Tutaj jesteś: Zwierzęta > Psy > Karmienie Psów > Jak karmić szczeniaka labradora?

Jak karmić szczeniaka labradora?

, specjalista Tipy.pl
 2/5 (367 ocen)
Oceń 
Ładne i milusińskie. Słodkie i delikatne. Nic dziwnego, że labradory to jedna z najbardziej popularnych ras psów. Tak jak i inne pieski, szczeniaki labradora potrzebują odpowiednio zbilansowanej diety, aby zdrowo rosły i prawidłowo się rozwijały. Poniżej znajdziesz wskazówki jak prawidłowo karmić młode labradory.
Metalowa nierdzewna miska, Czysta woda, Karma dla szczeniaka.
1
Zakup jedzenie dla szczeniaków. Szczeniaki często mają wrażliwe żołądki, więc najlepiej będzie, jeśli będziesz karmić swojego pieska tym samym pożywieniem, które dawał mu hodowca. Jeżeli wziąłeś psa ze schroniska i nie był wcześniej odżywiany prawidłowo, wybierz dla niego karmę opatrzoną znakiem jakości i napisem "odpowiednio zbilansowana dieta". Tylko gotowa karma ma odpowiednie dla twojego szczeniaka porcje węglowodanów, tłuszczu i minerałów.
2
Dawaj psu codziennie czystą i świeżą wodę. Upewnij się, że ma do niej stały dostęp.
3
Karm swojego psa. Dawaj mu 3/4 miski jedzenia trzy razy dziennie (rano, w południe i wieczorem). Pilnuj szczeniaka przez 20 minut. Po tym czasie zabierz mu miskę nawet, jeżeli nie skończył jeszcze podanej mu porcji.
4
Jeżeli po jakimś czasie twój piesek będzie zjadał całą porcję jedzenia w wyznaczonych 20 minutach, zwiększ jego porcję jedzenia do pełnej miski.
5
Zmniejsz liczbę posiłków w ciągu dnia. Pomiędzy 4 a 6 miesiącem życia twój pies będzie potrzebował już tylko dwóch posiłków dziennie (rano i wieczorem).
6
Jeżeli masz jakieś zastrzeżenia do wagi swojego psa, skonsultuj się z weterynarzem.
Jak rozdzielić walczące psy?
Jak wytresować psa?
Jak oduczyć psa jedzenia odchodów?
Jak nauczyć psa chodzić przy nodze?
Wskazówki
  • Staraj się, aby twój pies codziennie dostawał posiłki w tych samych godzinach.
  • Nie przekarmiaj psa. Labradory z nadwagą mają więcej problemów zdrowotnych.
 2/5 (367 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (9)

pride - 2014-05-29
3/4 miski ?? jakiej miski jest milion wielkosci..,........
fejs201 - 2013-01-05
super zdjęcie labladorka na 5
fejs201 - 2013-01-05
super poradnik
Michał - 2012-09-16
Witam ja mam labradora ,matka labrador ojciec coli sam w sobie labrador każdy wie jaki jest a ta krzyżówka którą ja mam mają być bardzo mądre nie wiem mója suczka na razie ma 2 miesiące a już aportuje podaje łapkę ,kiedy mówię zostań to zostaje i szybko zapamiętuje jest prze kochana.
kama - 2012-08-19
mam 2 miesiecznego labradora,ile razy dziennie powinien jesc
Kaska - 2012-07-15
lablador.. ta... fajny pies bo o takim nie słyszałam jeszcze. czy to akaś nowa odmiana LABRADORA?
kaska - 2011-11-07
labladory?;d;d;d;d wez sie naucz pisac dziewczyno;/ LABRADORY!!!!! jak juz.
megg1802 - 2011-06-21
Ile dziennie powinien zjeść 4 miesięczny szczeniak?i co zrobić jeśli such karma mu nie smakuje?
kociara1w234 - 2009-11-02
słodkie labladory asz by sie je chciało schrupać
Aby skóra Twojego psa była zdrowa, weterynarz może zalecić Ci podawanie oleju, aby zwiększyć ilość kwasów tłuszczowych...
Jak wprowadzić olej do diety psa?
Aby skóra Twojego psa była zdrowa, weterynarz może...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub