Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Odchudzanie > Jak spalić tłuszcz z brzucha?

Jak spalić tłuszcz z brzucha?

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (440 ocen)
Oceń 
 1 z 6 
Na brzuchu pojawiły się wałeczki? Marzysz o płaskim i umięśnionym brzuchu? Jeśli tak przeczytaj 3 proste porady, które pomogą ci osiągnąć sylwetkę marzeń.
 4/5 (440 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (45)

janosik - 2014-11-20
trzeba mż czyli mniej ryj -przepraszam za brzydkie słowo ale to cala prawda.jem 5 posilków dziennie i przy 44 latach moja żona ma mnie dość -mogę to robić co dziennie -bo to jet także dla zdrowia czyli sex
grubas - 2014-10-30
i to maja byc proste sposoby??
Yumm - 2014-03-17
6 razy w tygodniu? trzeba ćwiczyć co 2 dni, a nie codziennie...
elwirka27 - 2014-02-28
Myślę, że ćwiczenia 6 razy w tygodniu są zbyt obciążające, jednak dobrze, że pisze się tutaj o treningu kardio! To jest podstawa każdych ćwiczeń. Dodam jeszcze, że przy odchudzaniu należy pić dużo wody i zrezygnować z produktów przetworzonych - moja siostra schudła ok. 7 kg w 3 miesiące - brzuszek ma piękny. :)
topielica - 2014-02-09
Co do masażu brzucha to polecam zakupić bańki chińskie i wieczorkiem pomasować sobie partie brzucha -prostsze ,efektywniejsze i przyjemne.
gośc - 2014-01-23
Cwiczyć 6 razy w tygodniu aerobowo a potem jeszcze brzuszki, do tego najlepiej na głodno.
Widze że portal roi się od trenerów teoretyków, każda normalna osoba się zniechęci.
Gdzie czas na regeneracje?, z brzucha zrzuca się w kuchni ustawiając ujemny bilans kaloryczny, do tego cwiczenia aerobowe co 2 dzien, na przemian z ćwiczeniami na brzucho poprawiające ukrwienie okolic talii i sprawniejsze odprowadzanie tłuszczu.
edd - 2013-09-22
ja robiłam 6 weidera i w ostatnim tygodniu się poddałam. po prostu wkurzyłam sie bo nie widziałam prawie żadnych efektów, jedynie po pierwszych 2 tyg na zdjęciu (bo robiłam co 2 tyg.) zauważalna była różnica że brzuch był mniej wystający, ale tłuszczyku wogóle nie ubyło.. a waga tak samo nie spadała. wcześniej też robiłam ok po 100 brzuszków dziennie i efektów widać nie było, ale kiedy przestałam je robić miałam wrażenie że bardzo dużo tłuszczyku mi przybyło.. nie wiem już co robić... :/
rob - 2013-08-19
tłuszcz spalany jest przez pokarmy małoprzetworzone, takie, których strawienie wymaga dużej energii, a nie takie, które szybko się trawią! Przykładem takiego pożywienia jest swojski ser biały, antyprzykładem zaś żarcie z macdonalda.
letnianutka1996 - 2013-07-31
dobrze jest zrobić tak z 50 brzuszków dziennie i pić 2l wody.wiadomo trzeba zmienić dietę.Jeść takie żeczy żeby wzdęć nie było i które szybko się trawią,czyli głównie warzywa i owoce.
ewelina77742 - 2013-07-01
Na brzuch świetna jest 6 Weidera ;) niestety mało kto dotrwa do końca, ale już po kilku dniach można zauważyć, że coś dobrego zmienia się w naszej sylwetce ;P trzeba też zrezygnować z ciężkostrawnych potraw, Życzę wytrwałości wszystkim !
topielica - 2013-04-29
Na początek zaczynaj od 30 brzuszków i stopniowo zwiększaj z każdym dniem -naprawdę dojdziesz do wprawy.
załamana 40tka - 2013-04-29
Nie dam rady zrobić sto brzuszków...To za dużo. Nawet zrobienie 20 sprawia mi trudność. Nie załamujcie mnie....:( Nie mam tyle czasu, żeby codziennie ćwiczyć godzinę( plus prysznic i przebieranie się). Mogę to robić najwyżej 3 azy w tygodniu. Jeśli to nie ma sensu, napiszcie, nawet nie zacznę...Ale widzę, że moje szanse na płaski brzuch i mniejszą wagę są...żadne.
topielica - 2013-04-25
Brzuszki jak najbardziej a oprócz tego codzienna jazda na rowerku zwłaszcza latem -miejsc fajnych jest sporo km-można więc zrobic na świeżym poietrzu dużo a przy tym i pozbyc się fałdek na brzuszku.
NieLubieOdkurzac - 2013-04-23
Ja bym dodała od siebie - uważaj na to, co jesz. pewne rzeczy rozdymają, są cięzkostrawne i szybko pojawia się efekt "ciąży spozywczej". Poza tym warto odtsawić gazowane napoje.
grazyna2 - 2013-04-18
To ie jest proste - naprawdę nie ! Dlatego wciąż o tym piszemy, wciąż dyskutujemy, bo to trudne!!!
Przez lata najpopularniejszymi ćwiczeniami na pozbycie się większego brzucha były brzuszki. Jednak jeśli chcesz...
Jak prawidłowo robić brzuszki?
Przez lata najpopularniejszymi ćwiczeniami na pozbycie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub