Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Prezenty > Prezenty dla Niej > Prezenty na Dzień Kobiet
Prezenty na Dzień Kobiet

Prezenty na Dzień Kobiet

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (30 ocen)
Oceń 
Dzień Kobiet to święto obchodzone od 1911 roku na cześć ofiar walki o równouprawnienie płci pięknej. Zwyczajowo mężczyźni powinni tego dnia wręczać kobietom prezenty. W czasach PRL, kiedy to święto było w Polsce najbardziej popularne, mężczyźni wręczali kobietom rajstopy oraz goździki. Czasy się jednak zmieniły a z nimi rodzaj upominków wręczanych w tym dniu kobietom. Jeśli nie wiesz co kobiety chciałby dostać w tym dniu poniżej przedstawiamy parę pomysłów. Prezenty (niekoniecznie materialne), które poprawią humor każdej kobiecie w dzień 8 marca, oraz w każdy inny dzień w roku:
1
Dzień Kobiet
Kwiatek

Każda kobieta, zawsze lubi dostawać kwiatki. Nie ważne, czy kwiatek ten jest pięknie przystrojony wstążkami, czy dopiero co zerwany z ogródka. Najważniejszy jest fakt jego wręczenia kobiecie. W Dzień Kobiet wręczenie kwiatka kobiecie jest obowiązkowe - jeśli kobieta go nie otrzyma, będzie czuła się rozczarowana i urażona.
2
Czekoladki

Czekolada jak wszyscy wiemy bardzo poprawia humor. Obdarowanie kobiet w Twoim otoczeniu czekoladkami sprawi, że do końca dnia będą patrzyły na Ciebie z miłością oraz szacunkiem.
3
Szczególne traktowanie

W ten szczególny dzień każdy mężczyzna powinien traktować kobiety w wyjątkowy sposób. Powinny one czuć się dowartościowane oraz docenione. Może być to nieco trudne, jednak stosowanie się do poniższych zasad z pewnością będzie procentowało przez kolejny rok.

* Wyręczaj kobiety w różnych czynnościach jak np. gotowanie, pranie, sprzątanie.
* Przez cały dzień dbaj o to aby niczego jej nie zabrakło. Rób jej herbatę, kawę, podawaj jedzenie i napoje. Spełniaj ich wszystkie zachcianki.
* Uśmiechaj się do wszystkich kobiet spotkanych na ulicy, w pracy.
* Bądź miły. Nawet jeśli któraś kobieta Cię zdenerwuje bądź dla niej miły i serdeczny. To w końcu Dzień Kobiet. Musisz pozwalać im na wszystko oraz wszystko wybaczać.
4
Masaż

Oczywiście nie wypada robić masażu pierwszej lepszej kobiecie spotkanej na ulicy ani swojej szefowej (o ile nie żyjecie ze sobą w bliskich stosunkach), jednak zrobienie godzinnego masażu swojej żonie czy dziewczynie jest jednym z najlepszych prezentów jakie mogłaby ona dostać tego dnia. Jak się postarasz i zrobisz naprawdę dobry masaż to może nawet Ci się jakoś odwdzięczy.
Jaki prezent kupić żonie na rocznicę ślubu?
Jaki prezent dać chłopakowi na rocznicę?
Jak zrobić oryginalne mydełko?
Jak zapakować prezent w papier?
 3.8/5 (30 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (2)

Wiki1988 - 2014-02-22
Trzeba byc oryginalnym. Według mnie najlepszym pomysłem jest wspólny wyjazd, kobiety tego pragną, nawet te najbardziej zaprocowane musza się czasem wyrwać i dać sobie odpocząć.
Mnie chłopak zabrał co prawda nie na dzien kobiet, ale walentynki do Hotelu Elbląg i byłam meeega zadowolona. Każdy tam o mnie dbał, a ja sobie odpoczywałam korzystając z zabiegów w spa, z basenu, pysznego jedzonka - czego chcieć więcej?
gzub - 2013-03-04
A w zamian kochane kobiety nawet nie będą wiedziały, że jest też Dzień Mężczyzny :)
Dla dziewczyny nie ma nic słodszego jak poczucie, że jest ktoś na świecie, kto o niej myśli, nawet wówczas kiedy ona ma...
Jakie kwiaty lubią dziewczyny?
Dla dziewczyny nie ma nic słodszego jak poczucie, że...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub