Tutaj jesteś: Zdrowie > Zdrowie Rodzinne > Zdrowie Kobiety > Jak przyspieszyć okres?
Jak przyspieszyć okres?

Jak przyspieszyć okres?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (57 ocen)
Oceń 
Nieraz zdarza się, że planujemy jakiś wyjazd lub ważną imprezę i w tym samym czasie wypada nam termin miesiączki. Starasz się wówczas za wszelką cenę przesunąć jej termin, jednak nie zawsze się to udaje. Nie ma bowiem sprawdzonego sposobu na przesuniecie okresu, ale warto skorzystać z poniższych porad.
1
Najbardziej popularnym wśród kobiet sposobem na przyspieszenie miesiączki jest gorąca kąpiel w wannie. Nalej sobie pełną wannę gorącej wody i zanurz ciało aż po szyję. Ciepło sprawi, że poczujesz się odprężona i zrelaksowana. Możesz dodać do kąpieli twoje ulubione olejki zapachowe. Doskonałym sposobem jest również robienie masażu brzucha ciepłą wodą. Połóż się wygodnie w wannie i polewaj go strumieniem wody. Zabieg ten możesz stosować także w kabinie prysznicowej.
2
Wysiłek fizyczny również może przyczynić się do szybszego wystąpienia krwawienia miesiączkowego. Zrób kilka pompek, brzuszków czy też skłonów. Możesz również wybrać się na jogging. Zmęcz swoje ciało.
3
Napij się odrobinę alkoholu. Polecam piwo lub czerwone wino. Oczywiście z umiarem. Pozwoli ci się odrobinę odprężyć i ma właściwości rozkurczające.
4
W niektórych przypadkach skuteczne są herbatki z nagietka lub kwiatu czarnej malwy. Mają działanie rozkurczające. Można je kupić w aptece lub sklepach zielarskich.
5
Spróbuj namówić partnera na igraszki w sypialni. Wiele kobiet w ten właśnie sposób przyspiesza swoja miesiączkę. Podczas seksu skup się na przyjemnych doznaniach, rozluźnij się. Nie myśl o zmartwieniach i oddaj się w ręce partnera. Miesiączka nie pojawi się od razu, ale z pewnością przyspieszy to jej przyjście. Nawet, jeśli tak się nie stanie i tak warto było spróbować.
6
Najprostszym sposobem na przyspieszenie okresu jest stosowanie pigułek hormonalnych. Udaj się zatem do ginekologa i powiedz mu jaki masz problem. Specjalista z pewnością wysłucha cię, zbada i przepisze odpowiedni lek. Nigdy nie stosuj żadnych tabletek hormonalnych bez konsultacji lekarzem.
Jak pozbyć się nadmiaru wody z organizmu?
Jak korzystać z kubeczka menstruacyjnego?
Jak przechowywać sery?
Jak powiedzieć córce o miesiączce?
 3.9/5 (57 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (17)

marta - 2014-07-10
Podstawowa zasada to się nie spinać. Przyspieszenie miesiączki jest prawie nie możliwe i wiem to po sobie. Im bardziej chciałam ja mieć przed wyjazdem tym później ją dostawałam. Należy w ogóle o tym nie myśleć i jest wtedy najlepiej. Żadne brzuszki ani gorąca kąpiel (biorę każdego dnia) w tym nie pomogą. Zapewniam.
Pamela - 2014-07-01
Większych głupot w życiu nie czytałam, jakiś cymbał pisze o kobiecej miesiączce nie mający o niej bladego pojęcia. Niektóre z nas musiałyby mieć miesiączkę na okrągło, te co trenują, później biorą gorącą kąpiel a na koniec drinka na rozluźnienie i na lepsze doznania ze swoim Misiem... O ile można ją przyspieszyć o kilka godzin tak ale nie więcej, dostaniesz ją w dzień zamiast nocy ale i tak będzie w weekend w który miała być a Ty niby wyjeżdżasz. Jedyne sprawdzone to tabletki hormonalnie i tak jak napisała któraś tabletki antykoncepcyjne brana bez robienia przerwy, wyeliminują jedną miesiączkę, która normalnie w przerwie by się pojawiła, nie należy z tym przeholować i nie powtarzać zbyt często.
infiniti - 2013-07-25
Więc plan na dziś : rano brzuszki, po południu bieganie, wieczorem wyjście na piwo a po powrocie gorąca kąpiel, mam nadzieję, ze pomoże :)
Minkaa14 - 2013-02-05
Sama miałam taka sytuację kiedy jechałam na basen i miałam okres (właściwie już ostatnie dni), ale poczytałam w necie żeby go przyśpieszyć to trzeba dużo pić. Więc tamtego wieczora wypiłam chyba około 2-3 wody po 1.5 litra. I faktycznie pomogło. Dziewczyny spróbujcie. Pozdrawiam.
martakali2889 - 2012-11-21
Jeśli stosuję się antykoncepcję wystarczy nie zrobić przerwy i okresu nie będzie.
kasia - 2012-11-07
ja stosuje poduszke elektryczna albo termofor klade na brzuch przed snem tak na pół godziny i czasami rano polecam !!:)
ciastko - 2012-08-27
gorąca kąpiel, i brzuszki. pomaga!
lovja - 2012-07-17
ja sprobuje to pierwsze. Mam 14 wiec inne odpadaja. A planuje w weekend jechac na biwak, i chce jak najszybciiej dostac, oby pomoglo .
darma - 2012-04-14
jak w prosty domowy sposob przyspieszyc miesiaczke?
kk - 2012-01-21
do angel23, problemy z regularnością miesiączki to zazwyczaj problem wysokiej prolaktyny, lekarz często o tym nie pomyśli dopiero jak starasz się długo o dzidziusia, to dopiero wtedy zlecają jej zbadanie, a i tak odpłatnie. Zrób sobie test na prolaktynę spoczynkową i MTC po godzinie i dodatkowo zbadaj hormony tarczycy TSH i ft4, czesto są ze sobą powiązane ale nie zawsze, powodzenia
szakaronmakaron - 2012-01-10
robilam kapiel w goracej wodze! Ile trzeba czekac na miesiaczke?
angel23 - 2012-01-01
witam, mam pewien problem od 4 lat niemam wogole okresu, mam dopiero 23 lata. bralam tabletki hormonalne ale to nic nie dzialalo mialam miesiaczke tylko gdy je bralam , jestem mezatka od 3 lat i bardzo chcemy miec dzidzie, alegdy bralam tabletki przytylam 45 kg i niemoge ich zbic probowalam wszystkiego pomozcie
landrynka. - 2011-08-02
witam;) mam problem;/ spóźnia mi się miesiączka, a bardzo chciałabym już ją mieć. Proszę powiedzcie czy są jeszcze jakieś sposoby na jej przyspieszenie. Jeśli tak to jakie ... :( proszę o szybką odpowiedz..
olka - 2011-07-08
ok słuchajcie mam problemos bo te sposowy neibarrdzo dzialaja bo jadę na wycieczkę i niechce miec okresu!! sa jakeis domowe sposoby procz sexu i tabletek?? ps. mascie chodz dziwne bo czytalam o tym tez odpadają!! help plsssssss jak to przyspieszyc tak 3 dni!
Agata - 2010-10-08
Do Dagunia: Pierwsze miesiączki mogą pojawiać się nieregularnie, ponieważ często zdarzają się wtedy cykle bezowulacyjne (komórka jajowa może się czasem nie uwolnić). Jest to normalne i nie ma się czym martwić, jednak pomimo tego lepiej zgłosić tą sprawę lekarzowi.
Czekasz na swoją pierwszą miesiączkę i zastanawiasz się czego powinnaś w tym czasie używać? A może już od dawna...
Czego używać w czasie miesiączki?
Czekasz na swoją pierwszą miesiączkę i zastanawiasz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub