Tutaj jesteś: Podróże > Typy Podróży > Krajoznawcze > Co zwiedzić w Toskanii?
Co zwiedzić w Toskanii?

Co zwiedzić w Toskanii?

Stopień trudności: łatwe
, redaktor Tipy.pl
 3.2/5 (38 ocen)
Oceń 
Wybierasz się do Włoch i planujesz zobaczyć i zwiedzić Toskanię? Toskania kryje za sobą wiele tajemnic. Tutaj dowiesz się gdzie należy być, aby poznać tą fascynującą krainę i jej najwspanialsze miejsca.
1
Piza
Piza

Piza w północnej Toskanii znana jest przede wszystkim ze swojej krzywej wieży, jednak miejscowość ta posiada o wiele więcej do zaoferowania swoim gościom. Średniowieczne centrum w tym Pole Cudów (Campo dei Miracoli) wraz z katedrą, baptysterium i cmentarzem (Camposanto) jak również dziesiątki kościołów i pałaców świadczą o dawnym bogactwie i potędze Pizy.
2
Florencja
Florencja

Florencja jest jednym z najważniejszych miast na świecie pod względem architektonicznym oraz kulturalnym. Koniecznie należy zwiedzić Katedrę Matki Boskiej Kwietnej oraz Baptysterium.
3
San Gimignano
San Gimignano

San Gimignano, przez niektórych nazywane Średniowiecznym Manhattanem, znane jest jako miasto pięknych 14- stu wież. Najwyższa wieża to Terra Grosse, która zaliczana jest do najpiękniejszych wież w całych Włoszech.
4
Siena
Siena

Siena jest klasycznym, średniowiecznym miastem leżącym w Toskanii znanego z olbrzymiego placu Piazza del Campo oraz z letnich wyścigów konnych znanych jako Il Palio. Nad Piazza del Campo wznosi się wysoka 97-metrowa dzwonnica Torre del Mangia. W mieście tym znajduje się najstarszy europejski bank Monte Paschi di Siena. Antyczne centrum miasta znajduje się na liście Światowego Dziedzictwa Kultury UNESCO.
Co zwiedzić w Ostrawie?
Jak spakować plecak na biwak?
Co robić w Bieszczadach?
Co zobaczyć w Bardejowie?
strona 1 z 3następna >
Przeczytaj teraz: Co zwiedzić we Włoszech?
 3.2/5 (38 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Słynne londyńskie więzienie znajduje się na tzw. East End Londynu, jest to miejsce zaraz obok London Bridge, czyli...
Jak zwiedzać The Tower of London?
Słynne londyńskie więzienie znajduje się na tzw. East...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub