Tutaj jesteś: Sztuka i Rozrywka > Sztuka > Fotografia Artystyczna > Jak pozować do zdjęć, aby wyjść szczupło?

Jak pozować do zdjęć, aby wyjść szczupło?

, specjalista Tipy.pl
 4.8/5 (21 ocen)
Oceń 
 1 z 11 
Czy wiesz jak to się dzieje, że prawie wszystkie gwiazdy wychodzą na zdjęciach tak szczupło? Sekret tkwi w pozowaniu do zdjęć (no i oczywiście w tym, że przed planowanymi wystąpieniami publicznymi co najmniej tydzień się głodzą). Poniżej przedstawię kilka sekretów, które pomogą ci wyjść na zdjęciu tak, jakbyś ważyła co najmniej 5 kg mniej. Wcześniej radzę jednak zamknąć drzwi i poćwiczyć troszkę w samotności przed lustrem.
 4.8/5 (21 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (6)

hahah - 2014-07-21
następny poradnik typu jak zrobić bułke z masłem haha
ladymiss778 - 2013-11-25
u mnie jest inaczej paski pionowe mnie potwornie pogrubiają ;d
ktosiek - 2012-03-22
Zgadzam się. Nie trzeba obrażać szczupłych kobiet po to by kobiety o okrągłych kształtach poczuły się lepiej. To prawda nie każdy chce być szczupły są osoby które są chore i są to bardzo młode osoby. A jeśli chodzi o facetów to może są też racy którzy patrzą na charakter hehe. Zresztą nie każdej okrągłej kobiecie pasuje być szczupłą:)
zenada - 2012-01-20
"wieszaki"? nie znacie innych slow? to tak samo obrazliwe, jak nazywanie puszystej osoby "grubasem" może nie jesteście tego świadomi, ale istnieją na świecie osoby, które są szczupłe nie z własnej woli i nie są z tego zadowolone, więc proszę was bardzo zachowajcie troszkę kultury i uszanujcie to, że nie każdy odchudza się na siłę. ŻENADA!!!
KatarzynaM - 2010-07-05

Najlepiej się delikatnie pochylić w stronę aparatu. Wtedy tułów wychodzi taki chudziutki i malutki a głowa duża :) np zdjęcie poniżej

[img]http://www.digital-photo.com.au/gallery/d/6952-4/Australian Fashion Week - Rose striking a pose[/img]

Wazee - 2010-06-29
Żeby nie wyglądać tłusto nie można przede wszystkim nosić za ciasnych ubrań. lepiej kupić coś większego niż za małego bo wygląda się jeszcze grubiej niż jest się w rzeczywistości. A takie fałdki z za małych ciuchów zawsze bardzo wyraźnie wychodzą na zdjęciach.
Jednym z największych problemów podczas pozowania do zdjęć jest ciągle powtarzające się pytanie:
Co zrobić z rękoma podczas pozowania do zdjęć?
Jednym z największych problemów podczas pozowania do...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub