Tutaj jesteś: Zwierzęta > Psy > Pielegnacja Psów > Jak kąpać małego psa?

Jak kąpać małego psa?

, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (22 ocen)
Oceń 
Jesteś właścicielem małego psa i właśnie nadszedł czas na pierwszą kąpiel. Nie masz pojęcia jak się do tego zabrać, a chciałbyś aby nie było to stresujące doświadczenie dla twojego ulubieńca. Poniżej znajdziesz kilka pomocnych porad, które sprawią, że twój piesek nie będzie się bał kąpieli.
1
Jeśli twój piesek panicznie boi się wody daj mu ekstrakt dr Bacha "Rescue Remedy". Pomoże on w pokonaniu strachu związanego z wodą. W dzień kąpieli daj psu kilka kropel do miseczki z wodą. W przypadku gdy piesek i tak będzie panikować podaj mu jedną kropelkę ekstraktu do pyszczka.
2
Przygotuj w łazience wszystkie niezbędne akcesoria czyli ręczniki, szampon, szczotki do włosów, do czyszczenia uszu patyczki itp. nie zapomnij o jakichś pysznościach dla swojego pupila.
3
Jeżeli jest to pierwsza kąpiel zazwyczaj pies i ty będziecie zdenerwowani. Pozwól psu oswoić się z łazienką, szczególnie jeśli jest to nowe dla niego pomieszczenie. Włóż go na sucho do wanny lub umywalki. Ułóż na dnie wanny matę antypoślizgową.
4
Zanim włożysz psa do wody wyszczotkuj na sucho jego futerko, aby usunąć brud i luźne włosy oraz wygładzić je jeśli sierść jest splątana.
5
Zdecyduj gdzie będziesz kąpać psa. Może to być umywalka, zlew w kuchni albo wanna. Miejsce powinno być wygodne dla ciebie, oraz psa. Przy wyborze weź pod uwagę, że pies może chcieć wyskoczyć, jeśli kąpiel mu się nie spodoba, więc jeśli twój zlew jest w pobliżu kuchenki do gotowania lepiej zrezygnuj z takiego miejsca.
Jak pozbyć się pcheł u psa domowym sposobem?
Jak karmić yorka?
Jak dbać o zęby psa lub kota?
Jak kąpać yorka?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak kąpać dużego psa?
 4.1/5 (22 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Aluap ;p - 2011-06-27
Kto wykąpie mojego Pimpusia bez stresu zostanie prezydentem USA ! ;D Ten mały warjat z wanny wyskakuje, lata po łazience rozpryskując wodę i piszczy jakby mu się nogi urywało :| Wymyśliłam więc, że bd go myla pod prysznicem. Poskutkowalo trochę bo nie ucieka i łazienka jest bezpieczna ;)
Jeśli pies nie jest przyzwyczajony do wody wówczas jego wykąpanie może stać się nie lada problemem. Jak zatem sobie z...
Jak zachęcić psa do kąpieli?
Jeśli pies nie jest przyzwyczajony do wody wówczas jego...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub