Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Fitness > Trening Siłowy > Jak ćwiczyć hantlami?
Jak ćwiczyć hantlami?

Jak ćwiczyć hantlami?

, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (459 ocen)
Oceń 
Nie potrzebujesz żadnego wymyślnego wyposażenia siłowni, aby móc ćwiczyć całe swoje ciało. Możesz wykonać niemal każde ćwiczenie w domu przy pomocy hantli. W rzeczywistości, lepiej wykonywać ćwiczenia przy użyciu prostych przedmiotów zamiast skomplikowanych maszyn. Oto kilka prostych ćwiczeń hantlami.
1
ćwiczenia z hantlami
Połóż się na placach i trzymaj hantle w rękach na wysokości klatki piersiowej. Twoje kolana powinny być zgięte pod katem 90 stopni, a stopy oparte na podłodze. Podnieś ręce z hantlami do góry i powoli opuszczaj na dół do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie powtórz. Ćwiczenie te nazywane jest naciskiem na klatkę piersiową i pracuje nad jej mięśniami, mięśniami barków i tricepsami.
2
ćwiczenia z hantlami 2
Ugnij lekko kolana, stopy rozłóż na szerokość swoich ramion. Trzymaj po jednej hantli w każdej ręce. Ugnij lekko ręce w łokciach i unieś hantle pod kątem 90 stopni do podłogi. Powoli opuszczaj rękę do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie powtórz. Nazywane jest to podnoszenie boczne i pracuje nad twoimi ramionami.
3
ćwiczenia z hantlami 3
Stań z boku ławki. Połóż jedno kolano i jedną rękę na ławce, aby zachować równowagę, gdy będziesz się pochylać i ustaw pierś równolegle do ławki. Trzymaj hantle w przeciwnej ręce, zegnij lekko łokieć i trzymaj go blisko ciała, następnie unieś ciężar od łokcia w górę. Opuść hantle powoli na dół i powtórz ćwiczenie. Efekty tego ćwiczenia odczujesz na plecach.
4
ćwiczenia z hantlami 4
Chwyć 1 lub 2 hantle do ręki. Stań prosto i rękę z hantlą unieś nad głowę. Trzymaj łokieć blisko uszu i przenieś ciężar ręki z hantlą opuszczając ją do tyłu za głowę poprzez zginanie ręki w łokciu. Podnieś ją z powrotem i powtórz ćwiczenie. Ćwiczenie te nazywane jest rozciąganiem tricepsu i ćwiczy mięśnie z tyłu ramion.
5
ćwiczenia z hantlami 5
Przykucaj trzymając w każdej ręce hantle. Upewnij się, że masz odpowiednia postawę dla tego ćwiczenia, sprawdź czy twoje kolana nie wystają poza palce u nóg. Utrzymaj swoje uda równolegle do podłogi. Powtórz przysiady, co najmniej 12 razy, pracujesz w ten sposób nad swoimi nogami i pośladkami.
Jak leczyć naciągnięty mięsień?
Jak pozbyć się brzucha ćwicząc 10 min dziennie?
Jak prawidłowo robić brzuszki?
Jak nauczyć się stać na rękach?
 3.3/5 (459 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

EJ - 2012-03-26
Fot. nr 5. Ciężko utrzymać w tej pozycji hantle.
Przemas - 2010-03-02
ok 100 powtółrzeń dziennnie!!!
tadeo21091995 - 2010-02-27
Czy mogł by mi ktos powiedziec ile serii i powtorzen robic na dzien i co ile dni wykonywac serie oraz jakie miesnie rozwijaja te cwiczenia?
Piłka do ćwiczeń staje się coraz popularniejsza i zyskuje coraz więcej zwolenników. Nic dziwnego. Ćwiczenia z nią są...
Jak ćwiczyć nogi na piłce gimnastycznej?
Piłka do ćwiczeń staje się coraz popularniejsza i...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub