Tutaj jesteś: Zdrowie > Zdrowie Rodzinne > Zdrowie Dziecka > Jak udawać chorobę?
Jak udawać chorobę?

Jak udawać chorobę?

, specjalista Tipy.pl
 4.6/5 (148 ocen)
Oceń 
Czy masz rodziców, którzy bardzo mocno cię kochają i którzy zrobiliby wszystko żeby cię ochronić? Czy jesteś zdolny do tego by ich okłamać? Czy jesteś gotów, nadwyrężyć zaufanie twoich rodziców i wziąć odpowiedzialność za wyniki twojej nauki? Jeśli tak, przeczytaj i naucz się kilku trików.
1

Zaplanuj swoją chorobę.

Zazwyczaj najlepszym dniem, aby opuścić szkołę jest środa. Jest ona w środku tygodnia i nie jest szczególnie ważnym dniem. Możesz właśnie wtedy dostać zadania na czwartek lub piątek. Jeśli Cię nie będzie, nie dostaniesz pracy na weekend. Będziesz miał czas tylko dla siebie, na wszystko, co tylko chcesz. Nie próbuj udawać choroby w poniedziałek, może to wzbudzić podejrzenia rodziców, którzy zauważą, że Twoje problemy zdrowotne wystąpiły akurat wtedy, kiedy ty powinieneś iść do szkoły. Nie udaj choroby także po wakacjach czy dłuższej przerwie w nauce – rodzice pomyślą, że chcesz mieć dodatkowy dzień wolny i na pewno wyślą cię do szkoły.

  • Kup niektóre rekwizyty. Zielona maź wisząca z Twojego nosa lub sztuczne wymioty przekonają rodziców o twojej chorobie. Zadbaj o to, by twoje czoło było ciepłe – spróbuj wejść i zejść krzesła ok. 40 do 50 razy, potem cicho zrób kilka pompek i usiądź.

  • Jeśli wśród Twoich znajomych panuje jakaś choroba, dowiedz się wszystkiego o jej objawach. Możesz spokojnie ją udawać, a później oznajmisz jakie to szczęście, że ciebie ominęło.

  •  Jeśli masz rodzeństwo, które chodzi do tej samej szkoły, co ty, upewnij się czy nie będzie w tym samym czasie udawać choroby. Może to wprowadzić duże zamieszanie.

Jak czyścić uszy?
Jak leczyć czkawkę?
Jak nauczyć dziecko smarkać nos?
Jak obniżyć gorączkę u małego dziecka?
strona 1 z 5następna >
 4.6/5 (148 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (26)

Joasia - 2014-03-05
Haha, udało się xD
Tomcio Konefka - 2013-12-05
Jak mawiał mój kolega filozof :
" Matkę możesz oszukać, Ojca możesz oszukać, nauczyciela możesz oszukać ale życia nie oszukasz...
Czy to je rozum ?..."
Kasia - 2013-05-07
Moim zdaniem jest to rodzaj samobójstwa...
Asia - 2012-11-16
Jest udalo sie :P wykorzyatalam sztuczne wymioty i nie ide do szkoly :D
Jasia - 2012-10-11
Jedynie religia oparta na kłamstwie uczy od małego kłamać, oszukiwać i być na każdym kroku nieuczciwym. Czego można oczekiwać po tych dzieciach kiedy dorosną? Też wzajemnego okłamywania lecz na większą skalę.
maciej - 2012-04-25
moja pani 18 razy sie nabrała a mama raz ale do szkoły tydziennie szlem
edziu - 2012-04-24
ja w IV klasie w taki sposób 1/4 roku szkolnego spędziłem w domu
Vkosiarz - 2012-02-08
Ja udawałem chorobę przed rodzicami i się nabrali tylko mam teraz problem bo jadę do lekarza!!!
benzo1101 - 2012-01-13
A co jesli temperatura jest sprawdzana z ucha termometrem elektrycznym, vzy jest jakis sposob zeby oszukac taki termometr prosze o szybka odpowiec
edzia - 2011-01-11
a moi rodzice zawsze się nabierają...he he
Magda - 2010-11-30

Quote From zuziaa100,
ja dzisiaj zostalam w domu bo zrobilam to : zimna woda oblalam glowe i szyje i wyszlam na balkon (padal śnieg).nie poszlam do szkoly ale teraz nie moge muwic

To ty chyba masz nie po kolei w głowie. Jak mogłaś zrobić coś takiego? Może ci się wydawać że to niegroźne, ale jakbyś dostała ostrego zapalenia płuc to co? Chcesz w szpitalu spędzić kilka tygodni? Chcesz mieć później jakies komplikacje? Do końca życia będziesz później żałować swojej głupoty. Tak się nie robi. Szanuj trochę swoje zdrowie i życie bo brak takiego poszanowania jest żałosny.

zuziaa100 - 2010-11-29
KuBa - 2010-11-04
Dobre, dobre. Już dwa razy mi się udało. Za trzecim razem moja mama nie dała się nabrać i wysłała mnie do szkoły. Wiedziełem, że jak będę wychodzić z domu to będzie patrzeć przez okno. Specjalnie szłem z opuszczoną głową, chwiejąc się i nie oglądając się za siebie (zawsze się obracam, aby jej pomachać). Mój brat jeszcze potwierdził, że w szkole byłem jakiś dziwny i marudziłem, że boli mnie brzuch (namówiłem go). Później miała wyrzuty sumienia, że mnie do szkoły posłała. Wtedy niestety zmiękłem i powiedziałem, że już się czuję lepiej. Jutro muszę to znów zastosować, bo mam sprawdzian. Już dziś była niazapowiedziana kartkówka. Mam nadzieję, że trója będzie ;).
heket - 2010-11-04

czytałam te podpowiedzi z wielkim sentymentem, kiedy chodziłam do podstawówki wykorzystałam chyba wszystkie te sposoby, przestałam dopiero jak naprawdę poważnie zachorowałam i musiałam siedzieć miesiąc w domu, od tego momentu miałam najmniej opuszczonych godzin z całej klasy ;)

Fanka wszystkich z Harerefgo pottera - 2010-10-29
za nic bymtego nie zrobiła mamie ale naprawde jestem chora tata mi wierzy ale mamy nie ma i przez telefon mi nie wierzyco zrobic zeby jakoś ją przekonać?
Czkawka jest zmorą dzieci i niektórych dorosłych na całym świecie. Czkawka to skurcze mięśni przepony spowodowane...
Jak leczyć czkawkę?
Czkawka jest zmorą dzieci i niektórych dorosłych na całym świecie. Czkawka to skurcze...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub