Tutaj jesteś: Zdrowie > Ugryzienia i Ukąszenia > Ukąszenia Komarów > Jak odstraszyć komary?

Jak odstraszyć komary?

, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (52 ocen)
Oceń 
 1 z 11 
Komary są prawdziwym koszmarem dla osób mających "słodką krew". Każde wyjście na działkę, rower czy nad jezioro kończy się setkami swędzących ukąszeń. Czasami jednak ugryzienie może się okazać o wiele groźniejsze - szczególnie w tropikalnych krajach, gdzie większość chorób roznoszona jest przez owady. Poniżej znajdziesz kilka porad jak uchronić się przed ugryzieniami komarów.
Przeczytaj teraz: Jak zwalczyć komary?
 3.6/5 (52 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (17)

klaudia8120 - 2014-07-31
najlepszy sposób na komary to pułapka z drożdży
Dżabar - 2014-06-30
Ostatnio wp.pl pisała, że na komary najlepsza jest witamina B1, teraz pisze, że B12. Sami nie wiedzą, piszą co im ślina na język przyniesie...
pmc - 2014-06-14
"piszczek" 7 kHz, komarzyce bardzo tego dźwięku nie lubią. W osiedlowym sklepie był koszmar z komarami, aż z głośników puścili ton 7 kHz. Trochę przeszkadza, ale skutek jest - komary tylko przy wejściu.
zdechłapuma - 2014-06-12
przed sezonem komarowym zacznijcie pić tonic kinley po 2, 3 dniach picia komary znikają dlaczego nie wiem ale tak jest
szymon - 2014-06-12
Przydał by się nam ogon do odstraszania komarów.
WK - 2014-06-11
Te opaski są super-kiedyś komar usiadł mi na ręce przy takiej opasce i już przymierzał się do konsumpcji ale na szczęście w porę go zauważyłem.
Ala - 2014-06-11
"Jak odstraszyć komary?" Dużo i gęsto pierdzieć.
AnnaNowaczyk - 2014-02-25
To co lepsze są te chemiczne?
vanille - 2013-05-27
Zdecydowanie nie polecam ultradźwiękowych breloków na komary posiadaczom zwierząt domowych. Psy i koty również słyszą ultradźwięki i te breloki są dla nich po prostu męczące; długotrwałe przebywanie pupila w pobliżu takiego breloka na komary może powodować np. kłopoty z koncentracją, zanik apetytu lub apatię.
skrzacik0007 - 2013-05-23
Duża ilość witaminy B i komary nawet nie podlatują ;)
zigitrn - 2013-05-20
Trza poszukać takiej bransoletki bo tych komarów to z roku na rok coraz więcej jest
topielica - 2013-04-26
Jest jesczcze nasz tradycyjy ocet -postawiony w miseczce koło np.łóżka odstrasza komary ,można też się nim posmarowac ,ale wiadomo że nie działa długo ,ale tego zapachu komary nie cierpią.
kk - 2012-07-31
witamina B12 czy B1? W artykule piszecie o B12, a B1 to tiamina i ona podobno odstrasza owady..
THess - 2012-07-26
Jestem wlascicielka slodkiej krwi i zdarzaly sie lata ze mialam ok.50- 100 ugryzien komarow na moim ciele. Od zeszlego roku uzywam kremu waniliowego oraz perfum o tym samym zapachu i naprawde na mnie to dziala!!! Obecnie zdarza sie no jakies pojedycze male ugryzienie. Dodam ze uzywam octu w raze ugryzenia do zmniejszenia obrzeku jak i tez swietnie zabespiecza mnie przed swedzeniem.
max123 - 2012-05-13
ja tez uważam że olejki eteryczne sa skuteczne. tylko ja akurat używam gowego vapomixu na komary dr beta. wymieszane olejki paczulowy i cytronellowy. mieszam z oliwką dla dzieci i w kilku miejscach smaruje nimi skórę. nie podrażniają i chyba działają bo sprawdziłam w zeszłym roku i na ten sezon jestem juz przygotowana.
Komary wlatują do domu i gryzą cię, gdy śpisz, jesz czy oglądasz telewizję? Musisz chronić swój dom przed nimi, ale nie...
Jak ochronić dom przed komarami?
Komary wlatują do domu i gryzą cię, gdy śpisz, jesz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub