Tutaj jesteś: Internet > Popularne Strony WWW > Nasza-Klasa > Jak usunąć konto na Naszej Klasie?

Jak usunąć konto na Naszej Klasie?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (209 ocen)
Oceń 
Coraz więcej osób uważa posiadanie profilu na Naszej Klasie za "obciachowe". Poza tym coraz więcej reklam i spamu skutecznie nas zniechęca do tego, do tej pory najpopularniejszego serwisu społecznościowego. Zamiast Naszej Klasy coraz częściej wybieramy Facebooka - serwisu społecznościowego bardziej przemyślanego i popularnego na całym świecie. Konto na Naszej Klasie łatwiej jest jednak założyć niż usunąć. Poniżej przedstawiam instrukcję krok po kroku jak usunąć profil i konto na Naszej Klasie.
1
Przed próbą usunięcia konta z Naszej Klasy wykasuj wszystkie swoje dane oraz zamieszczone zdjęcia (jak dowiesz się poniżej, usunięcie swoich danych z bazy danych NK nie jest wcale takie proste). Nie zapomnij o wykasowaniu swojego imienia, nazwiska, adresu email, numeru GG oraz wszelkich informacji i zdjęć. Pamiętaj również o wypisaniu się z klas. W polach obowiązkowych wpisz np. Abrakadabra. Dla bezpieczeństwa wykasuj również swoje wiadomości ze skrzynki odbiorczej, nadawczej itp.
2
Logowanie na Naszą Klasę
Zaloguj się na swoim koncie.
3
Usuwanie konta na Naszej Klasie 2
Kliknij w Edycję profilu.
4
Usuwanie konta na Naszej Klasie 3
Kliknij w zakładkę "zaawansowane".
5
Usuwanie konta na Naszej Klasie 4
Kliknij w "usuń konto".
6
Usuwanie konta na Naszej Klasie 5
Po kliknięciu na "Usuń konto" wyświetlany jest komunikat:

Usunięcie konta jest nieodwracalne i spowoduje, m.in. skasowanie Twojej listy znajomych, galerii zdjęć, wypisanie ze szkół i klas. Informujemy, że zgodnie z Art. 5.5 naszego Regulaminu usunięcie konta nie jest równoznaczne z usunięciem danych osobowych z bazy serwisu nasza-klasa.pl. Jeśli chcesz usunąć te dane, prześlij do nas odpowiednie żądanie za pomocą formularza kontaktowego.

W okienku wpisz hasło używane do profilu na Naszej Klasie.
Jak sprzedawać na Allegro?
Jak usunąć konto na Allegro?
Jak zmienić  nazwisko na Facebooku?
Jak pobrać film z Wrzuty?
Wskazówki
  • Zamiast bawić się w "usuwanie konta" wykasuj wszystkie swoje dane a swoje konto zgłoś jako fikcyjne. Możesz również napisać kilka wiadomości na forum po czym zgłosić je jako naruszenie regulaminu. W ten sposób będziesz mieć pewność, że twoje dane nie będą wykorzystywane przez NK a konto zostanie skasowane.
strona 1 z 2następna >
 4.9/5 (209 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Olka - 2012-03-19
Kurwa nk to jeden syf, nie moge sie zalogowac od 2 tygodni wypelnialam te jebany formularz i pisalam do adminow 5 razy ;] a oni dalej kurwa jedno i to samo o tym jebanym formularzu na ktory wgl nie patrza ! to jest kurwa nie mozeliwe, jezeli ktos musi natychmiast zmienic hasło albo chce usunac konto z powodu włamania sie do niego to moim zdaniem takie rzeczy powinny byc załatwiane kurwa AUTOMATYCZNIE ! A NIE SIE CZEKA 2 MIESCIACE ALBO 3 , BO ZA TEN CZAS TO KURWA OSOBA CO WLAMALA SIE NA KONTO MOZE WIELE ZROBIC ;] NK to poprostu jebany syf ! zero dyskrecji i bezpiecznosci.
majeczka - 2011-02-10
otoz to zdagzam sie hehe mam te same mysli to powinno sie nazywac nasze dzieci a nie nasza klasa hahahah porazka
edi - 2010-06-27
sie narobilam przy tym usuwaniu, jakas masakra, ale sie udalo, i juz dawno mialam dodac, ze to sie powinno "nasze dzieci" nazywac a nie nasza klasa, bo nic tylko 500 zdjec dzidzia robi kupke, stoi, lezy , uscmiecha sie, pierdzi, smierdzi.... szok!!!!
Dodawanie zdjęć na Naszej-Klasie jest bardzo proste. Jedynym utrudnieniem może być ograniczenie wgrywania wielkości...
Jak dodać zdjęcie na Naszej Klasie?
Dodawanie zdjęć na Naszej-Klasie jest bardzo proste...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub