Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odzież i Obuwie > Pielęgnacja Odzieży > Jak czyścić zamsz?
Jak czyścić zamsz?

Jak czyścić zamsz?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.3/5 (304 ocen)
Oceń 
Zamsz jest bez wątpienia wymagającym materiałem, nie lubi wilgoci i łatwo ulega uszkodzeniom. Należy do materiałów trwałych i klasycznych, dlatego wiele osób decyduje się na produkty, które są z niego wykonane. Zamszowe wyroby (buty, płaszcze, rękawiczki itp.) nie należą do najtańszych dlatego warto wiedzieć jak o nie dbać żeby służyły nam jak najdłużej. Poniżej znajdziecie sposób na czyszczenie zamszu dzięki, któremu zaoszczędzicie parę groszy.
1
Wyroby zamszowe mniejszych rozmiarów (płaszcze i kurtki najlepiej jest oddać do pralni) można czyścić w domu zmywając za pomocą gąbki wodą z dodatkiem odrobiny mydła lub innych delikatnych środków do prania.
2
Spłukać należy przy użyciu szczotki z miękkiego włosia, moczonej w czystej, letniej wodzie.
3
Powiesić do wyschnięcia a następnie w celu poprawienia koloru wyszczotkować gumową szczoteczką lub ostrożnie drobnoziarnistym papierem ściernym a na końcu szczotką włosianą.
Jak usunąć zarysowania na butach?
Jak farbować koszulki?
Jak czyścić skórzaną torebkę?
Jak wysuszyć buty?
 2.3/5 (304 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak czyścić wyroby z zamszu?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub