
Mam 15 lat i oddałam swe ciało i duszę chłopcu z którym łączy mnie tylko pożądanie.. wmawiałam sobie, że to miłość ale jednak się pomyliłam..... nadal jednak nie potrafię przestać o nim myśleć i fantazjować...a zawsze marzyłam o tym żeby zrobić to z tym "jedynym" ... nie potrafie przestac o nim myslec :(:(:(:(:( caly czas mam ochotę na sex ...
macioszek24 - 2010-03-19
jest troche prawdy w tych punktach
Defensor - 2009-12-27
Pewnie wyjdę na mało romantycznego ale niestety miłość to tylko proces łączący w sobie lekkie uzależnienie emocjonalne z pozytywnymi kotwicami na daną osobę. Jak każdy proces wewnętrzny podlega ciągłym zmianom dlatego ciężko jest stwierdzić czy i jak długo potrwa.
Agatka - 2009-12-19
Jeżeli chcesz wiedzieć czy on cię kocha to tylko zapytaj się go w kim się podkochuje, jak się zaczerwieni i będzie milczał to znaczy że czuje to samo co ty, pamiętaj że nie należy mówić chłopakowi od razu "Kocham Cię" tylko niech on sam się po męczy. Powodzenia!!
apks - 2009-12-12
zakochałam się w pewnym chłopaku ale ja nie wiem że on odwzajemnia to uczucie do mnie ???
co mam zrobić ??
RATUNKU!!!!!!!!!!!!!
Niewidoczna - 2009-07-23
dwa pkt nie zgadzają się co do mojego związku..
lub są bez pośrednie.
Dobre relacje to podstawa każdego związku. Wielu moich znajomych twierdzi, że jeżeli muszą pracować nad związkiem, to...
Jak uzdrowić związek?
Dobre relacje to podstawa każdego związku. Wielu moich znajomych twierdzi, że jeżeli...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub