Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Meble > Sypialnie > Jak urządzić sypialnię wg zasad Feng Shui?
Jak urządzić sypialnię wg zasad Feng Shui?

, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (342 ocen)
Oceń 
Sypialnia zgodna z zaleceniami i zasadami sztuki Feng Shui to taka sypialnia, która sprzyja harmonijnemu przepływowi psychicznej i fizycznej energii. Sypialnia urządzona według zasad Feng Shui, to taka sypialnia która Cię wabi do środka, kusi, rozbudza Twoje zmysły oraz jednocześnie uspokaja. W takiej sypialni miło jest przebywać, spać oraz uprawiać pasjonującą miłość. O zasadach Feng Shui możemy dowiedzieć się z licznych książek, czasopism i tysięcy różnych stron w Internecie. Jest to bardzo rozległy temat zatem w tym artykule zwrócimy uwagę wyłącznie na podstawowe, główne zasady Feng Shui dotyczące perfekcyjnego funkcjonowania naszej sypialni.
1
Feng Shui

Pozbądź się z sypialni telewizora, komputera oraz wszystkich urządzeń elektronicznych.

Prawidłowy przepływ energii jest zakłócany przez wszystkie przedmioty elektroniczne. Urządzenia takie wytwarzają smog elektromagnetyczny, który negatywnie wpływa na nasze zdrowie oraz przyczynia się do powstawania depresji.

2

Sypiaj przy otwartym oknie.

Dbaj o utrzymanie czystego i świeżego powietrza w swojej sypialni. Nigdy nie będziesz czuł się w pełni wyspany i wypoczęty sypiając w pomieszczeniu z nieświeżym, zatęchłym powietrzem, pełnym zanieczyszczeń. Jeśli na zewnątrz jest zbyt zimno aby spać przy otwartym oknie, przed pójściem do łóżka wywietrz dobrze pokój.

3
Świeczki

Oświetlenie sypialni zgodne z zasadami Feng Shui

Prawidłowe oświetlenie jest bardzo ważne w Feng Shui. Światło jest energetycznym nośnikiem życiodajnej energii Chi. Dobór oświetlenia wg. Feng Shui nie służy polepszeniu widoczności lecz jest podyktowany polepszeniem naszego zdrowia fizycznego oraz psychicznego. W sypialni - miejscu przeznaczonym do odpoczynku i relaksu, światło powinno być łagodne, zatem zamiast tradycyjnych włączników najlepiej jest zainstalować takie, które umożliwią regulację jego natężenia.

Blask świec jest najlepszym oświetleniem sypialni zgodnej z zaleceniami sztuki Feng Shui. Pamiętać należy jedynie, aby świece były wolne od toksyn. Blask świec działa uspokajająco, wycisza negatywne emocje oraz oddala natłok myśli. Najlepiej jest używać świec naturalnych wykonanych z woski pszczelego. Świece te spalają się bezdymnie oraz eliminują promieniowanie elektromagnetyczne wytwarzane przez urządzenia elektryczne.

Jak wzmocnić strefę bogactwa (feng shui)?
Jak wprowdzić zasady feng shui w ogrodzie?
Jak wzmocnić strefę kariery?
Jak udekorować ogród zgodnie z zasadami feng shui?
strona 1 z 3następna >
Przeczytaj teraz: Feng shui - lustra
 3.3/5 (342 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (6)

ninulaa - 2011-06-12
a co w sytuacji gdy mieszkam w kawalerce gdzie w jednym nie za dużym pokoju mam jadalnie, sypialnie i pokój dzienny???
jacacaj - 2011-04-04

Nie znam się na Feng Shui ale lubię siedzieć w necie i przeszukiwać stronki z dekoracja i aranżacją wnętrz. Moje ulubione to :

- http://www.twojeinspiracje.com/

- http://www.housetohome.co.uk/

- http://czerwonamaszyna.pl/

- http://www.archdaily.com/

- http://decor8blog.com/

Życie miłego surfowania ;)

daruma - 2011-03-25
Należy pamiętać, że są to tylko zalecenia, a przynajmniej niektóre z nich są zgodne z obserwacjami wielu ludzi a nawet pokoleń. Nie należy a priori odrzucać czegoś, czego się nie rozumie - np. akupunktura również była kiedyś potępiana w czambuł, nawet przez "uczonych" lekarzy, a obecnie coraz częściej się ją stosuje w całym tzw. "cywilizowanym" świecie. Jeśli kogoś nie przekonują WSZYSTKIE zalecenia feng shui (a zalecenia wymienione w tym artykule to zaledwie ich cząstka, to może zastosować choćby te, które wyglądają na OCZYWISTE i sprawdzić jak to działa.
Można też "wzruszyć ramionami i żyć dalej "po swojemu", jednak nie wypada krytykować czegoś dlatego tylko, że się tego nie rozumie, albo że nie jest się co do tego przekonanym ...
Pozdrawiam - i jednych (zwolenników) i drugich (przeciwników)
robert35 - 2011-02-25

ja też uważam, że niektóre zasady są zupełnie porażające:)

angel - 2011-01-27
Według mnie, pewne zasady feng shui są bez sensu. Na przykład jak na suficie znajduje się lampa centralnie nad głową to będę miała coś nie tak z móźgiem? A jak mam w sypialnni bonsai to też źle wpływa? A jeśli mam małe lustereczko na biurku to mam je w nocy zasłonić chusteczką bo ono źle wpływa na Bóg wie co? Dla niekórych ciemne kolory są relaksujące. Czują się w ciemnym pokoju komfortowo i w ogóle. A na innych wpływają tak kolory jasne. Nie wiem czemu ktoś wymyślił takie głupoty. Większość ludzi nie ma wystarczająco dużo pieniedzy żeby zafundować sobie tak kosztowną sypialnię dla lepszego samopoczucia..
Stichu5 - 2010-12-27
Jeżeli mam mały pokój (bardzo mały) i musze mieć lustra i te wszystkie rzeczy co w pokoju to co mam zrobić zgodnie z zasadami fenk shui by dobrze funkcjonować w nim ?
Kuchnia ma wielkie znaczenie dla życia rodziny. Jest sercem, centrum mieszkania bądź domu, zwłaszcza jeśli spotykamy...
Jak urządzić kuchnię zgodnie z zasadami Feng Shui?
Kuchnia ma wielkie znaczenie dla życia rodziny. Jest...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub