Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak przedłużyć stosunek?
Jak przedłużyć stosunek?

Jak przedłużyć stosunek?

, specjalista Tipy.pl
 1.6/5 (193 ocen)
Oceń 
Wielu mężczyzn ocenia swoja męskość na podstawie tego, jak długo mogą prowadzić igraszki w łóżku zanim skończą. Choć obecnie w sklepach jest wiele produktów, które mogą wydłużyć stosunek, najlepszym sposobem na to jest praca nad własnym ciałem i umysłem. Jeśli zdecydujesz się zastosować tą technikę, musisz pamiętać, że umysł jest znacznie bardziej seksualnym organem, niż jakikolwiek inny na naszym ciele.
1

Technika 1: Stop i start

Bądź świadomy faktu, że zbliżasz się do punktu wytrysku. Zatrzymaj się i wycofaj się z ciała partnerki, zanim osiągniesz ten punkt. Zrelaksuj się, zrób przerwę dopóki nie poczujesz, że możesz kontynuować seks bez natychmiastowego wytrysku.

2

Technika 2: Odwrócenie uwagi

Zmuś partnera, by zaczął myśleć o czymś zupełnie innym – nieinteresującym lub jak najbardziej dalekim od seksu – zrób to tuż przed osiągnięciem przez niego punktu wytrysku. Dla przykładu zacznij rozmawiać o ostatnim meczu piłki nożnej, który oglądaliście razem. Staraj się cały czas rozpraszać jego uwagę, nie dopuszczając do wytrysku. Upewnij się, że skupia się na tym co mówisz tak bardzo jak jest to tylko możliwe. Zacznij mówić o składzie drużyny piłkarskiej, statystyce i o tym co kolejno działo się na boisku. W razie potrzeby powtórz tę technikę, tuż przed tym jak twój partner osiągnie szczyt i nastąpi wytrysk.

3

Technika 3: Samoświadomość i praktyka

Spróbuj się masturbować, zapoznasz się wówczas z różnymi odczuciami i tym jak one wpływają na twoje ciało. Ćwicz powstrzymywanie wytrysku, tak długo jak jest to tylko możliwe. Eksperymentuj z różnymi odczuciami, aby zobaczyć jak na ciebie wpływają. Możesz ten sposób znaleźć pozycję, w której w mniejszym stopniu twój członek będzie pobudzany, a w konsekwencji stosunek będzie trwał dłużej. Stosuj na przemian bardziej i mniej stymulujące pozycje seksualne, pozwoli ci to zrobić sobie co pewien czas przerwę i uniknąć konieczności wytrysku.

Przeczytaj teraz: Jak wydłużyć stosunek?
 1.6/5 (193 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (16)

Koniczek - 2012-09-07
Mi jak na razie pomaga tylko LAst Longer żel, mogę po nim współżyć ponad 30 minut !
ferris85 - 2012-05-30

Glorin napisał

,A to można ten Maxatin łączyć z alkoholem w ogóle? Nie ma żadnych przeciwwskazań???

A czemu nie? Ja na przykład mam jeszcze lepsze doznania jak Maxatin połączę z alkoholem, ajjjjj :)

lugruk - 2012-05-25

ferris85 napisał

,A widzisz, jednak istnieje ktoś poza Tobą kto bierze Maxatin :P Oprócz mnie co najmniej jeszcze jeden mój kolega, a podejrzewam że więcej tylko nie chcą się przyznać. A powiedz jak u Ciebie działa w połączeniu z alko???

Nawet się nad tym nie zastanawiałem nigdy. Prowadzę dokładnie taki sam tryb życia jak wcześniej, więc alkohol też się pojawia. Nie wiem czy to pomaga czy nie, szczerze mówiąc nie sądzę, bo ja zawsze jestem zamulony po alkoholu trochę. Ale to raczej kwestia indywidualna.

Glorin - 2012-05-11

A to można ten Maxatin łączyć z alkoholem w ogóle? Nie ma żadnych przeciwwskazań???

ferris85 - 2012-05-08

A widzisz, jednak istnieje ktoś poza Tobą kto bierze Maxatin :P Oprócz mnie co najmniej jeszcze jeden mój kolega, a podejrzewam że więcej tylko nie chcą się przyznać. A powiedz jak u Ciebie działa w połączeniu z alko???

lugruk - 2012-04-26

już myślałem że oprócz mnie to nikt nie łyka maxatin'u ;d;d ja mam naprawde niezłą jazde po nich, bez kitu.

ferris85 - 2012-04-23

sisqa napisał

,Maxatin??? Pierwsze słyszę. A powiedz coś więcej o nich :P

Cóż więcej mogę powiedzieć, hmm...zmieniło się np. moje podejście do seksu w sensie ogólnym, wcześniej raczej nie byłem mistrzem spontanicznych akcji chociaż moja dziewczyna zawsze miała bujną fantazję :P A teraz wystarczy jedno jej spojrzenie, a ja już jestem gotowy :D

sisqa - 2012-04-18

Maxatin??? Pierwsze słyszę. A powiedz coś więcej o nich :P

ferris85 - 2012-04-16

Ja na przedłużenie stosunku mam swój sposób i to w sumie była kwestia przypadku, że akurat trafiłem na te tabletki, bo wcześniej próbowałem różniastych manewrów i nie koniecznie przynosiły zamierzone rezultaty. Kiedyś przy jakimś tam spotkaniu z kumplami, jeden z nich wygadał się, że próbował tabletek Maxatin na wielokrotny orgazm no i podłapałem temat, potem poczytałem w necie i zamówiłem. Powiel tylko tyle - warto :D

Kamil - 2012-04-04
są rożne sposoby ,ktore naprawde pomagają.Najlepszy Sposób (20/30 min przed stosunkiem pozwol by partnerka zadowolila tylko Ciebie,dojdziesz i zrobisz sobie przerwe po czym za 20/30 min twój sprzęt będzie juz znow gotów i napewno nie dojdziesz juz tak szybko jak za pierwszym razem. Jeśli to twój pierwszy seks z nowa partnerka to niestety musisz zrobic sobie sam dobrze przed spotkaniem z nia. Wiekszość ludzi może sie śmiać z tego co teraz napisalem ale praktycznie 99% tak czy siak od czasu do czasu sami sie Ananizują , jak i faceci tak i dziewczyny, wstydzimy sie jedynie o tym mowic publicznie , prawda jest taka że kazdy facet pierwszy raz zrobił to z swoja ręką. Aby być dobrym w łożku musisz ćwiczyć i experymentowac , Ci co sie smieją zlewaja sie po minucie i tyle z ich przyjemnosci a co dopiero przyjemnosci ,która daja swojej partnerce czyli minutka sexu :)
szybkibil - 2011-05-30

Próbowałem już tylu rzeczy i efekty raczej marne , przez tę przypadłość zupełnie straciłem szacunek do siebie , kiedyś jak byłem młodszy ten drugi raz był OK , teraz po 50- tce muszę czekać parę godzin a później znowu bzyk i "za szybko"

To dla mnie traumatyczne przeżycie , kobieta najczęściej jest zadowolona, ale najczęściej jest to efekt mojego kombinowania,a ja jak zwykle klnę na siebie i myślę jak Hemigwaj

kkyeb - 2011-05-21
wystarczy ze bedziecie robic to 0d4-doXX razy dziennie czyli trening trening i jeszcze raz trening kiedys to przezylem ;] milej zabawy
Troya - 2010-07-07

Jak powstrzymasz wytrysk to powinieneś zrobić sobie przerwę z 5-10 min i zacząć się kochać od nowa. Bardzo często jest właśnie tak, że powstrzymanie wytrysku powoduje problem z późniejszym dojściem. Przerwa pomaga jednak może być niekorzystna dla partnerki.

Marcin - 2010-07-07
Powstrzymać wytrysk umiem i nie mam z tym problemu jednak jak już go powstrzymam to potem nie mogę dojść i mieć orgazmu. Po prostu nie ma mowy. Mogę uprawiać seks godzinami i nic. Znów jeśli go nie powstrzymam to orgazm jest po ok 5 minutach - więc dla partnerki nie za ciekawie :/.
Troya - 2010-05-21
istnieje sporo kremów, żeli i sprayów opóźniających wytrysk. Poza tym warto używać grubej prezerwatywy (cienka wzmacnia dodatkowo doznania przez co dochodzi się szybciej).
Według badań z 2008 roku w których wzięło udział ponad 20 tysięcy kobiet, wynika że większość partnerek udaje lub...
Jak zaspokoić kobietę?
Według badań z 2008 roku w których wzięło udział ponad 20 tysięcy kobiet, wynika...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub