Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Śniadanie > Zimne śniadania > Jak zrobić kanapkę - krowę?
Jak zrobić kanapkę - krowę?

Jak zrobić kanapkę - krowę?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Ta kanapka nie tylko świetnie wygląda ale jest również smaczna i zdrowa. Chociaż nie jest to widoczne dla oka to w środku ma ona sałatkę, pomidora i jajko. Myślisz, że twoje dziecko zjadłoby taką krówkę? Ależ, oczywiście!
po 2 kromki chleba tostowego białego i razowego, masło, 2 jajka na twardo, 4 pomidorki koktajlowe, 2 liście sałaty, sól i pieprz, topiony ser żółty w plasterkach (dwa rodzaje - w jasnożółtym i ciemnożółtym kolorze), nori, nóż, nożyczki, okrągła wykrawaczka (może być kieliszek), patyczek bambusowy do szaszłyków
1
Przygotuj wszystkie potrzebne narzędzia.
2
Z chleba tostowego odkrój skórkę.
3
Posmaruj masłem, połóż plasterek zielonej sałaty, plasterki jajka i plasterki pomidorków. Wszystko dopraw do smaku solą i pieprzem.
4
Z plasterka topionego serka w jasnożółtym kolorze wytnij kółka (oczy) oraz chmurkę.
5
Z plasterka topionego serka w ciemnożółtym kolorze wytnij kształt cienkiego księżyca (będą to rogi krowy) oraz owal z wyciętymi w środku dwoma kropkami (będzie to ryjek krówki). Nieregularne kształty wytnij za pomocą ostrego końca patyczka bambusowego.
6
Złóż arkusz nori na pół i jeszcze raz na pół. Następnie wytnij przy jednej z krawędzi półkole a następnie półobręcz. W ten sposób po rozłożeniu otrzymasz 4 takiej samej wielkości półobręcze (powieki krowy). Powycinaj również z nori króciutkie, cieniutkie paseczki, które będą rzęsami krówki.
7
Wytnij różne nieregularne kształty wzdłuż boków i wierzchołków arkusza nori a następnie przyklej je do kanapki za pomocą majonezu. Wytnij z nori również uszy krowy. Przyklej na majonezie fragmenty serka żółtego (oczy i ryjek) a następnie nałóż za pomocą patyczka bambusowego na oczy półobręcze oraz rzęsy.
8
Ułóż gotową kanapkę na talerz a obok niej połóż chmurkę wyciętą z sera. Wytnij z norii napis "Muu" i przyklej go majonezem na chmurkę.
Przeczytaj teraz: Jak zrobić pandy z ryżu?
 5/5 (1 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Takie muchomorki razem z zieloną sałatą i śmietaną będą świetnym dodatkiem do różnych dań. Sałatka ta jest zdrowa i je...
Jak zrobić muchomora z rzodkiewki?
Takie muchomorki razem z zieloną sałatą i śmietaną...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub