Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Wyroby z papieru > Jak zrobić duży kwiat z papieru?

Jak zrobić duży kwiat z papieru?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.6/5 (10 ocen)
Oceń 
Olbrzymi papierowy kwiat to wspaniały prezent na każdą okazję. Możesz podarować go mamie na Dzień Matki, przyjaciółce na urodziny lub Pannie Młodej z okazji jej ślubu. Zrobienie takiego kwiatka nie jest niczym skomplikowanym, a przynosi wiele radości zarówno osobie go robiącej, jak i nim obdarowanej. Instrukcję krok po kroku znajdziesz poniżej.
krepa zielona oraz w innym w wybranym kolorze, długi patyk, kilka małych patyczków, taśma florystyczna, klej, długopis lub ołówek
1
duży kwiat z papieru - krok 1
Pobierz szablon dostępny tutaj. Powiększ go do 150% i wydrukuj na kawałku tektury. Z pomocą szablonu wytnij następujące elementy: 5 małych płatków, 15 płatków w kształcie serca, 3 liście, 1 kielich. Dodatkowo wytnij jeszcze dwa długie paski zielonej krepy o szerokości 2,5 cm. W razie potrzeby wyprasuj poszczególne elementy przez kawałek szmatki.
2
duży kwiat z papieru - krok 2
Zacznij od łodygi. Drewniany patyk oklej taśmą florystyczną. Gdy będziesz to robić pamiętaj, by naciągać taśmę. To jedyny sposób, by aktywować znajdujący się na niej klej.
3
duży kwiat z papieru - krok 3
Kieruj taśmę pod kątem 45 stopni i owijaj nią patyk kierując się z góry ku dołowi. Przygotuj również wilgotny ręcznik. To naprawdę lepka robota.
4
duży kwiat z papieru - krok 4
Poszczególne płatki będą wymagać odpowiedniego wyprofilowania. Chwyć środek małego płatka i zdecydowanie, ale ostrożnie naciągnij krepinę na zewnątrz, a następnie ku górze, tworząc nieco wklęsły kształt. Nie bój się naciągać krepiny. Wytrzyma to.
5
duży kwiat z papieru - krok 5
Kolejnym krokiem jest „podkręcenie” górnej krawędzi płatków. Zrób to nawijając górną część każdego z nich na ołówek (1-1,5 obrotu). Jednocześnie rozciągaj lekko krepinę, żeby się nie marszczyła.
Jak zrobić prostą różę ze wstążki?
Jak zrobić pamiętnik?
Jak zrobić żonkila z papieru?
Jak zrobić choinki z papieru?
strona 1 z 5następna >
 4.6/5 (10 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

aga_181818 - 2013-05-12
Świetne na pewno pokaże takiej pani co lubi takie rzeczy robić. Na pewno od razu się zabierze do pracy:)
Wikki - 2013-05-11
Ją robię takie tylko małe... fajny pomysł.:-)
Szalona - 2013-05-11
Świetny pomysł. Wykorzystam go na pewno :D
Zastanawiasz się co możesz zrobić ze starymi gazetami? Żal Ci je wyrzucać? Przecież nie musisz. Z gazety możesz zrobić...
Jak zrobić różę z gazety?
Zastanawiasz się co możesz zrobić ze starymi gazetami? Żal Ci je wyrzucać? Przecież...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub