Tutaj jesteś: Zdrowie > Zdrowie Psychiczne > Rozwój Osobisty > Jak być pewną siebie?
Jak być pewną siebie?

Jak być pewną siebie?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (168 ocen)
Oceń 
Każdy ma wady - jesteśmy tylko ludźmi. Nawet jeśli twój wygląd, charakter czy umiejętności interpersonalne nie są takie jakich byś sobie życzyła, nie powinnaś pozwolić, aby fakt ten miał jakikolwiek wpływ na twoją pewność siebie. Jesteś osobą piękną i unikalną zarówno w środku jak i na zewnątrz, zatem powinnaś kochać siebie bezwarunkowo. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak być pewną siebie.
1

Odpowiedz na pytania.

Czy zawsze jesteś spokojna, zimna i opanowana nawet w trudnych sytuacjach? Wykazujesz dużą cierpliwość w stosunku do innych ludzi? Czy zawsze służysz pomocą swoim przyjaciołom? Na każde pytanie odpowiedź powinna brzmieć "tak". Jeśli tak nie jest popracuj nad sobą w tym zaresie. Zmiana ta wpłynie pozytywnie na twoją pewność siebie.

2

Znajdź swoją pasję.

Bez względu na to czy będzie to taniec towarzyski, joga, tuning samochodów, plecenie koszyków czy jazda na rolkach – robienie tego co kochasz, wzmocni twoją pewność siebie i wiarę we własne możliwości. Im będziesz robiła większe postępy i stawała się specjalistą z dziedziny, która cię interesuje, tym bardziej twoja pewność siebie będzie wzrastać.

3

Znajdź inspirację w kimś kogo podziwiasz.

Może to być ktoś z rodziny lub ktoś znany. Zastanów się jaka cecha w tej osobie cię inspiruje? Mogą to być wartości moralne, duchowe, emocjonalne czy fizyczne. Każdego dnia dąż do doskonalenia swego wnętrza i ciała.

Jak być bardziej pewnym siebie?
Jak leczyć nerwicę lękową?
Jak być pewnym siebie?
Jak udekorować sypialnię?
strona 1 z 6następna >
 5/5 (168 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (2)

nat - 2011-10-27
Świetny artykuł. Podniósł mnie na duchu. Dziękuję Ci bardzo! :)
Nadii - 2010-08-30
Wystarczy pokochać siebie i a pewność sama przyjdzie.
Jak poruszać się z gracją?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub