Tutaj jesteś: Komputery > Rozwiązywanie Problemów > Diagnostyka i Usuwanie Błędów > Jak przyspieszyć komputer?
Jak przyspieszyć komputer?

Jak przyspieszyć komputer?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (51 ocen)
Oceń 
Masz powolny komputer? Oto kilka wskazówek, dzięki którym Twój komputer będzie działał znacznie szybciej.
1
Usuń programy szpiegujące i złośliwe oprogramowanie. Pobierz programy takie jak : Ad – Aware czy Spybot Serach & Destroy, które pomogą ci je usunąć. Programy szpiegowskie działając w ukryciu, pobierają informacje z twojego komputera i znacznie spowalniają jego działanie.
2
Zakończ niepotrzebne procesy. Otwórz okno menadżera zadań (Ctrl + Alt + Del) i wybierz zakładkę procesy. Z listy uruchomionych procesów, wybierz te, których nie używasz. Możesz je w ten sposób zakończyć. Zamknij tyle ile chcesz, metodą prób i błędów wybierzesz te, które są najbardziej wydajne, ale staraj się zamknąć pojedyncze, które zabierają najwięcej pamięci. Jeśli cokolwiek się stanie, zresetuj komputer i wszystko wróci do normy.
3
Trwale zamknij procesy. Ten krok jest jak krok 2, ale nie pozwoli na powrót zakończonych procesów po restarcie komputera. Wykonaj go tylko wtedy, kiedy dojdziesz do wniosku, że program z pewnością nie będzie ci potrzebny. Przejdź do menu Start i wybierz opcję Uruchom. Pojawi się ikona i wpisz hasło „msconfig”, kliknij ok. Pojawi się nowy ekran i wybierz zakładkę Uruchamianie. Z listy programów odznacz te, które nie chcesz, aby uruchamiały się przy starcie systemu. Jeśli z jakiegoś powodu, coś nie działa tak jak powinno, powtórz ten krok i sprawdź ponownie.
Jak usunąć programy z autostartu?
Jak poprawić wydajność komputera?
Jak wyczyścić rejestr?
Jak naprawić rejestr?
Wskazówki
  • Jeśli powyższe kroki nie pomogą, udaj się ze swoim komputerem do serwisu.
strona 1 z 3następna >
 3.7/5 (51 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (10)

Nie będzie widoczny na stronie
 
skrzacik0007 - 2012-12-03
Najlepiej kupić nowy komputer :P
taex - 2012-04-09
ja usuwam niepotrzebne procesy... robie to na własną odpowiedzialność ale to bardzo przyspiesza kompa a i przy gierce wyłanczajcie wszustkie programy takie jak np.iexplore'internet'
BoNuS - 2012-02-28
gorszych bzdetów nigdy nie widziałem a co do kroku 2 ^^ to sam sobie rób takie przyśpieszanie jak ci kompa nie szkoda, NIE RÓBCIE TEGO MOZNA ZEPSUC KOMPUTER!!! Koleś jak się nie znasz to nie pisz ^^
Informatyk - 2011-02-01
Adraxer ma rację. Niepotrzebne rejestry trzeba usunąć.
Bodzio - 2010-12-26
Bruno ma troche racji defragmentacja jest wpożo i gierki przy najmniej nie ucierpią
Bruno - 2010-11-19
A nie łatwiej zdefragmentować dysk?
Kacper - 2010-08-05
Sformatuj dysk ? Czyli jak to zrobimy na dysku c to nie usunie nam oprogramowania ?
Krzycho - 2010-02-14
5/10 za poradnik
Adraxer - 2010-01-17
A rejestry? ściągnijcie jakiś program do czyszczenia rejestrów (ja używam JV)przeczytajcie poradnik żeby nie zjebać akcji i usuńcie złe.Jeśli tego się nie zrobi to komp może się zepsuć.I raz mi się komp psuł,miałem dużo kurzu w komputerze.Trzeba rozkręcić kompa i przejechać odkurzaczem (zwykłym)
Przemko - 2010-01-08
Dzieki jestes ! :D
Myślisz, że o Wielkanocy wiesz wszystko? Najprawdopodobniej się mylisz. Istnieje wiele różnych zwyczajów i tradycji...
Newsletter - Bądź na bieżąco Codziennie nowa porada w twojej skrzynce
<p>Kiedy instalujemy programy często się zdarza, że automatycznie są one zapisywane do autostartu. Niektóre...
Jak usunąć programy z autostartu?
Kiedy instalujemy programy często się zdarza, że automatycznie...
Logowanie   Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się
E-mail

Hasło

   
  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook


lub
Zapomniałeś hasła - kliknij tutaj
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło


Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook


lub