Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Sztuka i akcesoria > Jak pomalować szyszki?
Jak pomalować szyszki?

Jak pomalować szyszki?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Jesień za oknem zatem czas na zmianę dekoracji w domu. Poniżej przedstawiam prosty sposób malowania szyszek - poprzez ich maczanie w farbie. Szyszki pomalowane w ten sposób, w szczególności białą farbą wyglądają jak zrobione z porcelany.
1 litr farby akrylowej (np. Śnieżka), szyszki, drucik, stare gazety
1
Luźno owiń górną część szyszki drucikiem. Drucik ten posłuży zarówno do maczania szyszki w farbie jak i do jej suszenia - dlatego powinien być on albo ciasto zawiązany wokół szyszki tak, aby był niewidoczny, lub zawiązany luźno - aby można go było później bez problemu usunąć. Drugi koniec drucika zagnij w haczyk, aby można było zawiesić szyszkę na czas suszenia.
2
Szyszkę najlepiej będzie powiesić na nisko osadzonej gałęzi drzewa lub krzewu. Jeśli na zewnątrz jest dość wilgotno, to możesz również to zrobić nad wanną na suszarce. Pod miejscem w którym będzie wisiała szyszka rozłóż stare gazety.
3
Zanim otworzysz puszkę z farbą to kilka razy nią dobrze wstrząśnij, aby zawartość się dobrze wymieszała. Chwyć za koniec drucika i wolno zanurz szyszkę w farbie. Wyciągnij ją i przytrzymaj przez około 1 minutę, aby nadmiar farby ściekł do puszki.
4
Zawieś szyszkę nad gazetą na około 24 godziny. Jak już farba dokładnie zaschnie usuń drucik i połóż szyszkę w widocznym miejscu.
Jak zrobić wazon z tektury falistej?
Jak zrobić koronkowy lampion ze słoika?
Jak zrobić miskę z jesiennych liści?
Jak zrobić lampę lawa?
 5/5 (1 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (1)

martynkamgk - 2013-09-14
Bardzo fajny pomysł na dekoracje ! :)
Puste butelki po winie można zamienić w piękne, jesienne wazony. To czego potrzebujesz do ich zrobienia to zaledwie...
Jak zrobić jesienne wazony ombre?
Puste butelki po winie można zamienić w piękne, jesienne...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub