Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Odchudzanie > Jak spalić tłuszcz z brzucha?

Jak spalić tłuszcz z brzucha?

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (429 ocen)
Oceń 
 1 z 6 
Na brzuchu pojawiły się wałeczki? Marzysz o płaskim i umięśnionym brzuchu? Jeśli tak przeczytaj 3 proste porady, które pomogą ci osiągnąć sylwetkę marzeń.
 4/5 (429 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (43)

Yumm - 2014-03-17
6 razy w tygodniu? trzeba ćwiczyć co 2 dni, a nie codziennie...
elwirka27 - 2014-02-28
Myślę, że ćwiczenia 6 razy w tygodniu są zbyt obciążające, jednak dobrze, że pisze się tutaj o treningu kardio! To jest podstawa każdych ćwiczeń. Dodam jeszcze, że przy odchudzaniu należy pić dużo wody i zrezygnować z produktów przetworzonych - moja siostra schudła ok. 7 kg w 3 miesiące - brzuszek ma piękny. :)
topielica - 2014-02-09
Co do masażu brzucha to polecam zakupić bańki chińskie i wieczorkiem pomasować sobie partie brzucha -prostsze ,efektywniejsze i przyjemne.
gośc - 2014-01-23
Cwiczyć 6 razy w tygodniu aerobowo a potem jeszcze brzuszki, do tego najlepiej na głodno.
Widze że portal roi się od trenerów teoretyków, każda normalna osoba się zniechęci.
Gdzie czas na regeneracje?, z brzucha zrzuca się w kuchni ustawiając ujemny bilans kaloryczny, do tego cwiczenia aerobowe co 2 dzien, na przemian z ćwiczeniami na brzucho poprawiające ukrwienie okolic talii i sprawniejsze odprowadzanie tłuszczu.
edd - 2013-09-22
ja robiłam 6 weidera i w ostatnim tygodniu się poddałam. po prostu wkurzyłam sie bo nie widziałam prawie żadnych efektów, jedynie po pierwszych 2 tyg na zdjęciu (bo robiłam co 2 tyg.) zauważalna była różnica że brzuch był mniej wystający, ale tłuszczyku wogóle nie ubyło.. a waga tak samo nie spadała. wcześniej też robiłam ok po 100 brzuszków dziennie i efektów widać nie było, ale kiedy przestałam je robić miałam wrażenie że bardzo dużo tłuszczyku mi przybyło.. nie wiem już co robić... :/
rob - 2013-08-19
tłuszcz spalany jest przez pokarmy małoprzetworzone, takie, których strawienie wymaga dużej energii, a nie takie, które szybko się trawią! Przykładem takiego pożywienia jest swojski ser biały, antyprzykładem zaś żarcie z macdonalda.
letnianutka1996 - 2013-07-31
dobrze jest zrobić tak z 50 brzuszków dziennie i pić 2l wody.wiadomo trzeba zmienić dietę.Jeść takie żeczy żeby wzdęć nie było i które szybko się trawią,czyli głównie warzywa i owoce.
ewelina77742 - 2013-07-01
Na brzuch świetna jest 6 Weidera ;) niestety mało kto dotrwa do końca, ale już po kilku dniach można zauważyć, że coś dobrego zmienia się w naszej sylwetce ;P trzeba też zrezygnować z ciężkostrawnych potraw, Życzę wytrwałości wszystkim !
topielica - 2013-04-29
Na początek zaczynaj od 30 brzuszków i stopniowo zwiększaj z każdym dniem -naprawdę dojdziesz do wprawy.
załamana 40tka - 2013-04-29
Nie dam rady zrobić sto brzuszków...To za dużo. Nawet zrobienie 20 sprawia mi trudność. Nie załamujcie mnie....:( Nie mam tyle czasu, żeby codziennie ćwiczyć godzinę( plus prysznic i przebieranie się). Mogę to robić najwyżej 3 azy w tygodniu. Jeśli to nie ma sensu, napiszcie, nawet nie zacznę...Ale widzę, że moje szanse na płaski brzuch i mniejszą wagę są...żadne.
topielica - 2013-04-25
Brzuszki jak najbardziej a oprócz tego codzienna jazda na rowerku zwłaszcza latem -miejsc fajnych jest sporo km-można więc zrobic na świeżym poietrzu dużo a przy tym i pozbyc się fałdek na brzuszku.
NieLubieOdkurzac - 2013-04-23
Ja bym dodała od siebie - uważaj na to, co jesz. pewne rzeczy rozdymają, są cięzkostrawne i szybko pojawia się efekt "ciąży spozywczej". Poza tym warto odtsawić gazowane napoje.
grazyna2 - 2013-04-18
To ie jest proste - naprawdę nie ! Dlatego wciąż o tym piszemy, wciąż dyskutujemy, bo to trudne!!!
kjbkjb - 2013-04-18
100 brzuszków to dużo. Początkująca osoba owszem może i zrobi 100 brzuszków ale będą one beznadziejnie źle zrobione. Ma pracować brzuch, głowa do sufitu a nie krzywe brzuszki im więcej tym lepiej - bez sensu!
Poza tym jest właśnie na odwrót niż piszesz. Najpierw brzuszki (ćwiczenia siłowe) a następnie cardio. Bez sensu jest wykonywać cardio a potem brzuszki. Człowiek jest zmęczony i jego organizm też inaczej pracuje. Najpierw więc ćwiczenia, już organizm zaczyna się rozgrzewać i potem w cardio lepiej będzie spalał tkankę tłuszczową. To tak pi razy drzwi, ponieważ ekspertem nie jestem i nie umiem wytłumaczyć tego terminami profesjonalnymi (spalanie tlenowe czy jakoś tak ;)?)
Trochę odnoszę wrażenie, że czasem te artykuły pojawiają się tylko dla nabicia punktów, a bez wiedzy piszącego. Jeśli już chcecie napisać dobry artykuł to miejcie o tym jakieś pojęcie.
Pozdrawiam
martakali2889 - 2013-04-17
Chciałabym mieć piękny brzuch bez wielkiego wysiłku.
Byłoby wspaniale, gdyby marzenie o płaskim brzuchu spełniło się po wykonaniu 100 brzuszków, lub, aby już osiągnięty cel...
Co zrobić aby Twój brzuch pozostał płaski?
Byłoby wspaniale, gdyby marzenie o płaskim brzuchu spełniło...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub