Tutaj jesteś: Motoryzacja > Sprzedaż Samochodu > Podstawy Sprzedaży Samochodu > Jak sprzedać samochód?
Jak sprzedać samochód?

Jak sprzedać samochód?

, specjalista Tipy.pl
 2.7/5 (20 ocen)
Oceń 
Oto 10 prostych kroków, które ułatwią Ci sprzedaż Twojego samochodu. Poznasz tajniki negocjacji i reklamy, które ułatwią Ci uzyskanie środków pieniężnych w zamian za samochód.
1

Poznaj rynek.

Odpowiedz sobie na pytania:

  • Czy twój samochód będzie można łatwo sprzedać?

  • Czy jest to gorący towar?

  • Czy możesz uzyskać niską cenę i powinieneś wyszukiwać dodatkowych możliwości jego sprzedaży?

Rodzinne sedany nie wzbudzają wiele zainteresowania, ale istnieje na nich zapotrzebowanie, zwłaszcza u osób poszukujących niedrogiego środku transportu.

Sprzedaż samochodów sportowych jest sezonowa. Słoneczna pogoda nie szczególnie przysparza nam klientów, w zimowych miesiącach sprzedaż jest jeszcze gorsza.

Samochody ciężarowe i dostawcze, używane do pracy, są stale sprzedawane po konkurencyjnych cenach. Nie lekceważ, zatem ich wartości.

Samochody kolekcjonerskie są znacznie trudniejsze w sprzedaży. Może ona trwać bardzo długo i są trudne do wyceny. Jeśli znajdziesz odpowiedniego kupca, cena może być niewiarygodnie wysoka.

Przede wszystkim zacznij od sprawdzenia, najlepiej w Internecie, jak wiele osób poszukuje takiego samochodu, jaki ty chcesz sprzedać. Strony internetowe pozwalają na wyszukiwanie według wielu kryteriów. Weź pod uwagę jego rok, stan, przebieg – jak wiele podobnych jest obecnie na rynku. Sprawdź ich ceny – będziesz mógł sprzedać go szybko i po dobrej cenie.

Jak zrobić oryginalną kartkę na Dzień Ojca?
Jak zasłonić okno?
Nawadnianie organizmu – co jeść?
Jak zrobić pizzę na cieście z cukinii?
strona 1 z 6następna >
 2.7/5 (20 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (4)

hyccu - 2014-10-27
Ja osobiście sprzedaje samochód na skupie i powiem wam że warto. Zero komplikacji i bardzoo szybkie transakcje. Wycenę wstępną przeprowadzają telefonicznie lub przez email jak komu jest wygodnie. Jak dla mnie jest to wielkim plusem. Pieniążki dostajemy przelewem albo do ręki, gdy zabierają samochód.
DAJANA - 2014-03-27
Nie ma co wydziwiać, pisać śmieszne dowcipy. Pozbywając się swojego mikrusa wystarczyło napisać do missan micra sprzedam z kobiecych rączek :) No i cena nie może byc za niska, bo to podejrzanie wygląda.
aa - 2013-02-14
A ja się borykam z próbą sprzedaży swojej "dzidzi" i niestety nie wychodzi mi to :( Chyba się do tego nie nadaję :(
tomek - 2012-01-22
Wiadomo że, każdy chce wyjść na swoim i być zadowolony kupujący jak i sprzedający. ja się niestety zawiodłem na kupnie auta i w ciągu 2 lat wydałem na naprawy około 6000 zł.okazał się powypadkowy.jak będę sprzedawać,obniżę nieco cenę, małe poprawki i nic więcej, niech ktoś tam się martwi dalej, ja swoje wycierpiałem ;)
Jeżeli jesteś już znudzony swoim starym samochodem, a na zakup nowszego modelu brakuje Ci pieniędzy, to najlepszą...
Jak przygotować samochód do sprzedaży?
Jeżeli jesteś już znudzony swoim starym samochodem...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub