Tutaj jesteś: Imprezy i Rozrywka > Rozrywka > Pomysły na Czas Wolny > Jak ciekawie spędzić wolny czas?
Jak ciekawie spędzić wolny czas?

Jak ciekawie spędzić wolny czas?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 1/5 (1 ocen)
Oceń 
W naszym często zabieganym życiu bardzo trudno znaleźć wolny czas. Kiedy jednak znajdziesz chwilę dla siebie, spędź ją najlepiej jak tylko potrafisz. Każdy z nas ma inne zainteresowania, więc tylko od ciebie zależy jak rozplanujesz swój wolny dzień. Pragnę przedstawić kilka czynnych i biernych propozycji spędzenia czasu wolnego.
1
Czytanie książek
Nie znam ani jednej osoby, która nie lubi czytać książek. Ten dzień możemy spędzić w cichej, zacisznej bibliotece lub w domu, przy ciepłym kakao i ciasteczkach. Wybór należy tylko do Ciebie! Książki kształtują naszą wyobraźnię i przenoszą nas w całkiem inny świat, gdzie nasze problemy stają się tylko błahostką wśród wszystkich zdarzeń opisanych w książkach. Każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie, poczynając od literatury pięknej, a kończąc na fantastyce i bajkach. Nie ma wątpliwości, że książki są wspaniałym pomysłem na spędzeniem wolnego czasu.
2
Spacer
Jeśli jesteś zwolennikiem czynnego spędzania czasu, wybierz się na spacer. Niech będzie on długi, relaksujący. Nie skupiaj się na problemach w domu, w pracy, ciesz się tym wolnym dniem i staraj się czerpać z niego "pełnymi garściami". Poza tym ruch to zdrowie! Nie przejmuj się, że na dworze jest zimno i wieje wiatr. Nie myśl, że dopadnie Cię zaraz choroba, ale że się zahartujesz. Możesz również pobiegać - wówczas nie tylko poprawisz sobie humor, ale również sylwetkę.
Co można robić w deszczowy dzień?
Jak wyprosić gości?
Jak spędzić letni, deszczowy weekend?
Jak sobie poradzić z niezapowiedzianą wizytą?
strona 1 z 3następna >
Przeczytaj teraz: Jak cieszyć się zimą?
 1/5 (1 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak spędzać czas na emeryturze?
Seniorzy stanowią spory procent naszego społeczeństwa...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub