Tutaj jesteś: Podróże > Typy Podróży > Krajoznawcze > Co zwiedzić w Toskanii?
Co zwiedzić w Toskanii?

Co zwiedzić w Toskanii?

Stopień trudności: łatwe
, redaktor Tipy.pl
 3.2/5 (38 ocen)
Oceń 
Wybierasz się do Włoch i planujesz zobaczyć i zwiedzić Toskanię? Toskania kryje za sobą wiele tajemnic. Tutaj dowiesz się gdzie należy być, aby poznać tą fascynującą krainę i jej najwspanialsze miejsca.
1
Piza
Piza

Piza w północnej Toskanii znana jest przede wszystkim ze swojej krzywej wieży, jednak miejscowość ta posiada o wiele więcej do zaoferowania swoim gościom. Średniowieczne centrum w tym Pole Cudów (Campo dei Miracoli) wraz z katedrą, baptysterium i cmentarzem (Camposanto) jak również dziesiątki kościołów i pałaców świadczą o dawnym bogactwie i potędze Pizy.
2
Florencja
Florencja

Florencja jest jednym z najważniejszych miast na świecie pod względem architektonicznym oraz kulturalnym. Koniecznie należy zwiedzić Katedrę Matki Boskiej Kwietnej oraz Baptysterium.
3
San Gimignano
San Gimignano

San Gimignano, przez niektórych nazywane Średniowiecznym Manhattanem, znane jest jako miasto pięknych 14- stu wież. Najwyższa wieża to Terra Grosse, która zaliczana jest do najpiękniejszych wież w całych Włoszech.
4
Siena
Siena

Siena jest klasycznym, średniowiecznym miastem leżącym w Toskanii znanego z olbrzymiego placu Piazza del Campo oraz z letnich wyścigów konnych znanych jako Il Palio. Nad Piazza del Campo wznosi się wysoka 97-metrowa dzwonnica Torre del Mangia. W mieście tym znajduje się najstarszy europejski bank Monte Paschi di Siena. Antyczne centrum miasta znajduje się na liście Światowego Dziedzictwa Kultury UNESCO.
Gdzie na narty w Austrii? Stoki dla początkujących narciarzy
Jak podróżować samochodem po Czechach?
Co zwiedzić w Ostrawie?
Co warto zwiedzić w Czechach?
strona 1 z 3następna >
 3.2/5 (38 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak spakować plecak na biwak?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub