Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Projekty dla dzieci > Jak zrobić skrzydła motyla dla dziecka?
Jak zrobić skrzydła motyla dla dziecka?

Jak zrobić skrzydła motyla dla dziecka?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.6/5 (5 ocen)
Oceń 
Robisz kostium motyla dla swojego dziecka? Zadbaj o najważniejszy jego element – skrzydła. Gdy będą wyglądać tak jak te pokazane na zdjęciu obok, cała reszta stroju nie będzie mieć znaczenia. Wystarczą czarne legginsy i koszulka w tym samym kolorze, a twoja pociecha w ciągu kilku sekund zamieni się w pięknego motyla. Instrukcję wykonania takich skrzydeł znajdziesz poniżej.
czarny filc (90 x 90 cm), 1 arkusz białego brystolu, ołówek, szpilki, pomarańczowy i biały filc, nożyczki, klej (na tyle mocny, by poradził sobie z materiałem), czarna gumka o szerokości około 9-10 cm (dwa kawałki o długości 40 cm i dwa o długości 10 cm), czarna nitka, igła lub maszyna do szycia
1
skrzydła motyla dla dziecka - krok 1
Na brystolu narysuj kształt jednego skrzydła motyla, podobny do tego pokazanego na zdjęciu obok. Najpierw zmierz jednak długość ręki dziecka, od środka pleców – aż do końca dłoni. Skrzydło w najszerszym miejscu powinno mieć odpowiadające jej wymiary. W tym przypadku maksymalna szerokość wynosi 55 cm.
2
skrzydła motyla dla dziecka - krok 2
Kwadrat czarnego filcu o boku długości 90 cm złóż na pół wzdłuż przekątnej. Połóż na nim szablon skrzydła w taki sposób, by jego krawędź przylegała do miejsca zgięcia filcu (patrz zdjęcie). Przypnij szablon do materiału szpilkami.
3
skrzydła motyla dla dziecka - krok 3
Wytnij kształt w oparciu o szablon, a następnie rozłóż tak otrzymane skrzydła. Powinny przypominać te pokazane na zdjęciu obok.
4
skrzydła motyla dla dziecka - krok 4
Teraz czas je udekorować. Oczywiście możesz zdecydować się na dowolny wzór (inspiracji poszukaj w internecie) lub skorzystać z pomysłu przedstawionego tutaj. Pamiętaj, że oba skrzydła muszą stanowić swoje lustrzane odbicie, więc najszybciej jest wycinać po dwa elementy naraz. Zacznij od wycięcia z białego filcu kółek w różnych rozmiarach i przyklejeniu ich wzdłuż zewnętrznej krawędzi każdego ze skrzydeł. Z pomarańczowego filcu wytnij łezkowate kształty różnej wielkości (najlepiej najpierw rozrysować je na szablonie) i przyklej w odpowiednich miejscach. Użyj kleju przeznaczonego do materiału lub kleju w sprayu.
Jak zrobić strój mumii?
Jak przebrać dziecko za drzewo?
Jak zrobić rogi diabła?
Jak przebrać się za sowę?
strona 1 z 2następna >
 4.6/5 (5 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Strój pawia to efektowne przebranie zarówno na przedstawienie szkolne, jak i z okazji karnawału lub Halloween. Jego...
Jak zrobić strój pawia dla dzieci?
Strój pawia to efektowne przebranie zarówno na przedstawienie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub