Tutaj jesteś: Sztuka i Rozrywka > Sztuka > Fotografia Artystyczna > Jak pozować do zdjęć, aby wyjść szczupło?
Jak pozować do zdjęć, aby wyjść szczupło?

, specjalista Tipy.pl
 4.8/5 (21 ocen)
Oceń 
Czy wiesz jak to się dzieje, że prawie wszystkie gwiazdy wychodzą na zdjęciach tak szczupło? Sekret tkwi w pozowaniu do zdjęć (no i oczywiście w tym, że przed planowanymi wystąpieniami publicznymi co najmniej tydzień się głodzą). Poniżej przedstawię kilka sekretów, które pomogą ci wyjść na zdjęciu tak, jakbyś ważyła co najmniej 5 kg mniej. Wcześniej radzę jednak zamknąć drzwi i poćwiczyć troszkę w samotności przed lustrem.
1
Odwróć się delikatnie bokiem do aparatu fotograficznego, postaw jedną nogę z przodu i przenieś ciężar ciała na tylną nogę. Stopy powinny być skierowane ku osobie robiącej zdjęcie.
2
Wypróbuj również pozycji baleriny. Stań prosto. Skrzyżuj delikatnie nogi, tak aby jedna stała przed drugą (to wysmukli zarówno nogi jak i biodra), obróć tułów o 45 st. od aparatu a głowę oraz ramiona w kierunku aparatu.
3
Wyciągnij głowę nieco do przodu i w dół, aby zminimalizować prawdopodobieństwo pojawienia się podwójnego podbródka.
4
Trzymaj ramiona delikatnie oddalone od ciała. Jeśli będziesz je do siebie przyciskać wówczas znajdujący się na nich tłuszczyk się rozleje, ramię będzie wyglądało na szersze i może się ujawnić cellulitis.
5
Łopatki ściągnij, wypnij pierś i delikatnie wciągnij brzuch. Nie wciągaj go za bardzo, aby żebra nie wyszły na wierzch.
6
Zdjęcie powinno być robione raczej z góry niż z dołu. Osoby na zdjęciach robionych od dołu wyglądają na 5-10 kg grubsze, niż są w rzeczywistości.
Jak wyjść ładnie na zdjęciu?
Jak fotografować wnętrza?
Jak fotografować chmury?
Jak fotografować tęczę?
Wskazówki
  • Pamiętaj, że nie każdy może wyglądać jak model i wcale nie jest konieczne, abyś ty również wyglądała jak z okładki. Każdy człowiek jest piękny na swój unikalny sposób. Jeśli nawet masz nadwagę lub jesteś mocno zbudowana to nie znaczy, że nie możesz być atrakcyjna. Okrągłe kształty są bardziej apetyczne i kuszące dla mężczyzn niż chodzące wieszaki, którym wszystkie kości wystają na zewnątrz. Nie myśl za dużo o tym jak wyglądasz. Uśmiechnij się i zrelaksuj - to ci najbardziej pomoże wyjść pięknie na zdjęciu.
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak być fotogenicznym?
 4.8/5 (21 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (6)

hahah - 2014-07-21
następny poradnik typu jak zrobić bułke z masłem haha
ladymiss778 - 2013-11-25
u mnie jest inaczej paski pionowe mnie potwornie pogrubiają ;d
ktosiek - 2012-03-22
Zgadzam się. Nie trzeba obrażać szczupłych kobiet po to by kobiety o okrągłych kształtach poczuły się lepiej. To prawda nie każdy chce być szczupły są osoby które są chore i są to bardzo młode osoby. A jeśli chodzi o facetów to może są też racy którzy patrzą na charakter hehe. Zresztą nie każdej okrągłej kobiecie pasuje być szczupłą:)
zenada - 2012-01-20
"wieszaki"? nie znacie innych slow? to tak samo obrazliwe, jak nazywanie puszystej osoby "grubasem" może nie jesteście tego świadomi, ale istnieją na świecie osoby, które są szczupłe nie z własnej woli i nie są z tego zadowolone, więc proszę was bardzo zachowajcie troszkę kultury i uszanujcie to, że nie każdy odchudza się na siłę. ŻENADA!!!
KatarzynaM - 2010-07-05

Najlepiej się delikatnie pochylić w stronę aparatu. Wtedy tułów wychodzi taki chudziutki i malutki a głowa duża :) np zdjęcie poniżej

[img]http://www.digital-photo.com.au/gallery/d/6952-4/Australian Fashion Week - Rose striking a pose[/img]

Wazee - 2010-06-29
Żeby nie wyglądać tłusto nie można przede wszystkim nosić za ciasnych ubrań. lepiej kupić coś większego niż za małego bo wygląda się jeszcze grubiej niż jest się w rzeczywistości. A takie fałdki z za małych ciuchów zawsze bardzo wyraźnie wychodzą na zdjęciach.
Jednym z największych problemów podczas pozowania do zdjęć jest ciągle powtarzające się pytanie:
Co zrobić z rękoma podczas pozowania do zdjęć?
Jednym z największych problemów podczas pozowania do...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub