Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Dieta na Masę > Jak szybko przytyć?
Jak szybko przytyć?

Jak szybko przytyć?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (293 ocen)
Oceń 
Nieważne czy chcesz zrobić to dla sportu, czy też z powodów osobistych, przybranie na wadze wcale nie jest takie proste, jak może się wydawać. Dla wielu ludzi zdobycie kilku dodatkowych kilogramów może być równie trudne jak ich utrata. Często zmiana sposobu odżywiania pozwala na dodanie sobie kilku kilogramów. Jednak jeśli chcesz uzyskać dodatkowe kilogramy na stałe, postępuj według poniższych wskazówek.
Motywacja, Odpowiednia dieta, Ćwiczenia, Odpoczynek
1
Jedz pożywne produkty, które zawierają dużo kalorii. Dobrym przykładem są: chleb pełnoziarnisty, warzywa takie jak awokado, ziemniaki czy fasola, chude mięso czerwone, drób i ryby.
2
Podwyższaj wartość kaloryczną swoich posiłków. Dodaj mleko w proszku do zapiekanek, aby zwiększyć ich wartość kaloryczną, do kanapek dodaj awokado i oliwki, do ulubionego musli dodaj kiełki pszenicy, do sosu, który podajesz z makaronem, dodaj posiekane mięso i tak dalej. Wypróbuj również suplementy zawierające białko serwatkowe w proszku (zobacz tutaj). Dodane do koktajli, jogurtów i innych posiłków pozwalają w szybki sposób zbudować dobrą masę mięśniową.
3
Unikaj nieregularnych posiłków. Zdobycie dodatkowych kilogramów wymaga regularnego jedzenia. Powinieneś jeść trzy posiłki dziennie i prócz tego co najmniej dwie przekąski.
4
Zwiększ swoja normalną porcję jedzenia. Dołóż sobie dodatkową łyżkę makaronu, a do płatków owsianych zamiast jednego dodaj dwa banany.
Jak szybko schudnąć 5kg w zdrowy sposób?
Jak schudnąć po 40?
Ile powinna trwać faza uderzeniowa?
Jak zgubić nadmiar tłuszczu na brzuchu?
Wskazówki
  • Jeśli posiadasz jakiekolwiek problemy fizyczne i brak równowagi hormonalnej, powinieneś skontaktować się z lekarzem.
  • Ogranicz spożywanie nadmiaru tłuszczu i słodyczy, mimo iż wydaje się to najszybszym sposobem na zdobycie kilku kilogramów więcej. Jedz tłuszcze i oleje z umiarem, powinny one stanowić nie więcej niż 30 % całkowitego spożycia kalorii.
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak przytyć?
 3.3/5 (293 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (56)

Pat - 2014-04-17
Siema.Ja pracuje na budowie czasem po 12h dziennie mam 186cm i waze 87 kg a chce przytyc.ale czasami po kryjomu zjadam nawet 5 posilkow dziennie i nic to nie daje co byscie polecili ?
Marta - 2014-01-07
Od kiedy to ziemniaki są mocno kaloryczne? Albo drób, chude mięso i ryby? Kpina.
dlaczego ja - 2013-12-06
nic ciekawego ze swojego doswiadczenia dodam ze moj chlopak mimo wszelkich predyspozycjı zdrowotnych nie tyje mimo jedzenia 3xdziennie makaronow serow i czekolady i wszystkiego co tluczy mimo ze je az mu sie zrobi niedobrze nie tyje ...
meszekowy - 2013-08-08
Z masy tłuszczowej nie tworzą się mięśnie, jest ona spalana podczas wysiłku. Do budowy mięśni potrzebne jest białko.
SparkyDeeJay - 2013-05-13
Napisal dobrze. 3 posilki dziennie czyli sniadanie obiad i kolacja a miedzy tymi posilkami przekaska czyli platki, chleb pelnoziarnisty itp.
A co do chipsow i coli to chyba nie chcesz wygladac jak grubas. Bo chipsy to puste kalorie ktore ida w brzuch a nie w miesnie.
Pozdro dla znawcow..
efi5 - 2013-04-30
Dobrym sposobem jest również codzienne zjadanie śmietany .Dobrze wpływa również na przytycie picie codzienne -"Pyłku kwiatowego" -jest to naturalny produkt pszczeli oraz podjadanie mleczka pszczelego.
zigitrn - 2013-04-30
"Powinieneś jeść trzy posiłki dziennie" no chyba nie, jakiś amator chyba to pisał...
G1234 - 2013-04-11
Mam 16lat ważę 49kg i jak mam przytyci w ciągu dwóch miesięcy do 60kg
joannanowa8019 - 2013-03-25
trzeba jeść dużo czekolady, frytek i chipsów :) cały czas siedzieć i pic cole!
kamyk - 2013-03-04
Mam 16 lat i waze 56 kg przy 176 cm wzrostu to dobrze ?
mygf - 2013-02-25
fajnie
katy - 2013-02-21
Mam 17 lat waze 42 kg a wzrostu 165 i jestem dziewczyna jak mam przytyc ?
Skip - 2013-02-21
Ja mam 16 lat, Waze prawie 67 kg przy wzroscie 1.85m czy to dobrze czy zle, Mam ochote przytyc do 75 w 3 moze 4 tygodnie jak to zrobic?
karoolkaa96 - 2012-11-16
Pamiętajcie, że jak chcecie przytyć, bo absolutnie nie stosujcie się do takich zasad jak "muszę jeść więcej". Trzeba zwrócić uwagę na jakość jedzenia, nie ilość. Przede wszystkim- produkty białkowe, bez nich ani rusz! Jeśli będziecie objadać się fast-foodami, to gwarantuje wam, że nie osiągniecie nic prócz oponki na brzuchu :) True story
syla - 2012-08-11
ja mam 15 lat, waże zaledwie 35 kg przt wzroście 1,54
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub