Tutaj jesteś: Internet > W Sieci > Blogi > Jak założyć bloga?
Jak założyć bloga?

Jak założyć bloga?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (192 ocen)
Oceń 
Tworzenie bloga może być zabawne i proste. Dopóki nie zaczniesz go prowadzić, nie uwierzysz jakie to łatwe. Jest to doskonały sposób, by pozostać w kontakcie ze znajomymi i rodziną. Niektórzy ludzie używają bloga, aby pokazać jak żyją, inni - aby zarabiać pieniądze. Nie ważny jest jednak powód, dla którego chcesz go założyć. Przeczytaj poniższe wskazówki, które z pewnością ułatwią ci jego założenie.
1
Poszukaj program udostępniający tę funkcję. Istnieje wiele różnych programów, udostępniających różnorodne działania. Najpopularniejszy z nich to Blogger. Jest on łatwy w obsłudze i umożliwia umieszczanie na swoim blogu reklam.
2
Skonfiguruj swoje konto. Wejdź na stronę blogger.com i kliknij w "utwórz bloga", aby się zalogować i stworzyć swój własny blog. Jeśli jeszcze nie posiadasz konta w Google, możesz go teraz utworzyć. Jeśli masz - zaloguj się na nie.
3
Stwórz nazwę blogu. Jeśli decydujesz się na bezpłatnego bloga, nazwa twojego blogu będzie się kończyć na blooger.com. W przeciwnym wypadku możesz zakupić własną domenę. Jest to dobre rozwiązanie jeśli chcesz, by twój blog wyglądał bardziej profesjonalnie.
4
Wybierz szablon bloga. Blogger ma kilka wzorów do wyboru. Wystarczy kliknąć w kółko obok wybranego szablonu i nacisnąć dalej. Zawsze możesz wrócić do tej opcji i zmienić szablon, jeśli zmienisz zdanie. Twój blog został utworzony, a ty możesz zacząć jego redagowanie.
5
Zacznij pisać. Wystarczy kliknąć w dodawanie postów, aby umieścić pierwszy wpis. Jeśli chcesz dodać zdjęcie, wystarczy kliknąć w ikonę obrazka, która znajduje się po prawej stronie paska narzędzi, powyżej pola tekstowego. Po wybraniu tej opcji możesz dodać dowolne zdjęcie z dysku lub z Internetu.
6
Publikowanie. Po zakończeniu pisania, masz do wyboru opcję do zapisania postu jako wersję roboczą lub opublikowania go w Internecie. Upewnij się tylko, że dodałeś odpowiednie słowa kluczowe, dzięki którym znajdziesz swojego posta wyszukiwarce.
Jak reklamować bloga?
Jak uniknąć błędów w profilu randkowym?
Jak zamieścić ogłoszenie w Internecie?
Jak usunąć Windows Messenger?
Przeczytaj teraz: Jak prowadzić bloga?
 5/5 (192 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Pisząc bloga, poza własną satysfakcją, zależeć ci powinno na spełnieniu oczekiwań twoich czytelników. Gdy poszperasz w...
Jak napisać dobrego bloga?
Pisząc bloga, poza własną satysfakcją, zależeć ci powinno na spełnieniu oczekiwań...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub