Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Trądzik > Domowe sposoby na trądzik różowaty

Domowe sposoby na trądzik różowaty

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (3 ocen)
Oceń 
 1 z 12 
Trądzik różowaty to przewlekła choroba skóry, która zazwyczaj dotyka obszarów twarzy takich jak czoło, policzki, nos i broda. Najczęściej pojawia się u kobiet w średnim wieku, które mają jasną karnację. Przypadłość ta często jest mylona z klasycznym trądzikiem, reakcją alergiczną lub innymi chorobami skóry.
Typowe objawy trądziku różowatego to zaczerwienienie skóry, uczucie pieczenia i swędzenia, drobne krostki lub większe wykwity skórne, zgrubiała i przesuszona skóra. Mogą one pojawiać się i znikać. Osoby z „zaleczonym” trądzikiem różowatym mogą mylnie uważać, że pozbyły się problemu, jednak przy braku odpowiedniej pielęgnacji cery choroba ta może ponownie uwidocznić się po kilku tygodniach, miesiącach, a nawet latach. Stąd też niezwykle istotne jest poznanie domowych sposobów walki z nią. Te najbardziej skuteczne znajdziesz poniżej.
 4.3/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Ldiii - 2014-03-21
Moja pani dermatolog mnie olśniła, dowiedziałam się ostatnio, że za trądzik łagodny odpowiada przede wszystkim zła dieta: słodycze, napoje gazowane, chipsy i produkty mleczne (jogurty, mleko, sery). Na początku podchodziłam do tego sceptycznie, ale postanowiłam spróbować ograniczyć te "złe" produkty i choć nie było mi łatwo pomogło :)
serdeuszko - 2014-03-21
witam,
z przebarwieniami po trądziku poradziłam sobie, stosujac maski dr Anne Hathway. Po ich stosowaniu mam jednolitą cere. I pozbyłam sie znienawidzonych przebarwień
Asia16 - 2014-03-20
Super! na bank wypróbuje :D polecam wszystkim maseczkę aspirynową :) łagodzi stany zapalne i redukuje przebarwienia. Potrzebujesz: 3-4 tabletek i odrobiny wody - tylko tyle ile tabletki będą mogły wchłonąć, także dodawaj wodę stopniowo do momentu powstania gęstej masy. Nałóż maseczkę na 20 min, a następnie zmyj ciepła wodą :) Znacie jakieś inne sprawdzone przepisy na maseczki domowej roboty? :)
Jak ukryć zaczerwienienia?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub