Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Fitness > Trening Siłowy > Jak ćwiczyć hantlami?
Jak ćwiczyć hantlami?

Jak ćwiczyć hantlami?

, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (459 ocen)
Oceń 
Nie potrzebujesz żadnego wymyślnego wyposażenia siłowni, aby móc ćwiczyć całe swoje ciało. Możesz wykonać niemal każde ćwiczenie w domu przy pomocy hantli. W rzeczywistości, lepiej wykonywać ćwiczenia przy użyciu prostych przedmiotów zamiast skomplikowanych maszyn. Oto kilka prostych ćwiczeń hantlami.
1
ćwiczenia z hantlami
Połóż się na placach i trzymaj hantle w rękach na wysokości klatki piersiowej. Twoje kolana powinny być zgięte pod katem 90 stopni, a stopy oparte na podłodze. Podnieś ręce z hantlami do góry i powoli opuszczaj na dół do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie powtórz. Ćwiczenie te nazywane jest naciskiem na klatkę piersiową i pracuje nad jej mięśniami, mięśniami barków i tricepsami.
2
ćwiczenia z hantlami 2
Ugnij lekko kolana, stopy rozłóż na szerokość swoich ramion. Trzymaj po jednej hantli w każdej ręce. Ugnij lekko ręce w łokciach i unieś hantle pod kątem 90 stopni do podłogi. Powoli opuszczaj rękę do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie powtórz. Nazywane jest to podnoszenie boczne i pracuje nad twoimi ramionami.
3
ćwiczenia z hantlami 3
Stań z boku ławki. Połóż jedno kolano i jedną rękę na ławce, aby zachować równowagę, gdy będziesz się pochylać i ustaw pierś równolegle do ławki. Trzymaj hantle w przeciwnej ręce, zegnij lekko łokieć i trzymaj go blisko ciała, następnie unieś ciężar od łokcia w górę. Opuść hantle powoli na dół i powtórz ćwiczenie. Efekty tego ćwiczenia odczujesz na plecach.
4
ćwiczenia z hantlami 4
Chwyć 1 lub 2 hantle do ręki. Stań prosto i rękę z hantlą unieś nad głowę. Trzymaj łokieć blisko uszu i przenieś ciężar ręki z hantlą opuszczając ją do tyłu za głowę poprzez zginanie ręki w łokciu. Podnieś ją z powrotem i powtórz ćwiczenie. Ćwiczenie te nazywane jest rozciąganiem tricepsu i ćwiczy mięśnie z tyłu ramion.
5
ćwiczenia z hantlami 5
Przykucaj trzymając w każdej ręce hantle. Upewnij się, że masz odpowiednia postawę dla tego ćwiczenia, sprawdź czy twoje kolana nie wystają poza palce u nóg. Utrzymaj swoje uda równolegle do podłogi. Powtórz przysiady, co najmniej 12 razy, pracujesz w ten sposób nad swoimi nogami i pośladkami.
Jak zrobić szpagat?
Jak zmierzyć obwód klatki piersiowej?
Jak ćwiczyć na orbitreku?
Jak ujędrnić ciało? Zestaw ćwiczeń na brzuch, ramiona, uda i pośladki.
Przeczytaj teraz: Jak ćwiczyć plecy?
 3.3/5 (459 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

EJ - 2012-03-26
Fot. nr 5. Ciężko utrzymać w tej pozycji hantle.
Przemas - 2010-03-02
ok 100 powtółrzeń dziennnie!!!
tadeo21091995 - 2010-02-27
Czy mogł by mi ktos powiedziec ile serii i powtorzen robic na dzien i co ile dni wykonywac serie oraz jakie miesnie rozwijaja te cwiczenia?
<p>Należysz do osób szczupłych, jak Nicole Kidman, czy Paris Hilton? Masz wąską talię, długie, chude nogi i...
Ćwiczenia dla szczupłych
Należysz do osób szczupłych, jak Nicole Kidman, czy Paris Hilton? Masz wąską...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub