Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Fitness > Trening Siłowy > Jak ćwiczyć biceps?
Jak ćwiczyć biceps?

Jak ćwiczyć biceps?

, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (18 ocen)
Oceń 
Bicepsy są znaczącymi mięśniami znajdującymi się z przodu ramienia, łączącymi łokieć z barkiem – używane są niemal podczas każdej wykonywanej czynności, od przekręcania klucza do podnoszenia ciężarów. Oto proste ćwiczenia, które pomogą ci wzmocnić i rozbudować twoje bicepsy.
1
Chwyć hantle po jednym do każdej ręki i lekko ściśnij.
2
Wybierz ciężar lżejszy niż 7 kg. Jeśli jesteś początkującym, zacznij od ciężarków o wadze 1,5 do 2 kg.
3
Stań prosto, wyprostuj plecy, kolana lekko ugnij, wciągnij mięśnie brzucha. Twoje stopy powinny być ułożone płasko na podłodze i rozstawione na szerokość twoich ramion.
4
Trzymaj ciężarki z boku ciała, ręce powinny być rozluźnione, dłonie skierowane do wewnątrz.
5
Począwszy od lewej strony, przekręć swój nadgarstek tak, by środek dłoni skierowany był do przodu.
6
Powoli unoś ciężar zginając rękę w łokciu. Trzymaj plecy prosto, rozluźnij swoje ramię i trzymaj łokieć blisko ciała.
7
Powoli podnoś ciężar dopóki twoja pięść nie znajdzie się w odległości ok. 10 cm od lewej łopatki.
8
Skoncentruj się na napięciu bicepsa. Przytrzymaj tę pozycję ok. 1 – 2 sekundy.
Jak mieć większy biust? Ćwiczenia powiększające piersi.
Jak zwiększyć poziom testosteronu?
Jak ćwiczyć na kołysce do brzuszków?
Jak rozciągnąć się do szpagatu?
Wskazówki
  • Jeśli chcesz wymodelować swój biceps bez zwiększenia jego rozmiaru, spróbuj użyć lżejszych ciężarków i wykonać więcej powtórzeń. Dla zwiększenia masy, użyj cięższych hantli i wykonaj mniej powtórzeń.
  • Aby szybciej zwiększyć siłę mięśni, podnoś ciężarki wolniej – twoje mięśnie zaczną bardziej skupiać się na sile niż tempie.
  • Skorzystaj z rad specjalisty lub trenera, który pomoże ci dobrać odpowiednie ćwiczenia.
  • Jeśli masz jakiekolwiek kłopoty ze zdrowiem, które uniemożliwiają ci podjęcie wysiłku fizycznego, przed przystąpieniem do ćwiczeń skonsultuj się z lekarzem.
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak zbudować biceps?
 3.8/5 (18 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Biceps to widoczne pary mięśni z przodu ramienia łączące łopatkę z łokciem - mięśnie te biorą udział w codziennych...
Jak trenować biceps?
Biceps to widoczne pary mięśni z przodu ramienia łączące łopatkę z łokciem ...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub