Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Aranżacja wnętrz > Jak urządzić małe mieszkanie?
Jak urządzić małe mieszkanie?

Jak urządzić małe mieszkanie?

, specjalista Tipy.pl
 3/5 (104 ocen)
Oceń 
Dobra organizacja i jak najlepsze zagospodarowanie wolnej przestrzeni jest bardzo ważne w małych mieszkaniach. Niepotrzebne przedmioty i mało funkcjonalne meble powodują, że nasza i tak mała przestrzeń, zaczyna kurczyć się jeszcze bardziej. Poniżej przedstawiamy parę sposobów na to, aby małe mieszkania były przejrzyste, uporządkowane i dobrze zorganizowane.
1
Półki ścienne
Półki ścienne

Kluczem dobrej organizacji małych lokali i pomieszczeń jest wykorzystanie pionowej powierzchni. Użycie półek ściennych pozwala na wykorzystanie całej powierzchni ścian, od podłogi aż do sufitu. Znajdzie się tam z pewnością miejsce na wszystkie nasze książki, płyty DVD, CD oraz ramki ze zdjęciami i inne pamiątki z którymi ciężko jest się nam rozstać.

Półki ścienne są również świetnym miejscem na wystawienie na światło dzienne naszych kolekcji, bez względu na to czy są to miniaturowe figurki kotków, kukiełek czy starej broni.
2
schowek na drzwi na dokumenty
Schowek na drzwi

Ściany nie są jedynym miejscem do składowania różnych przedmiotów. Również, wielką pomocą pod tym względem służą nam drzwi. Istnieje bardzo duży wybór schowków o różnym przeznaczeniu, które pomagają nam zagospodarować wolną przestrzeń na drzwiach.

Istnieje wiele schowków służących do zawieszenia na drzwiach, m.in. schowki na buty, gazety i czasopisma czy takie z małymi kieszonkami, służące do przechowywania drobnych przedmiotów.
Jak odnowić meble sosnowe?
Jak zrobić wiszącą półkę na ścianę?
Jak urządzić salon zgodnie z zasadami Feng Shui?
Jak wyeksponować schody wewnętrzne?
strona 1 z 2następna >
 3/5 (104 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Niewielkie pomieszczenia wcale nie muszą wywoływać klaustrofobii.  Wystarczy kilka prostych sztuczek, aby dodać wnętrzu...
Jak optycznie powiększyć wnętrze?
Niewielkie pomieszczenia wcale nie muszą wywoływać...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub