Jak wychować sobie faceta?

Jak wychować sobie faceta?

, specjalista Tipy.pl
 4.7/5 (90 ocen)
Oceń 
Czy słyszałaś już kiedyś o tym, że chłopaka nie da się wychować? Jest to nieprawdą. Wychować można każdego człowieka. Człowiek jest ssakiem i podlega takim samym zasadom wychowania jak pies czy kot. Oczywiście wychowanie dzieci oraz młodych zwierząt jest łatwiejsze niż osobników dorosłych, jednak cierpliwość oraz poprawna technika wychowania może zdziałać naprawdę wiele.
1

Mężczyzna uczulony na prace domowe

Wykorzystaj jego chęć do zabawy.

Szympansy są bardzo psotne a ich uspokojenie jest nie lada wyzwaniem. Na szczęście jeśli im się pobłaża i zabawia, można zwrócić ich uwagę. Kiedy trener chce, aby szympans wykonał jakieś zadanie idzie do klatki i bawi się z nim przez 10-15 minut. Jak już szympans się trochę pobawi, jest bardziej chętny do wykonania polecenia, ponieważ instynktownie wie, że po jego wykonaniu będzie mógł powrócić do rozrywki.

Każdy mężczyzna, bez względu na wiek kocha zabawę. Faceci są jak duże dzieci. Najgorsze jest to, że zwykle zachowują się jak nieznośne bachory wówczas, jak wracasz zmęczona późno z pracy i prosisz ich, aby zrobili coś w domu. Jeśli chcesz, aby facet wykonał jakąś pracę najpierw się z nim pobaw i powygłupiaj przez kilka minut. Później poproś go o wyrzucenie śmieci, pozmywanie naczyń itp, zaznaczając, że jak już to zrobi to dokończycie zabawę. Dopóki jego umysł i ciało będą rozbudzone dostarczoną rozrywką, nie będą krzywić nosa i wykonają powierzony im obowiązek. Systematyczne powtarzanie tej techniki spowoduje, że twój ukochany będzie bardziej skory do prac domowych.

Jak zrozumieć faceta?
Jak stworzyć zdrowy związek?
Czego nie mówić dziewczynie?
Jak sprawić kobiecie przyjemność?
strona 1 z 4następna >
 4.7/5 (90 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (7)

anuha - 2012-11-21

Boże, dawno nie czytałam takich bzdur. Chcecie mieć zwierzątko? To je sobie kupcie i można tresować. Przecież każdy facet to złożone emocje, a związek powinien polegać na wzajemnej współpracy, a nie na walce o dominację. To jest właśnie najbardziej pociągające - różnice charakterów, przyzwyczajeń i budowanie na tej podstawie KOMPROMISÓW. A tu widzę poradnik, jak wychować sobie papcia. Masakra. Jeszcze te jakże ambitne zagrywki emocjonalne.

Jak można tak traktować kogoś, na kim nam zależy?! Do kogo ponoć czujemy szacunek?!

P.S. Pociąg do szympansów i innych zwierzątek nie jest zdrowy.

Facet - 2012-11-15
co za durny artykuł ,a wAM wystarczy pomachać pieniędzmi przed twarzą i przewiesć samochodem.
I odrazu zachowujecie sie jak Suki-Samica Ssak
ewelina - 2012-10-11
moc cierpliwosci.....tylko skad:)
Poka - 2011-07-19

do op: Chodzi o wychowanie. Trzeba się z facetem trochę popieścić, aby go bardziej rozkochać. Jak ty będziesz się z nim niańczyć to prędzej czy później chłopak będzie robił to samo. A o to chodzi. Oczywiście bez przesady, aby chłopak się nie przyzwyczaił i nie traktował tego co robisz za coś normalnego, co mu się należy. To jest cienka granica, jednak warto się postarać. Z facetami jak z dziećmi.

op - 2011-07-19
a co z nami-kobietami? kto sie bedzie z nami tak pieścił? Nikt, my zawsze musimy miec ochote na wszystko, dom musi byc wysprzątany, nie moze byc miejsca na lenistwo.... ehhh....gdzie tu sprawiedliwość?
essi6 - 2010-01-13
a jednak jest w tym trochę prawdy... fajny artykuł!!!
Bazi - 2009-12-12
Ala głupoty wypisujesz :P
Wielu kobietom nie udało się nigdy zrozumieć mężczyzn. Poniżej znajdziesz kilka rzeczy, o których powinna wiedzieć...
Jak zrozumieć mężczyznę?
Wielu kobietom nie udało się nigdy zrozumieć mężczyzn. Poniżej znajdziesz kilka...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub