Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Rozstania > Jak przeżyć rozstanie?
Jak przeżyć rozstanie?

Jak przeżyć rozstanie?

Stopień trudności: bardzo trudne
, specjalista Tipy.pl
 4.6/5 (18 ocen)
Oceń 
Rozstania są zawsze bardzo bolesne. Bez względu na to, czy żyliśmy z daną osobą kilka miesięcy czy lat. Ból jest zawsze taki sam. Nie da się go uniknąć ale można go złagodzić i skrócić czas jego trwania. Poniżej przedstawiam kilka rad, jak przeżyć rozstanie i zacząć znów cieszyć się życiem.
1

Całkowicie wyłącz swojego byłego z życia

Natychmiast po rozstaniu odetnij się całkowicie od swojego ex. Oznacza to koniec rozmów z nim przez GG, desperackich SMS-ów, maili oraz "przypadkowych" spotkań. Unikaj zarówno jego osoby jak i kontaktu z nim.

Musisz również wyrzucić (tak - wyrzucić!) wszystkie rzeczy, które ci o nim przypominają. Będzie to trudne i będzie dla ciebie wielkim wyzwaniem, jednak, aby uwolnić się od bólu, koniecznie musisz to zrobić.

Jeśli nie możesz całkowicie oddzielić życia od swojego byłego (np. macie razem dzieci lub prowadzicie wspólny biznes) należy natychmiast stworzyć nowe granice oraz podstawowe zasady. Przykładowo - rozmawiaj z nim wyłącznie o dzieciach czy o firmie, a unikaj rozmów dotyczących twojego prywatnego życia. Nie starajcie się wspierać nawzajem po rozstaniu. Zamiast tego, poproś o wsparcie swoich przyjaciół.

2

Przyjaciele

Bez względu na to jak bardzo teraz chcesz być sama, leżeć, spać, płakać i użalać się nad sobą, potrzebujesz przyjaciół. Będą oni musieli stać się twoimi przewodnikami, wodzirejami i terapeutami. Grupa twojego nadzoru i wsparcia powinna składać się co najmniej z 3 osób. Będą oni mieć funkcje: rękawa do wypłakania się, głosu rozsądku, szkoły kontroli (w przypadku gdybyś chciała zadzwonić do swojego ex), promyka słońca.

Jak uwodzić mężczyzn?
Jak przyciągnąć uwagę przeciwnej płci?
Jak poderwać chłopaka przez Internet?
Jak się zachowywać przy nowym chłopaku?
strona 1 z 2następna >
 4.6/5 (18 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (9)

zenek50zenek - 2013-04-16
Najlepiej jest zając swój czas żeby nie mysleć
Ewelina82 - 2013-01-28
nel - 2012-09-23
bbhbh - 2012-08-05
jak morzna wyzucic wszystko z pamieci wszystko co go przypomina ja mam 2 małych dzieci z nim roztał sie ze mna bo woli marzenia spełniac a rosianke za zone chce bo kocha rosie
julka - 2012-06-29
..nie potrafie życ bez jego miłości...
nie daję rady..i nic juz nie bedzie takie samo...
ona_84 - 2011-12-26
Kilka dni temu rozstałam się z chłopakiem,powodem nie był brak miłości.Rozdzielili nas.Byliśmy razem cztery lata.Bardzo mi źle i smutno. Nie wiem jak dalej żyć. Jak poradzić sobie z tęsknotą i miłością,jak co rano wstać,jak pracować kiedy w głowie i sercu On wciąż jest.Tyle już łez wylałam a jednak nie pomogło,nie jest mi lżej.Nie wiem czy kiedykolwiek będzie lepiej,czy jeszcze kiedyś szczerze się uśmiechnę i czy podniosę się po tej stracie..Na tą chwilę wydaje mi się że ..
misia - 2011-11-08
Ja rozstałam sie ze swoim chłopakiem po 11 latach:(((mamy dziecko , pracujemy razem i jest mi tym bardziej ciezko sobie to wszystko poukładac:( nie wiem co robic
Cathy - 2011-06-28
Pati - 2011-05-20
Bzdura. Gdy się kogoś kochało nie ma żadnego sposobu by zapomnieć! Tylko czas moze uleczyć rany.. Wiem coś o tym, byłam 3 lata z chłopakiem a od tygodnia nie jesteśmy razem. Czuje się strasznie, nie moge jeść, spać.. Czuje że nie mam dla kogo żyć. Więc błagam nie pisz tu o jakiś radach ,,łagodzącyh ból" bo nic nie jest w stanie go złagodzić!
Jak szybko dojść do siebie po rozstaniu?
Każdy ma prawo odczuwać ból po rozstaniu z bliską...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub