Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Odchudzanie > Jak spalić tłuszcz z brzucha?
Jak spalić tłuszcz z brzucha?

Jak spalić tłuszcz z brzucha?

, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (425 ocen)
Oceń 
Na brzuchu pojawiły się wałeczki? Marzysz o płaskim i umięśnionym brzuchu? Jeśli tak przeczytaj 3 proste porady, które pomogą ci osiągnąć sylwetkę marzeń.
1
spalanie tłuszczu z brzucha - krok 1

Kardio i ćwiczenia aerobowe.

Robienie wyłącznie ćwiczeń na płaski brzuch nic nie da jeśli brzuszek będzie obrośnięty warstwą tłuszczu. Nie oznacza to, że robienie 100 brzuszków dziennie nie da żadnych rezultatów. Oczywiście, że da, jednak nie aż tyle co ćwiczenia kardio. Ćwiczenia kardio to wszystkie te, które powodują szybszy przepływ krwi i przyśpieszają nasz oddech. Przyśpieszają one nasz metabolizm na 4 do 24 godzin. Możesz biegać, pływać czy jeździć na rowerze. Aby schudnąć i mieć płaski brzuch należy wykonywać ćwiczenia kardio co najmniej 30 minut 6 razy w tygodniu. Po 2 tygodniach zwiększ czas do 45 minut a później do godziny a nawet dwóch. Po ćwiczeniach kardio wykonuj codziennie serię brzuszków.

2
spalanie tłuszczu z brzucha - krok 2

Jedz mniej cukru i tłuszczu.

To takie proste, jednak większość z nas nie może sobie odmówić batonika czy tłustego boczku. Staraj się jeść jak najwięcej warzyw i owoców. Redukują uczucie głodu i dostarczają cennych witamin. Zamiast jeść wieprzowinę czy wołowinę jedz kurczaka i ryby (bez skóry!). Zrezygnuj całkowicie z chleba oraz ziemniaków. Jeżeli masz problem z ograniczeniem ilości spożywanych słodyczy, wypróbuj suplementy diety z wyciągiem z Garcinia Cambogia (zobacz tutaj). Regulują one metabolizm, zmniejszając podskórną tkankę tłuszczową.

Jak się ubierać żeby ukryć brzuch?
Jak dobrze wyglądać ? Ćwiczenia na uda, pośladki, brzuch i ramiona.
Jak mieć płaski brzuch? Zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha.
10 minutowe ćwiczenia na brzuch
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak zrobić sześciopak?
 4.1/5 (425 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (43)

Yumm - 2014-03-17
6 razy w tygodniu? trzeba ćwiczyć co 2 dni, a nie codziennie...
elwirka27 - 2014-02-28
Myślę, że ćwiczenia 6 razy w tygodniu są zbyt obciążające, jednak dobrze, że pisze się tutaj o treningu kardio! To jest podstawa każdych ćwiczeń. Dodam jeszcze, że przy odchudzaniu należy pić dużo wody i zrezygnować z produktów przetworzonych - moja siostra schudła ok. 7 kg w 3 miesiące - brzuszek ma piękny. :)
topielica - 2014-02-09
Co do masażu brzucha to polecam zakupić bańki chińskie i wieczorkiem pomasować sobie partie brzucha -prostsze ,efektywniejsze i przyjemne.
gośc - 2014-01-23
Cwiczyć 6 razy w tygodniu aerobowo a potem jeszcze brzuszki, do tego najlepiej na głodno.
Widze że portal roi się od trenerów teoretyków, każda normalna osoba się zniechęci.
Gdzie czas na regeneracje?, z brzucha zrzuca się w kuchni ustawiając ujemny bilans kaloryczny, do tego cwiczenia aerobowe co 2 dzien, na przemian z ćwiczeniami na brzucho poprawiające ukrwienie okolic talii i sprawniejsze odprowadzanie tłuszczu.
edd - 2013-09-22
ja robiłam 6 weidera i w ostatnim tygodniu się poddałam. po prostu wkurzyłam sie bo nie widziałam prawie żadnych efektów, jedynie po pierwszych 2 tyg na zdjęciu (bo robiłam co 2 tyg.) zauważalna była różnica że brzuch był mniej wystający, ale tłuszczyku wogóle nie ubyło.. a waga tak samo nie spadała. wcześniej też robiłam ok po 100 brzuszków dziennie i efektów widać nie było, ale kiedy przestałam je robić miałam wrażenie że bardzo dużo tłuszczyku mi przybyło.. nie wiem już co robić... :/
rob - 2013-08-19
tłuszcz spalany jest przez pokarmy małoprzetworzone, takie, których strawienie wymaga dużej energii, a nie takie, które szybko się trawią! Przykładem takiego pożywienia jest swojski ser biały, antyprzykładem zaś żarcie z macdonalda.
letnianutka1996 - 2013-07-31
dobrze jest zrobić tak z 50 brzuszków dziennie i pić 2l wody.wiadomo trzeba zmienić dietę.Jeść takie żeczy żeby wzdęć nie było i które szybko się trawią,czyli głównie warzywa i owoce.
ewelina77742 - 2013-07-01
Na brzuch świetna jest 6 Weidera ;) niestety mało kto dotrwa do końca, ale już po kilku dniach można zauważyć, że coś dobrego zmienia się w naszej sylwetce ;P trzeba też zrezygnować z ciężkostrawnych potraw, Życzę wytrwałości wszystkim !
topielica - 2013-04-29
Na początek zaczynaj od 30 brzuszków i stopniowo zwiększaj z każdym dniem -naprawdę dojdziesz do wprawy.
załamana 40tka - 2013-04-29
Nie dam rady zrobić sto brzuszków...To za dużo. Nawet zrobienie 20 sprawia mi trudność. Nie załamujcie mnie....:( Nie mam tyle czasu, żeby codziennie ćwiczyć godzinę( plus prysznic i przebieranie się). Mogę to robić najwyżej 3 azy w tygodniu. Jeśli to nie ma sensu, napiszcie, nawet nie zacznę...Ale widzę, że moje szanse na płaski brzuch i mniejszą wagę są...żadne.
topielica - 2013-04-25
Brzuszki jak najbardziej a oprócz tego codzienna jazda na rowerku zwłaszcza latem -miejsc fajnych jest sporo km-można więc zrobic na świeżym poietrzu dużo a przy tym i pozbyc się fałdek na brzuszku.
NieLubieOdkurzac - 2013-04-23
Ja bym dodała od siebie - uważaj na to, co jesz. pewne rzeczy rozdymają, są cięzkostrawne i szybko pojawia się efekt "ciąży spozywczej". Poza tym warto odtsawić gazowane napoje.
grazyna2 - 2013-04-18
To ie jest proste - naprawdę nie ! Dlatego wciąż o tym piszemy, wciąż dyskutujemy, bo to trudne!!!
kjbkjb - 2013-04-18
100 brzuszków to dużo. Początkująca osoba owszem może i zrobi 100 brzuszków ale będą one beznadziejnie źle zrobione. Ma pracować brzuch, głowa do sufitu a nie krzywe brzuszki im więcej tym lepiej - bez sensu!
Poza tym jest właśnie na odwrót niż piszesz. Najpierw brzuszki (ćwiczenia siłowe) a następnie cardio. Bez sensu jest wykonywać cardio a potem brzuszki. Człowiek jest zmęczony i jego organizm też inaczej pracuje. Najpierw więc ćwiczenia, już organizm zaczyna się rozgrzewać i potem w cardio lepiej będzie spalał tkankę tłuszczową. To tak pi razy drzwi, ponieważ ekspertem nie jestem i nie umiem wytłumaczyć tego terminami profesjonalnymi (spalanie tlenowe czy jakoś tak ;)?)
Trochę odnoszę wrażenie, że czasem te artykuły pojawiają się tylko dla nabicia punktów, a bez wiedzy piszącego. Jeśli już chcecie napisać dobry artykuł to miejcie o tym jakieś pojęcie.
Pozdrawiam
martakali2889 - 2013-04-17
Chciałabym mieć piękny brzuch bez wielkiego wysiłku.
Byłoby wspaniale, gdyby marzenie o płaskim brzuchu spełniło się po wykonaniu 100 brzuszków, lub, aby już osiągnięty cel...
Co zrobić aby Twój brzuch pozostał płaski?
Byłoby wspaniale, gdyby marzenie o płaskim brzuchu spełniło...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub