Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Zabawki > Ręcznie robione zabawki > Jak zrobić Minionka z jajka niespodzianki?
Jak zrobić Minionka z jajka niespodzianki?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (5 ocen)
Oceń 
Dzieciaki na całym świecie oszalały na punkcie zabawnych stworków zwanych Minionkami. Wszystko za sprawą filmu animowanego pt. “Minionki rozrabiają”. Jeśli i twoje dziecko jest zafascynowane Minionkami, na pewno ucieszy się z bajkowego bohatera zrobionego z pustego plastikowego jajka z Kinder Niespodzianki. Kształt i kolor jajka nadaje się do tego wprost idealnie!
plastikowe jajko niespodzianka, szpikulec do lodu lub szydełko, nożyczki, trwałe markery permanentne, druciki kreatywne, ozdobna włóczka, biały klej hobbystyczny
1
Na początku narysuj na jajku trwałymi markerami twarz Minionka. Następnie zaznacz, w których miejscach mają się znajdować ręce oraz nogi postaci.
2
Sięgnij po szpikulec do lodu (lub szydełko) i rozgrzej go nad płomieniem.
3
Tak przygotowanym szpikulcem zrób otwory na ramiona i nogi w zaznaczonych wcześniej miejscach.
4
Wybierz kolory drucików kreatywnych, które chcesz użyć do zrobienia nóg i rąk Minionka. Przeciągnij je przez otwory w sposób widoczny na zdjęciach.
5
Końcówki drucików znajdujące się wewnątrz jajka zagnij, by nie wypadły z otworów.
6
Przytnij druciki do pożądanej długości.
7
Twój Minionek na tym etapie powinien wyglądać mniej więcej tak, jak ten na zdjęciu. Jeśli chcesz, możesz w tym momencie dorysować postaci włosy markerem i zabawkę przekazać dziecku. Jeśli jednak masz jeszcze trochę cierpliwości, zapoznaj się z kolejnymi krokami.
8
Podgrzej swój szpikulec do lodu ponownie i zrób za jego pomocą cztery otwory w głowie Minionka.
Jak uszyć maskotkę z filcu - Spongebob?
Jak rozczesać włosy lalce?
Jak zrobić drapak dla kota?
Jak zrobić zabawki dla dzieci z pudeł i kartonów?
Ostrzeżenia
  • Robienie otworów w jajku za pomocą rozgrzanego szpikulca to czynność, której pod żadnym pozorem nie powinny wykonywać dzieci.
strona 1 z 2następna >
 5/5 (5 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (1)

nina123135 - 2014-01-04
Bardzo fajne myślę , ze zrobie takie mojemu dziecku POLECAM
Każdy kot, który ma pazury, od czasu do czasu będzie czuł potrzebę ich wyciągania i ostrzenia. Jeżeli nie chcesz...
Jak zrobić drapak dla kota?
Każdy kot, który ma pazury, od czasu do czasu będzie czuł potrzebę ich wyciągania...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub