Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Aranżacja wnętrz > Darmowe programy do aranżacji wnętrz
Darmowe programy do aranżacji wnętrz

Darmowe programy do aranżacji wnętrz

, specjalista Tipy.pl
 4.7/5 (567 ocen)
Oceń 
Jednym z podstawowych błędów popełnianych przez klientów sklepów meblarskich jest brak dokładnego zaplanowania przestrzeni w pomieszczeniach, które chcą umeblować. Wynika z tego, że zakupione meble okazują się zbyt duże lub za małe, blokują przejścia, drzwi lub przysłaniają częściowo okna zaciemniając pomieszczenie. Dla osób, które mają odwieczny problem z doborem odpowiednich mebli do pomieszczenia lub nigdy tego nie robiły, sugerujemy wypróbowanie łatwych w obsłudze, a przede wszystkim darmowych programów online, służących do aranżacji i projektowania powierzchni wnętrz oraz ogrodów.
1
Power Net+

Power NET+ (znany wcześniej jako Net+ Interior Design) (program do planowania powierzchni dowolnych pomieszczeń) Power NET+ jest darmowym programem do planowania powierzchni oraz wnętrz polskiej firmy CAD Projekt K&A.

W przeciwieństwie od wielu innych programów do samodzielnej aranżacji wnętrz, NET+ jest programem zupełnie uniwersalnym.

Do dyspozycji mamy wielką bazę, różnego rodzaju mebli oraz wyposażenia, co pozwala na dokładne zaplanowanie każdego pomieszczenia w domu łącznie z łazienką czy sypialnią. Wystarczy podać wymiary pomieszczenia, a następnie nanosić odpowiednie meble na zdefiniowaną powierzchnię. W celu podglądu można w każdej chwili skorzystać z dynamicznej wizualizacji projektu 3D. Gotowy projekt można zapisać i wydrukować.

Istnieje możliwość stworzenia każdego pomieszczenia o nietypowych kształtach oraz wymiarach. Wśród dostępnych elementów służących do aranżacji pomieszczeń mamy między innymi drzwi, okna, panele ścienne, schody, podłogi, skosy ścian, ściany działowe, ściany narożne, drzwi i podłogi przy czym możemy wybierać wśród licznych wersji kolorystycznych oraz faktur dla mebli. Istnieje również możliwość nałożenia na ściany płytek razem z dekoracjami.

Dodatkową zaletą tego programu są udostępnione użytkownikowi zaawansowane narzędzia pomocne przy projektowaniu wnętrz takie jak analiza kolizji elementów czy dostawianie do ścian.

Jak urządzić pokój dla dziecka?
Jak udekorować sypialnię?
Jak urządzić mały pokój?
Jak udekorować ścianę za łóżkiem?
Wskazówki
  • Niektóre z darmowych programów, nie wymagają nawet instalacji na komputerze, co jest ich dodatkową zaletą. Za pomocą takich programów, każda osoba bez dodatkowej wiedzy świetnie poradzi sobie z zaplanowaniem powierzchni swojej kuchni, biura, pokoju gościnnego, pokoju dla dziecka, ogrodu oraz każdego innego wnętrza.
  • Pamiętajmy, że przesuwanie myszką po ekranie naszego komputera jest zdecydowanie łatwiejsze, niż przesunięcie szafy.
strona 1 z 3następna >
 4.7/5 (567 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (35)

zenek50zenek - 2013-04-19
Fajny program ale czy zawiera nowoczesne produkty?
zuziazyl - 2013-04-16
Taki program bardzo pomocny będzie mi do zaprojektowania mojej kuchni bo kompletnie nie wiem jak mam ja urządzić.
Xtamana - 2013-03-24
Program vox box też jest dobry, Można pobrać go na stronie producenta : http://www.meble.vox.pl/
Ja już go używałam i polecam :)
misiaczek - 2013-01-30
Polecam edytor projektów dostępny na stronie https://vinci.org.pl/ - dostępny za darmo i bezpośrednio z przeglądarki. Pozwala zaprojektować wnętrze pokoju czy mieszkania, a nawet opublikować swój projekt. Edytor i projekt można też osadzić w swoim serwisie / stronie WWW.
Kobra - 2012-12-07
A prócz tego zawsze można kombinować w Simsach xD
BlackAngel - 2012-11-02
Wielkie dzięki za podanie linku do programu....:) Wreszcie koniec projektowania kuchni na papierze ( rysowanie nie jest moją mocną stroną :/ ) Czy w programie mogę podać wymiary pomieszczenia....???
Consyliusz - 2012-04-16

justyna napisał

,Witam.chciałabym dokonac metamorfozy pokoju,ale nie wiem od czego zacząć .Meble zostają ponieważ są nowe chodzi mi o dobór kolorów ścian ,dodać jakiś fajny obraz lub fototapete.czy może mi ktoś pomóc.Pozdrawiam

Droga Justyno, chcesz zobaczyć jak będą wyglądały Twoje wnętrza? Wejdź do darmowego programu do projektowania wnętrz, dostępnego na stronie http://consili.eu i wybierz pusty projekt aranżacji. Następnie skorzystaj z biblioteki mebli programowych i zastąp nimi Twoje obecne meble, oczywiście nadając im odpowiedni kolor i teksturę. Końcowym elementem będzie możliwość dodawania kolorów na ściany i podłogi. Jesli masz zapytania prosimy o kontakt consili@consili.eu. Życzę miłej pracy i zadowolenia z osiągniętych efektów. Pozdrawiam Consyliusz

justyna - 2012-04-15

Witam.chciałabym dokonac metamorfozy pokoju,ale nie wiem od czego zacząć .Meble zostają ponieważ są nowe chodzi mi o dobór kolorów ścian ,dodać jakiś fajny obraz lub fototapete.czy może mi ktoś pomóc.Pozdrawiam

karolina - 2012-04-15
Korzystałam z programu consili przy projektowaniu własnego mieszkania. Trzeba się przyzwyczaić do wrażliwego kursora programu. Mój pierwszy spacer wirtualny we wnętrzu to fruwanie po ścianach ;) Ostatecznie ta wrażliwa funkcjonalność przydaje się w precyzji projektowania. Tak czy inaczej, polecam ten program.
Consyliusz - 2012-04-12

Czy programy do projektowania wnętrz mogą inspirować?

Ideą programu do projektowania wnętrz jest umożliwienie aranżacji wnętrza wykorzystując własne umiejętności, bądź zaobserwowane trendy teraźniejszego designu. Co z tego wynika? Otóż, inspiracji szukamy w tym co nas otacza, słusznie przytaczane na forum czasopisma i portale wnętrzarskie są tego przykładem. Program do projektowania wnętrz daje możliwość zobrazowania naszych myśli i wyobrażeń w stosunku do aranżowanego wnętrza. Faktem jest , że w trakcie interaktywnej modyfikacji swego wnętrza w programie widzimy na bieżąco jak dokonywane zmiany wpływają na nasz opracowywany projekt. I tu dochodzimy do ostatecznego wniosku, że program do projektowania wnętrz:

- jest aktywnym narzędziem do przeniesienia swych intelektualnych wyobrażeń w trwały obraz wnętrza,

- stanowi uniwersalne źródło do wszelakiej kompozycji przedmiotów i barw,

- odwzorowuje kształt pomieszczenia z dopasowaniem realnych rozmiarów wnętrza,

- inspiruje indywidualną twórczość a nie powtarzalność projektów

Na zakończenie, czy wybrać program do instalacji na komputer czy skorzystać z aplikacji internetowych online? Jeśli zarabiam na projektach i stać mnie na zakup zwykle drogiego programu do instalacji na komputer to jest to właściwe rozwiązanie. W sytuacji, gdy używam programu hobbystycznie, bądź z uwagi na bieżący cel, np. remont mieszkania proponuje programy do projektowania wnętrz online.

Teraz pytanie, który program jest najlepszy? Z tym pytaniem warto zmierzyć się osobiście i sprawdzić na początek program Consili Projektuj3D, dostępny na stronie http://consili.eu, używając przeglądarki Internet Explorer.

Sprawdź już dziś ten i podobne programy w internecie.

Miko - 2012-04-12
Takim programem do projektowania wnętrz dla każdego jest bezpłatny program na www.planowanieonline.eu. W bazie m.in. rzeczywiste odcienie farb Śnieżka, Unicell, bardzo pomocne! Wybrałam sobie kolory Unicella w aplikacji, nałożyłam na ściany a potem kupiłam w sklepie identyczne kolory. Cieszę się, że jest możliwość sprawdzenia i zwizualizowania sobie efektu. Polecam!
Kisza - 2012-04-12
Jakiś czas temu robiłam malowanie. I korzystałam wtedy z kreatora wnętrz ze strony Śnieżka Barwy Natury. Łatwy w obsłudze, naprawdę mi pomógł. Początkowo chciałam pomalować pokój na niebiesko, ostatecznie zdecydowałam się jednak na delikatną zieleń. I całe szczęście!
Ruzia - 2012-03-30
Super są te programy. Ale powiem szczerze, że nic mnie nie inspiruje tak jak jakieś gazety o wnętrzach czy katalogi różnych producentów. Ostatnio wpadł mi w ręce np katalog Magnata z nowymi trendami. Fantastyczne barwy, najróżniejsze połączenia i wszystkie absolutnie genialne! Mam już pomysł na mój nowy wiosenny salon. Będzie zielono!
Marta - 2012-02-19

Widzieliście te przykładowe projekty zrobione co widac na stronach z takimi programami ? Przeciez to wogóle nie wygląda, jest brzydkie i widać, że ten kto sobie to rysował się zupełnie nie zna! Do projektowania to trzeba wziąć architekta wnętrz, który zaprojektuje wszystko tak jak ma być. A jak sie nie chce wydawać na to kasy to można samemu próbować podpatrując projekty architektów wnętrz np. galerie-wnetrz.pl, aranzacjewnetrz.com.pl czy www.homplex.pl

Consyliusz - 2012-02-03

Nośnik do projektowania wnętrz może mieć różne oblicza:

1. Skomplikowane programy do aranżacji wnętrz używane przez biura projektowe i architektów

2. Programy (aplikacje internetowe) do projektowania i aranżacji wnętrz online

3. Programy graficzne do projektowania wnętrz do zainstalowania na komputerze

Optymalną alternatywą dla dowolnego amatora projektowania są programy online, za które nie trzeba płacić, posiadają intuicyjny interfejs i nie trzeba zaśmiecać komputera instalacją dużych gabarytowo składników.

Proszę zwrócić uwagę na darmowy program do projektowania wnętrz online o nazwie Consili Projektuj3D. Program jest dostępny na stronie http://consili.eu.

Główne zalety:

1. Wysoka jakość modeli 3D

2. Innowacyjna funkcjonalność po przez dynamiczna zmianę natężenia i koloru swiatła

3. Mocny silnik wspierający technologie 3D

4. Swobodna nawigacja w programie

5. Możliwość animacji modeli 3D

Przekonaj się sam lub obejrzyj filmy o programie na Youtube, klikając tekst: Projektuj3D

Słowo „glamour” dziś często używane na określenie czegoś, co ma w sobie urok, blask, czar. Amerykańska pisarka Virginia...
Jak urządzić sypialnię w stylu glamour?
Słowo „glamour” dziś często używane na określenie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub