Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Desery > Torty > 18 pomysłów na proste dekoracje tortu

18 pomysłów na proste dekoracje tortu

Stopień trudności: łatwe, Czas:
, specjalista Tipy.pl
 4.6/5 (9 ocen)
Oceń 
 1 z 19 
Tort to wyjątkowy deser, który podaje się tylko przy specjalnych okazjach. Zwykle po to by coś uczcić lub w ramach prezentu dla osoby, która właśnie przeżywa jakieś ważne wydarzenie w życiu. W dzisiejszych czasach ludzie coraz częściej zamawiają gotowe torty w cukierniach. Własnoręcznie przygotowany tort to rarytas, który mile zaskoczy każdego kto będzie miał okazję go spróbować. Łatwo jest upiec tort, kiedy można korzystać z setek ogólnodostępnych przepisów i często gotowych półproduktów. Najpoważniejszym problem przy pieczeniu jest chyba jego dekoracja. To prawdziwa sztuka by tort wyglądał tak samo doskonale jak smakował lub jeszcze lepiej. Często brakuje nam pomysłów i zdolności by to osiągnąć. W takiej sytuacji proponuję zajrzeć do tego artykułu, który może posłużyć za małą ściągę.
upieczony już tort, słodycze, gotowe wyroby cukiernicze, rękaw cukierniczy, gotowy krem lub lukier, dużo wyobraźni
 4.6/5 (9 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

malinka 35 - 2014-08-20
Mniam...
kinskarolina123 - 2014-02-07
Bardzo ładnie prezentuje się deser pierwszy. Tort idealny na każde okazje. Ponad to łatwy do zrobienia i jest bardzo dobry. Idealny na urodziny, imieniny i może nawet na ślub. Delikatność i dobrze dobrane kolory to jak najbardziej atuty tego wyśmienitego tortu. Bardzo przyjemnie się go tworzy i bardzo szybko, polecam serdecznie:)
kinskarolina123 - 2014-02-03
Widziałam niektóre z tych pomysłów już wcześniej, ale niektóre widzę pierwszy raz i są
niesamowite. Te których jeszcze nie widziałam na pewno wypróbuje. Dziękuję za pomysły i liczę na więcej :))
Te różyczki wyglądają jak zrobione z koronki, a nie z lukru plastycznego. Baza w kształcie serca sprawia, że stanowią...
Jak zrobić różyczki w kształcie serca z masy cukrowej?
Te różyczki wyglądają jak zrobione z koronki, a nie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub