Tutaj jesteś: Zdrowie > Zdrowie Rodzinne > Zdrowie Kobiety > Jak przyspieszyć okres?

Jak przyspieszyć okres?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (63 ocen)
Oceń 
 1 z 7 
Nieraz zdarza się, że planujemy jakiś wyjazd lub ważną imprezę i w tym samym czasie wypada nam termin miesiączki. Starasz się wówczas za wszelką cenę przesunąć jej termin, jednak nie zawsze się to udaje. Nie ma bowiem sprawdzonego sposobu na przesuniecie okresu, ale warto skorzystać z poniższych porad.
 3.8/5 (63 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (19)

syska - 2014-09-05
Sprawdzony prze ze mnie sposób to zioła Dong Quai czyli Dziegiel chinski dostępny w aptece ale nie każdej mi sprowadzili na następny dzień.Ja wzięłam rano 2tab wieczorem 2 i obudziłam sie z okresem :) Podobno pomoże też przy ewentualnej wpadce ;)
szczera - 2014-08-27
Może i to pomaga ale w niektórych przypadkach i pod warunkiem że jesteś właśnie przed miesiączką. Logiczne chyba że po ledwie skończonej miesiączce stosując się do tych zasad nie dostaniesz jej znowu. U mnie jedynie sprawdza się seks z partnerem, przyśpiesz o jeden, dwa dni. Cała reszta nie działa, a alkohol w moim przypadku całkowicie wstrzymuje miesiączkę.
marta - 2014-07-10
Podstawowa zasada to się nie spinać. Przyspieszenie miesiączki jest prawie nie możliwe i wiem to po sobie. Im bardziej chciałam ja mieć przed wyjazdem tym później ją dostawałam. Należy w ogóle o tym nie myśleć i jest wtedy najlepiej. Żadne brzuszki ani gorąca kąpiel (biorę każdego dnia) w tym nie pomogą. Zapewniam.
Pamela - 2014-07-01
Większych głupot w życiu nie czytałam, jakiś cymbał pisze o kobiecej miesiączce nie mający o niej bladego pojęcia. Niektóre z nas musiałyby mieć miesiączkę na okrągło, te co trenują, później biorą gorącą kąpiel a na koniec drinka na rozluźnienie i na lepsze doznania ze swoim Misiem... O ile można ją przyspieszyć o kilka godzin tak ale nie więcej, dostaniesz ją w dzień zamiast nocy ale i tak będzie w weekend w który miała być a Ty niby wyjeżdżasz. Jedyne sprawdzone to tabletki hormonalnie i tak jak napisała któraś tabletki antykoncepcyjne brana bez robienia przerwy, wyeliminują jedną miesiączkę, która normalnie w przerwie by się pojawiła, nie należy z tym przeholować i nie powtarzać zbyt często.
infiniti - 2013-07-25
Więc plan na dziś : rano brzuszki, po południu bieganie, wieczorem wyjście na piwo a po powrocie gorąca kąpiel, mam nadzieję, ze pomoże :)
Minkaa14 - 2013-02-05
Sama miałam taka sytuację kiedy jechałam na basen i miałam okres (właściwie już ostatnie dni), ale poczytałam w necie żeby go przyśpieszyć to trzeba dużo pić. Więc tamtego wieczora wypiłam chyba około 2-3 wody po 1.5 litra. I faktycznie pomogło. Dziewczyny spróbujcie. Pozdrawiam.
martakali2889 - 2012-11-21
Jeśli stosuję się antykoncepcję wystarczy nie zrobić przerwy i okresu nie będzie.
kasia - 2012-11-07
ja stosuje poduszke elektryczna albo termofor klade na brzuch przed snem tak na pół godziny i czasami rano polecam !!:)
ciastko - 2012-08-27
gorąca kąpiel, i brzuszki. pomaga!
lovja - 2012-07-17
ja sprobuje to pierwsze. Mam 14 wiec inne odpadaja. A planuje w weekend jechac na biwak, i chce jak najszybciiej dostac, oby pomoglo .
darma - 2012-04-14
jak w prosty domowy sposob przyspieszyc miesiaczke?
kk - 2012-01-21
do angel23, problemy z regularnością miesiączki to zazwyczaj problem wysokiej prolaktyny, lekarz często o tym nie pomyśli dopiero jak starasz się długo o dzidziusia, to dopiero wtedy zlecają jej zbadanie, a i tak odpłatnie. Zrób sobie test na prolaktynę spoczynkową i MTC po godzinie i dodatkowo zbadaj hormony tarczycy TSH i ft4, czesto są ze sobą powiązane ale nie zawsze, powodzenia
szakaronmakaron - 2012-01-10
robilam kapiel w goracej wodze! Ile trzeba czekac na miesiaczke?
angel23 - 2012-01-01
witam, mam pewien problem od 4 lat niemam wogole okresu, mam dopiero 23 lata. bralam tabletki hormonalne ale to nic nie dzialalo mialam miesiaczke tylko gdy je bralam , jestem mezatka od 3 lat i bardzo chcemy miec dzidzie, alegdy bralam tabletki przytylam 45 kg i niemoge ich zbic probowalam wszystkiego pomozcie
landrynka. - 2011-08-02
witam;) mam problem;/ spóźnia mi się miesiączka, a bardzo chciałabym już ją mieć. Proszę powiedzcie czy są jeszcze jakieś sposoby na jej przyspieszenie. Jeśli tak to jakie ... :( proszę o szybką odpowiedz..
Dolegliwości związane z miesiączką dotykają praktycznie każdą kobietę. Tak jesteśmy skonstruowane, że problem ten...
Co jeść podczas miesiączki?
Dolegliwości związane z miesiączką dotykają praktycznie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub